Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 139
- Registrován: čtv srp 08, 2013 2:53 pm
- Bydliště: na vesnici
spotřeba
čau kluci jakou mate spotřebu na 480 diky moc
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 139
- Registrován: čtv srp 08, 2013 2:53 pm
- Bydliště: na vesnici
rozdil
čau kluci jaky je rozdil mezi 430 a 460 je to poznat taháme plachty 20 až 24 tun šef chce 430 že to stači podle mě bude větši spotřeba
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Umí mi někdo poradit z hlediska poměru výkon-spotřeba, která varianta je optimální? Souprava podvozek 6x2 (natáčecí zvedačka) plošinová nástavba s nájezdy + pravděpodobně 3osý tandem se zvedačkou. Momentálně zkoušíme tahač 4x2 520k (jen pro srovnání motoru) a spotřeba je dobrá, bude stačit 480k, nebo i 460k, aby se to už v tonáži netrápilo a nežralo víc, než silnější motor?
Jinak předpokládám, že takových 50% jízd bude jezdit jen sólo.
Děkuji za reakce.
Jinak předpokládám, že takových 50% jízd bude jezdit jen sólo.
Děkuji za reakce.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
To bys musel asi vyzkoušet různé motory na stejných trasách, u předchozí generace - tedy posledních Magnumů bych šel jedině do 520ky, tam je celkem ověřeno, že mají spotřebu menší než 480, tam už někteří aj nechávají přehrávat software na 520.... U Euro6 je to těžko říct, 480hp se mi zdálo v pořátku na 41-42tun, na 48tunovou soupravu už těžko říct, poradil by si určitě ale spotřeba, to´d otázka Nech si ukázat výsledky z Optifuel chalenge, třeba to něco napoví
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Jako za 29l jsme nikdy nejeli ani s prázdným návěsem...
Tonáž nebyla sice veliká, cca 10t, ale Scanča by sežrala min. o 5l víc, jel prdelama po Vysočině do Huštěnovic, takže kopečky nějaké byly,. Spěchal, takže žádné spoření se nekonalo a dojel s necelýma 32l, to jsme fakt neměli ani prázdní, absence volnoběžky je kurevsky znát.
Asi nebudu nic vymýšlet a nechám raději tu 520, rezerva se vždycky hodí.
V ponděli razíme ve dvojce s větším nákladem, tak bude hodina pravdy
Tonáž nebyla sice veliká, cca 10t, ale Scanča by sežrala min. o 5l víc, jel prdelama po Vysočině do Huštěnovic, takže kopečky nějaké byly,. Spěchal, takže žádné spoření se nekonalo a dojel s necelýma 32l, to jsme fakt neměli ani prázdní, absence volnoběžky je kurevsky znát.
Asi nebudu nic vymýšlet a nechám raději tu 520, rezerva se vždycky hodí.
V ponděli razíme ve dvojce s větším nákladem, tak bude hodina pravdy
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
M.Z. někde jsem viděl, že v Truckeru byl test několika stejných souprav na převoz strojů atd.. Valník + vlek. Společnost se jmenuje FAHRENKOTTER ? Jestli to najdu mohu naskenovat a poslat
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
Bagr, asi myslíš tohle...Česky jsem to nenašel: http://www.fehrenkoetter.de/uploads/med ... fahrer.pdf
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů