Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák

tir007
Příspěvky: 65
Registrován: čtv bře 05, 2009 5:14 pm

magnum 430 problem

Příspěvek

zdravim mam magnum 430 po nastartovani ide chvilku auto normalne a potom zacnu kolisat otacky tak ze motor skoro zdochne hned nato prida a sem tam to robi aj pri jazde pridany plyn a od razu vypnutie zapnutie akokeby ked to zacne robit pri cuvani tak obcas mam strach o difik a prevodovku jak to buchne neviete niekto co by to mohlo byt ? cerpadlo snimac neaky alebo co ? poradtte dik
stř led 19, 2011 8:17 pm

Uživatelský avatar
Tirak
Příspěvky: 151
Registrován: sob lis 13, 2010 9:09 pm
Bydliště: Bardejov

Příspěvek

v bratovej firme maju maju 430tku.....otačcky ako si vravel na neutrale toci auto 800-600otačok..možno je chyba v INTERCOOLERi
stř led 19, 2011 9:01 pm

truckservis24
Příspěvky: 134
Registrován: sob led 31, 2009 4:50 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvek

bvb
Naposledy upravil(a) truckservis24 dne čtv zář 19, 2013 10:42 pm, celkem upraveno 1 x.
Od doby,kdy vynalezli peníze,mi nemusíte za mou práci děkovat.
stř led 19, 2011 11:04 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

řešíme teď naprosto stejný problém.... otáčky kolísají a už nám to 2x při zastavení chcíplo s tím, že to pěkně dlouho nešlo nastartovat (ani s pumpováním) Ráno do dvou dnech to chytí na otočení klíčku, jak je to teplé tak to točí a nechce chytit. takže sme šli s čerpadlem do PAS zábřeh, tam ho rozdělali, vyměnili nějakou cívku za 6.500Kč a prý by to chtělo vyněnit ty elementy co dávají startovací dávku a prý to vyjde na 50.000 což sme nedali a nechali ho složit zpět. Oprava za 30.000 a závada trvá dále ale že je to čerpadlem už nevěřím, páč když už dává čerpadlo špatné startovací dávky, tak to logicky bude chytat hůř studené a né aby nafta mizela při teplém.... takže na zítra jdem do opravy s čidly otáček - jedno je někde u setrváku, druhé prý u čerpadla. Já tipuju že dobré nebudou, protože už se 2x stalo, že po nastartování svítilo červené stop a pak koukám, on nejde otáčkoměr a má to divný chod.... tak sem přidal plynu a najednou se otáčkoměr rozjel.... uvidíme zítra jestli tím něco pořešíme.

Mimochodem dali jsme i nové trysky..... ale aby nebyla oprava marná trysky sme dali 470 a čerpadlo nechali přenastavit na 470, te´d přijde na řadu software a ještě se prý bude muset dát nějaký kroužek do turba aby se zvýšil tlak... a nebo by se taky muselo dát 470kové :-)
čtv led 20, 2011 8:56 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

lednicí je myšlen intercoller? v čem by byla chyba?
čtv led 20, 2011 8:57 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

že vstoupím do diskuse,ale jak popisuješ Miro ten otáčkoměr tak to samé mi dělalo na tatře a přestav si co mi vyměnily alternátor a byl klid
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
čtv led 20, 2011 9:15 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Tak altík by to mohl být třeba taky, ale divné je že houpe motor jako takový, to slyším... a nebo se to puntíkuje všechno na jednu kupu a je víc závad najednou... :-)
čtv led 20, 2011 9:38 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Záleží odkud je ten otáčkoměr napojený,u Terrna má zvlášť vývod na alternátoru,proto ho Roadovi měnili,pokud bude napojený z čidla otáček na setrváku apod.tak bude čokl zakopaný někde jinde a upřímně řečeno nevěřím že si bere řídící jednotka signál otáček z alternátoru.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv led 20, 2011 9:52 pm

