Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák
Třeba u nás v ČSAD Liberec jsme měli tři Renaulty R340 s vleky Frehauf. Nyní již je v provozu poslední exemplář který denně jezdí mezi Peguformem Liberec a Škoda Mladá Boleslav. Na fotce jestli se mi ji tam podaří dát je kousek který jsme letos prodali do Vrak Tiru a poté odcestoval na Ukrajinu kde k velké spokojenosti jezdí.
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Kdo a kde se tak rozhodli...?petr.truck píše:mimo jiné byli tyto Renaulty jako odtahové vozi s nástavbou BroWrecker původně měla tato nástavba sloužit na podvozku Tatry 815 ale pak zjistily že by s tím nemohli jezdit do zahraničí pro porouchané trucky tak se nakonec rozhodly pro nákup na podvozcích RVI R340 6x4
citace : ze způsobů využití tohoto vozidla jsou tedy zřejmé výhody řešení na podvozku Renault, tj převodovka s předřezeným kapalinovým měničem (provedení na podvozku Tatra nenabízí) , jízdní vlastnosti a pohodlí na úrovni vozidla kamionové dopravy, servisní sí´t Renaultu v zemích západní evropy. Při zvažování výhod a nevýhod je třeba vzít v úvahu , že řešení podvozku T815 , předváděné na BVV firmou MAM , je možno zakoupit rovněž pouze za debvizové prostředky , nebo? představa dodání podvozku T815 do zahraničí k zhotovení nástavby je s ohledem na bilance těchto vozidel v ČSSR nereálná. K zajištění servisu a náhradních dílů na vozidla Tatra je třeba uvést že s.p. Mototechna potvrdil naše požadavky na náhradní díly k vozu Tatra např ve III . čtvrtletí 1988 na 17,8% od počátku roku 1988 na 26,2% a servis Tatra odmítá běžné opravy pro nedostatek náhradních dílů a uskutečnuje pouze záruční servis.
Nezenedbatelný je i předpoklad větší životnosti a spolehlivosti vozidel Renault , k čemuž nás opravnují zkušenosti z provozování zahraničních vozidel v našich závodech , kdy tato vozidla po deseti- až dvanácti letém provozu vykazují značnou spolehlivos a se zajištěním náhradních dílů jsou obvikle menší potíže než se zajištováním náhradních dílů pro tuzemská vozidla . Nelze tedy než souhlasit s názorem SM, že nad výše uvedenými fakty byse měli odpovědní pracovníci zamyslet.
( slova technického náměstka ČSAD n.p.hl.m Prahy Ing Jiřího Skály pro Svět motorů) ČSAD Praha závod 2 odebraly 3ks Renault R340 Turbo Intercooler s motory o objemu 12 000 cm3 s výkonem 247kW při 2300 1/min a spotřebou kolem 42L/100km
Nezenedbatelný je i předpoklad větší životnosti a spolehlivosti vozidel Renault , k čemuž nás opravnují zkušenosti z provozování zahraničních vozidel v našich závodech , kdy tato vozidla po deseti- až dvanácti letém provozu vykazují značnou spolehlivos a se zajištěním náhradních dílů jsou obvikle menší potíže než se zajištováním náhradních dílů pro tuzemská vozidla . Nelze tedy než souhlasit s názorem SM, že nad výše uvedenými fakty byse měli odpovědní pracovníci zamyslet.
( slova technického náměstka ČSAD n.p.hl.m Prahy Ing Jiřího Skály pro Svět motorů) ČSAD Praha závod 2 odebraly 3ks Renault R340 Turbo Intercooler s motory o objemu 12 000 cm3 s výkonem 247kW při 2300 1/min a spotřebou kolem 42L/100km
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Tady je to s obr. trochu zapeklitýrepelend píše:Taky mám pár foteček našich Renaultu R340 ááále problémek se mi vyskytl když jsem sem chtěl dát fotku a nepochopil jsem jak nato.....
Jinak u ás se tím řešila obnova vozového parku na MKD kde dosluhovaly protekční Volva a tenkráte se nakupovaly tyhle Renaulty ....
Ale jse to asi takhle:
Klikni na adresu http://www2.shrani.si/
Klikni na procházet -
najdi obrázek v compu -
( tlačítko /+ 5 datotek /ti přidá 5 obrázku) --
až vložíš z compu obrázek klikni na
Pošlji datoteko
Objeví se ti dole proužek s nahráváním obrázku na jejich server
pak i malý obrázkek-ky a pod nima budou různý adresy který pak jednoduše zkopíruješ podle toho co chceš dělat ( odkaz na obrázek, obrázek)nebo si ten malej obrázek otevři v novém okně a pak na něj klikni pravým myšidlem ,dej VLASTNOSTI a zkopíruj adresu sem na forum ,nebo nahoře adresu z lišty jako odkaz na obrázek.
Jo měl jsem tu čest svézt se stím a na to že je to r.v. 1988 tak paráda!!! Dá se tam řadit, ne jako u většiny Liazek, a jsou to neskutečné držáky, na dílně to nevidíš, zato Liazy jsou tam furt ... Vynikající je také vlek který následuje auto tak že ani nevíš že tam je ...
Jinak oproti Liazu má několik výhod: super motor, převodovka a jízdní vlastnosti celé soupravy, velká kabina a hliníkové sajtny. Velká výhoda je také výška, vlek je takovej napůl lowdeck ....
Jinak oproti Liazu má několik výhod: super motor, převodovka a jízdní vlastnosti celé soupravy, velká kabina a hliníkové sajtny. Velká výhoda je také výška, vlek je takovej napůl lowdeck ....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů