Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Nooo protože problémy trvaly dál a nevědělo se kudy kam, tak sme nechali zkontolovat jestli opravdu vyměnili vtřiky - no vyměněné byly ale 3 ze 6ti odkapávaly, ty se daly reklamovat ale nic to neřešilo, tak sme z vrakáče koupili vstřikovací čerpadlo i s řídící jednotkou na 470, nechali ho odzkoušet v pentu a nechali jej namontovat, při vyndávání starého se ale zjistilo, že ho v PASu nasadili o zub vedle, no už se s tím nelaborovalo, hodilo se tam to druhé a auto jezdí jako drak, je otázkou jestli to původn by takhle blblo, kdyby bylo nasazeno správně..... No je v rezervě ale na jeho repasi peníze nejsou...

Ale pořád se nemůžem zbavit závady, kdy padá nafta - jakmile je v nádrži méně než polovina, nevydrží ani do druhého dne, hodně pumpování a točení, když je tam více, tak vydrží nespadnout třeba týden.... tak prostě častěj tankujem :-)
stř lis 07, 2012 6:02 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

jooo tak děkuju za potvrzení že v pasu jsou hladový rozpočet na opravu motoru mě u nich vyšel o 50tis víc než jinde :wink: jinak teda peklo s elektronickejma vstřikovacíma čerpadlama nemá konce :roll:
2x Nissan atleon 210
čtv lis 08, 2012 12:18 am

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

To padání nafty jsem pořešil u starého premka el.čerpadlem z VVN.jinak Zapletal ten Magnum byl vadný na reostatu plynu. 10tis kč včetně práce.
čtv lis 08, 2012 8:38 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Jooo reostat tomu plynu říkají... No já sem to tušil, už tehdá za to chtěli pěknou pálku, nejsem si jist jestli sme neplatili ještě víc.... jenže co člověk nadělá, jezdit musí, tak se holt musí i opravovat... Jinak to čerpadélko by asi něco pořešilo, ale zatím stačí udržovat plnější nádrž a po tolika pokusech už se do oho nikomu ani nechce :-)
pát lis 09, 2012 12:37 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Mě už to auto na dílně nebaví, člověk sáhne na jedno a hned se sype další, samé drobnosti ale sčítá se to... Teď naposled se měnily preventivně hadice vody k převodovce, šak další den začal kapat olejový filtr na převodovce (jestli to mělo souvislost těžko dokázat ikdyž ty hadice jsou těsně u něj...) každopádne než sme se dostali na dílnu, 5litrů oleje z převodovky chybělo...
čtv led 03, 2013 12:41 am

Uživatelský avatar
M.Z.
Příspěvky: 2144
Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
Bydliště: Čeladná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hadice ho prošoupaly, nebo odkud kapal?
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
čtv led 03, 2013 9:23 am

Ladix
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 3421
Registrován: stř lis 07, 2007 10:19 am
Bydliště: kousek od chlumce nad cidlinou pres dalnici