tir007
Příspěvky: 65
Registrován: čtv bře 05, 2009 5:14 pm

Příspěvek

takze zahada vyriesena kabel z aleternatora bol v buzirke preruseny ale tak ze buzirka bola v poriadku a tym padom mi nesiel ani otackomer no ale tiez sme zacali z cerpadlom a to stalo 1300 eur a nakoniec to bol posraty kabel za 10kc a je po probleme a s tym padanim nafty skus vymenit podavacie cerpadielko to je na cerpadle nasrubovane a podava vstrekovaciemu cerpadlu naftu a este vymen prepadovy ventil a budes mat mozno pokoj pokial ti pada nafta lebo ako mne aj s touto poruchov s tymi otackami motor startoval krasne ...
pát led 21, 2011 4:29 pm

Masi
Příspěvky: 1281
Registrován: pát črc 16, 2010 9:08 pm
Bydliště: Svinčany

Příspěvek

Dělalo mi to samé na Manu, jak psal Mira, když to bylo zahřáté tak to točilo, nafta na vstřikách taky stříkala, ale nechtělo to chytnout... jakmile to ale schládlo, chytlo to nadrc, ale s plynem... bez plynu ne...
Vytáhly jsme pumpu a čerpadlo, vyčistily to a daly zpět a už měsíc to chodí normálně... tak to zkuste taky a uvidíš co to udělá...
Jo a miro, zbláznil jsi se?! Toho Tvýho krasavce do PASu Zábřeh?! Tam nikdy - jsou drazí, přístup jakým se chovají...
sob led 22, 2011 12:33 am

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Jestli znáš někoho dobrého na čerpadla, tak bych to ocenil :-) Pas zábřeh nám byl doporučen, protože je lepší než Pento tady ve Zlíně.... tedy nevím jestli se liší v kvalitě, ale zrovna kolegové dělají čerpadlo na mana v pentu, už jim stojí týden a bude stát ještě do středy, to si nemůžem dovolit, taky domluva absolutně na nic.....
sob led 22, 2011 1:07 pm

Masi
Příspěvky: 1281
Registrován: pát črc 16, 2010 9:08 pm
Bydliště: Svinčany

Příspěvek

To mirazapletal: nám to čistily u Pavlase tady v Olomouci, ale jsou to spíš jako všeobecný autoservis, mají totiž dopravu a k tomu svoji vlastní dílnu, nejprve dělali svoje a teď dělají i ostatní dopravce po domluvě... kontakt naně najdeš na www.pavlas-autotrans.cz a zkus se s nima domluvit co a jak...
sob led 22, 2011 1:56 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

No už se prošlo prakticky všechno, očesané uhlíky na alternítoru se vyměnily, kabeláž prošla, ale závada trvá, teplé to prostě nestaruje, točit může človět třeba půl hodiny.... Naštěstí pomohl trik - stříknout čistič brzd do sání, s tím to chytlo vždycky ale o to více je jasné, že to to jen v čerpadle... Sehnali sme si jedno strarší a zrovna na jeho výměně v dílně makají, tak doufám že už bude tahle závada jednou pro vždy vyřešena :-) Ale těch vyloženě vyhozených peněz.... :roll:
čtv úno 03, 2011 7:42 pm

Masi
Příspěvky: 1281
Registrován: pát črc 16, 2010 9:08 pm
Bydliště: Svinčany

Příspěvek

No tak uvidíš, jak to dopadne, ale říkám, v našem případě to bylo čerpadlem a dělalo nám to to samé jak vám... Takže hodně štestí!!!!
pát úno 04, 2011 6:08 pm

tir007
Příspěvky: 65
Registrován: čtv bře 05, 2009 5:14 pm

mirazapletal

Příspěvek

no co ako to dopadlo s tym magnum v com bol problem ? bolbo to cerpadlo ?
stř lis 07, 2012 2:31 pm

Odpovědět

Zpět na „RENAULT“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů