Stránka 41 z 45

Napsal: pon lis 17, 2014 7:12 pm
od Kony15
magnum etech 440 spotřeba na roviny ale s brouzdačkama po městech furt plny cca 33 ..... jedeš jeseník a máš tam klidně 50 nahoru.... u toho volva bude asi něco špatně.....ty premka dovedou jet i za 28 furt rovně.... já s 6x2 solo jedu pruměr dlouhodoby 24-25l ... jeseníky nahoru za 29 i 30 i vííc a dálnici udělám s lehkým nakladem i za 19 takže to je fakt hodně o tom kdo kde jezdí..... mytne euro 3 zdraží udajně jen o 8,2% ale uvidime nakonec co kapsch odpípne z jednotek..... ceny by se měli zvednout ale dokud je nezvednou velke spedice mi malý stím nic neuděláme... dostanou mně lidi co vám řeknou to máte za 24kč to máte dobře placeny.... mám chutˇzařvat : 24Kč se jezdilo před 10 a více lety kdy byla nafta za 24 kč a neplatilo se mýtné!!!!!!!...

Napsal: pon lis 17, 2014 9:39 pm
od RenMag
V roce 90 jsem začal z novým Liazem ( vlastním ) nafta stála na Benzině v Hulíně 6,30 kč, jezdil jsem za 22kč/km, nebylo mýto, silniční daň. Pro povolenky jsem jezdil ještě do Prahy na nádraží. Po pětadvaceti letech je smutné kam jsme se nechali dotlačit.

Napsal: sob pro 20, 2014 11:00 pm
od Zlounak
Pro Milana Černýho: být tebou šel bych do Premka euro 5, ale s motorem 46O, je to právě Volvácký motor + Volvácká převodovka, navíc to už je i EEV. Jezdil jsem i s Premkem 450, taky Euro 5, ale 460 je lepší. Spotřeba na plné tonáži 24 tun Německo v pohodě do 32 l, s nákladem kolem 15 tun a delší trase i pod 30...

Napsal: ned pro 21, 2014 5:13 pm
od Kony15
ale to je malý vevnitř premko ne?

Napsal: ned pro 21, 2014 6:38 pm
od Stralis 4P2
Milan Černý: Premko mě hrozně překvapilo, koupil jsem ho jako dvouleté skoro s odporem, 450 ps, automat. Agregát fungoval super, na to že to má jen 10,5l obsah tak to tahlo krásně. Udělal jsem nějaké drobné úpravy, prodloužení dveří, kastlík za řidičem přístupný z venku, přední balony. Měl jsem ho 300 tis. km a dělal jen oleje a jedny destičky. Byla to první E5, s AD blue nebyl problém. Jediný problém jsem měl s nádržema, občas mi došla v jedné nafta ale v druhé byla ještě půlka. Velikost kabiny pro jednoho byla naprosto v pohodě, je třeba si ho zabydlet a zvyknout si na tunel, obyčejnou klimu, v zimě studený dveře a tunel vedle plynového pedálu. Spodní lehátko bylo super, horní je tak maximálně na tašku.

Napsal: ned pro 21, 2014 10:02 pm
od Kony15
nemít ten tunel tak by se to dalo...ale na to premko sem taky slyšel samou chválu......i spotřeba dlouhý průměr na 28l/100

Napsal: pon pro 22, 2014 12:06 am
od Stralis 4P2
Asi jediný Premko s kastlíkem

Obrázek,Obrázek

Napsal: pon pro 22, 2014 12:35 am
od Milan Černý
Díky moc za informace . Zítra se jdu na jedno mrknout. Vím, že volvo je větší , ale to mýto by mne položilo, takže tu euro pětku potřebuju, jinak je konec. To vyhlídlé na mne zatím dělá dobrý dojem. Je to krasavec , tak snad bude sloužit dobře.

Napsal: úte pro 23, 2014 3:34 pm
od Milan Černý
Ještě jeden dotaz bych prosím položil. A to zda jít do automatu, ano či ne. Mám jednoho vyhlídlého. Je to 2009 za 420 tis. Najeto 700000km. Ale když to porovnám s těmi co jsem viděl tak krasavec. Čisej rám bez reznutí. Nikde nic neteče. Kabina jako nová nevybydlená. Je vidět, že se o něj starali. Dovezenej z francie. Nemít to automat tak neváhám. Dnes jsem viděl v Olomouci u prodejce za 780 tis 2010 s najetýma 450 tisíci, ale celkově působí hůř. Tak pokud můžete a máte zkušennosti s automatem , kdy a jak se sere budu vděčný. Díky moc

Napsal: úte pro 23, 2014 4:53 pm
od Stralis 4P2
Podle toho, co to bude jezdit. Pokud jen po silnici tak automat, jestli někde po stavbě tak manuál. Já byl s automatem maximálně spokojenej. Je to z Volva a fakt to fungovalo, kolikrát jsem se až divil. Za celou dobu jsem neměl jedinej problém, sedneš, otočíš páčkou a jedeš.

Napsal: úte pro 23, 2014 5:36 pm
od Milan Černý
Díky za první názor. Bude jezdit silnici, ale především ČR, Slovensko, PL. Stále váhám a vzal jsem si čas na přemýšlení. Být to manuál, tak za tu cenu nepřemýšlím . Je vidět, že ho nikdo neničil. Automat jsme ještě neměli a každej od něj odrazuje. tedy většinou ti co se drží klacíku jako my. Milda

Napsal: úte pro 23, 2014 7:13 pm
od Stralis 4P2
Pokud se ale zeptáš na automat od Volva, tak moc lidí na něj nadávat nebude.

Napsal: úte pro 23, 2014 7:58 pm
od vašek
mám DXI 2006, tříosák, najeto už skoro 800tis, v těžkém provozu na 48t celkové vnitro, automat je super. manuál bych už nebral

Napsal: úte pro 23, 2014 9:50 pm
od Ivan Hofman
Já mám tga sklopku v automatu a nic jinýho bych nechtěl. Když jedu do pole tak vypnu asr prepnu na manual a tradá :lol:

Napsal: stř pro 24, 2014 8:58 am
od Venca R
V bývalé firmě Volva s automatem natočeno kolem 1 300 000 a nepamatuju, že by s tím něco vážnějšího bylo. Takže jestli je v Premku špajzka od volva, tak do toho jdi