Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1935
Registrován: čtv úno 21, 2008 12:54 pm
Bydliště: Krivany, Slovakia

Příspěvek

Premium :wink:
Obrázek Obrázek
sob zář 15, 2012 12:11 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 11:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

No jak koukám tak tvary už jsou celkem konstantní a skoro konečné, podle mě to budou celkem konzervativní auta - jak nástupce Premia, tak Magnumu, přístrojovka bez nějakého revolučního nápadu, vzhled také, asi auto co neurazí ani nějak nenadchne, v tomhle směru teď představené Volvo asi bude výraznější, v tomto konglomerátu bude zřejmě Renault levnější, úspornější značkou. Škoda, dřív býval renault značkou s revolučnímy nápady.
ned zář 16, 2012 11:22 pm

TP
Příspěvky: 1897
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Jo,todle jako nástupce Magnumu s roku 91 je absolutně nepřípustné,sorry ale tedle Volvo Renault je proti Mack Renaultu V8 500hp s roku 91 na :savle: Prostě jsi to Volvo Pos...
pon zář 17, 2012 12:09 am

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 11:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

A co teprv vedle Magnum 560 V8 z roku 1999 ... :-) tyhle auta jsou ale bohužel skoro nesehnatelné...
pon zář 17, 2012 12:18 am

Karel334
Příspěvky: 1393
Registrován: sob bře 11, 2006 9:36 pm

Příspěvek

V8 E2 dnes provozovat je skoro nemožné.Vysoká spotřeba a poplatky taky.Jako pozlátko asi dobrý.Jezdím Magnuma 470 6x4 E2 jízdní vlasnosti dobrý ,posez řidiče katastrofa to snad v š 1203 si nohy při řízení natáhnu více i premko je na toto pohodlnější.Někdy mám pocit že to žere i trávu kolem silnice když tomu zatopím.
pon zář 17, 2012 12:31 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 11:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Tak posez v magnumovi není dobrý, to uznávám, sedět dal nejde, páč by člověk nedostal na volant a když je blízko, tak koleny zapíná vypínače všech blinkrů, atd... ale asi je to o zvyku, přežít se to dá :-) S 6x4 se asi nevozí lehké náklady, navíc diferák navíc dělá své, máme stejnou motorizaci a taky to v naloženém a v kopcích umí papkat ale podle mého by tam papkaly všechny motory, jinak je to v běžných mezích jako jiné auta, po výměmě intercolleru šla spotřeba o dost dolů, tak se stojí podívat i na to, jestli není někde chyba :-) Jakou spotřebu měly ty V8 já nevím, můj známý co dělá v renaultu ten viděl jen jednou, všeobecně sou jen kusé ale u těhle motorů předpokládám, že čím větší zátěž, tím menší spotřeba v porovnání s motory menšímy.
pon zář 17, 2012 1:13 pm

TP
Příspěvky: 1897
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Tak V8 ve Scanii T144 provozuji běžně,spotřeba stejná jak u 6V řada akorát to v prostě jede.Pardon za OT.Posez v Magnumu neni tak pohodlnej jak ve Scanii ale s MB,Volvem,Dafem dle mě srovnatelnej.Jinak měl jsem Magnumu 5,jednu 430 a čtyři 44O vše motor Mack.Moje zkušenost je že co kus to jiná spotřeba,nutno podotknout že E2 430 tahá lépe jak E3 44O ale to je známá věc že čím lepší E tím horší tahoun.Jinak 560 Magnumy jsou na Mobile 3,už jsem o nich uvažoval,já rád auta co jich moc nejezdí.
pon zář 17, 2012 9:43 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9788
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

No tak porovnávat posez v Magnumu a Volvu, to snad ani nejde :lol:

Ale interier novýho Renclu oproti Volvu a M-B prohrává na celé čáře.
BES - běs
pon zář 17, 2012 10:48 pm

TP
Příspěvky: 1897
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Tak možná ti to uniklo ale byla řeč o Magnumech 470,430,560,440.To jsou všecno auta starší 10 let a v té době iterier porovnávat s Volvem nebo MB jistě jde.Konkrétně Volvo a jeho legendární ustřelené okno plus motorovej tunel,bych s MB Megaspace a Renaultem Magnum vůbec nesrovnával.
úte zář 18, 2012 12:07 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9788
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Tak já bych zase nesrovnával Magnuma s jakýmkoliv FH a hlavně rovná podlaha taky není všechno, ono v kamionu se víc sedí na sedečkách, řídí a spí v posteli, než leze ze strany na stranu :wink:

Nechci říct, že tunel je výhoda, ale magnumova rovná podlaha je asi jediná výhoda, nic jinýho mě nenapadá (kromě elektrických rolet).
BES - běs
čtv zář 20, 2012 10:47 pm

Pecan83
Příspěvky: 128
Registrován: pát srp 29, 2008 11:47 am
Bydliště: Okolí Slavkova u Brna

Příspěvek

Zdravim kolegove tak od unora by mel bejt v prodeji ale udajne nevi cenu ani nazev a melo by bejt i euro 6 motor pokud nepredstaví dříve!!
pát zář 21, 2012 7:15 pm

gonzales
Příspěvky: 1008
Registrován: pát úno 20, 2009 8:35 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no je pravda že bude v prodeji od příštího roku, ale únor to rozhodně nebude
pát zář 21, 2012 8:33 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1935
Registrován: čtv úno 21, 2008 12:54 pm
Bydliště: Krivany, Slovakia

Příspěvek

Prezident Renault Trucks, Heinz-Jürgen Löw oznámil že na jar 2013 sa kompletne obmení rad diaľkových, rozvážkových a stavebných truckov Renault. Dodal tiež že "V júni 2013 dôjde k naozajstnej revolúcii. Naše vozidlá vás prekvapia nie len čo sa týka dizajnu, ale tiež výkonu."

(Voľný preklad z BigLorry Blog-U: http://www.commercialmotor.com/big-lorr ... s-the-news)
pát zář 21, 2012 8:36 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 11:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Čekal sem že to bude příští rok, když se Volvo představilo teď, v jednom roce si jedna firma nebude navzájem konkurovat :-)
sob zář 22, 2012 2:19 am

gonzales
Příspěvky: 1008
Registrován: pát úno 20, 2009 8:35 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ono to je taky spíše i z jiných důvodů. obecně platí, že motory Eur 6 jsou velice technologicky náročné a tím pádem je větší pravděpodobnost poruch atd. taktika je spíše taková mít auto postavené, ale raději ho o nějakou delší dobu testovat, vychytávat mouchy a dolaďovat a příd nasléze na trh s novým autem, které už bude mít vychytané všechny chybičky a bude perfektní... druhá věc je to, že v současné době vozy s emisní normou Eur6 nemají nikde zvýhodnění ( jde spíše o image a prestiž velkých firem) to se teprve změní příští rok po volbách v německu, kdy to odstartuje celou vlnu změn sazeb mýtného v celu EU
sob zář 22, 2012 8:53 am

Zamčeno

Zpět na „RENAULT“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host