Příspěvek

miro hold to chce novejsi model co si budeme rikat snazit se muzes jak chces ale starnuti a sypani nezastavis :?
M-B Atego 1218 frigo
čtv led 03, 2013 7:14 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Panové chystám dobrou prasarnu,bo mě v Gmundu zamrz vzduch na Magnumu a to sice tak že jdou tři okruhy a čtvrtej co zvedá boudu,sedačku a zasobuje posilovač spojky je zamrzlej.Tak odtah platit nebudu a proto vezu hadice,tečka,spojky a hodlám pustit vzduch na přímo do posilovače spojky a dostat ten krám někam do tepla.Jak zařadim jedu,jen doufám že to klapne,když by nahodou někdo věděl jak to proklemovat přimo na čtyřcestaku dejte vědět.
pon led 21, 2013 8:24 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Rád bych poradil kdybych mohl, ale vzduchařina je pro mě španělská vesnice....
pon led 21, 2013 10:27 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Tak zamrzleho magnuma jsem vezl domu před tydnem fakt ostře.Vzduch do okruhu spojky jsem nakonec dostal,tady byl jen ten problem že nějak pomrz na podlaze ventil co se sním dává dolu volant a neustale tam unikal vzduch.Jak jsem ventil odpojil začla jít spojka,zvedla se sedačka a bouda se zvedla na měchách.Horší bylo že to nechtělo odbrzdit,tlak v navěsu v červené hadici byl hodně malej,nakonec se to rozjelo,i když je fakt že návěs se na měchách nezvedl.Tak jsem stím doskakákal padesát km do Č.Budějovic a tam to zavřel na noc do myčky kde bylo plus dvacet stupnu.Jaké bylo ráno překvapení když ta mrcha v tom teple nechtěla odrzdit,nějak jsem to dostal z myčky přibržděné ven a pak už se to nehlo.Tlak po červené do návěsu žádnej po žluté brzdící alespon nějakej.Měl jsem zato že nejde vzduch jen do návěsu a tak jsem vzal téčko a napojil ho přimo za vysoušeč a odtud poslal vzduch přímo do červené hadice.Návěs se odbrzdil ale nejel tahač,další hadice už jsem neměl a Magnum má na rozdíl od Scanie ruční brzdu jen na zadní kola.Vlezl jsem tedy pod tahač a povolil jsem pružináky přímo na brzd.válcích.No bylo odbržděno,auto jsem odzkoušel že jakš takš brzdí na provozní nožní brzdu a trdá asi 30km složit a po prázdnu 200km domu.Stopka svítila počítač bimbal jak vo zlatou helmu a ja tak dojel domu.Magnuma ted nechci delší dobu vidět,natož pak řídit :lol:
sob úno 02, 2013 5:40 pm

luboš růžička
Příspěvky: 636
Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Tak to byla teda jízda za všechny prachy :shock: , ještě ,že si alespon dokážeš poradit. to každý nesvede. :D
ned úno 03, 2013 4:33 pm

Uživatelský avatar
KUBO-SK
Příspěvky: 1357
Registrován: čtv dub 17, 2008 5:47 pm
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nazdar vospolok, máme magnuma 430 euro2 1998, asi už začína odchádzať kompresor, na voľnobech strašne pomaly dofukuje vzduch skoro vôbec, máte niekdo stým skúsenosti, čoby sa dalo s tým zrobiť, vymeniť kompresor alebo ho pretesniť alebo čo je vlastne potrebné na opravu? a ešte máme problém s prehadzovaním poliek mala/veľká, niekedy dávno keď to občas blblo bol vraj problém v tom bazmeku na prevodovke ktorý to prehadzuje, odvtedy sa to neriešilo a je to čo raz horšie, nevedeli by ste mi poradiť čo by som mohol stým zrobiť?
úte bře 25, 2014 5:43 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

na převodovce jsou vzduchové ovladače( jsou dva ) kde to stačí rozebrat vyčistit a vyměnit gumičky! opravné sady jsou běžně v prodeji.komresor nemá cenu kroužkovat nebo to opravovat.problém bude možná jen v hlavě komresoru a ta se dá opravovat . sada je běžně k dostání.Kompresor když je špatný, tak dřív začne přepouštět olej do vysoušeče nebo nafukuje chladící soustavu motoru.stává se že i bere vodu z motoru a hází jí do vysošeče.Když to nebere olej nebo vodu hledej závadu na hlavě komresoru.Demontuješ jí hravě přímo na motoru bez demotáže komresoru z bloku!opravná sada cca 2tis kč běžně i na internetu.hlava se dá koupit nová také jako nd..čus
úte bře 25, 2014 7:32 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Mě to na manu taky blbly půlky tak jsem do hadičky co dé do pulek fouknul trochu oleje a je to ok. Jak to dé sucho tak se muže uskřípnout guma a je co opravovat . Ale nemusí se sundavat převodovka jenom zadek , teda mluvím o ZF.
úte bře 25, 2014 9:13 pm

Kony15
Příspěvky: 425
Registrován: pát úno 20, 2009 8:15 pm

Příspěvek

Kompresor sem taky delal..tu opravnou sadu na hlavu nema cenu kupovat ve slusovicich ti za ted nevim ale od 6ti do 10 tisic udelaj go kompresoru...hlava kompresoru se musi vypiskovat je tam takovy mechanismus co otvira a zavira a ten je zatuhly a proto ti to nefouka....nove sal ti daji vybrus a pist a kompresor jako novy jezdi bezvadne dal..
stř bře 26, 2014 6:21 am

Odpovědět

Zpět na „RENAULT“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů