Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Globe, cuisine, Hynek, Chomuťák, spida, talaš.m, mc.cvok

Odpovědět
Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3949
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Nebo prodloužit tu Vizu aby na ni vlezla nástavba, a nechat si ji , stále je to lehké auto s třetinovými náklady na provoz :lol: :lol: :lol:
sob čer 18, 2016 7:00 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10120
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Ve Vizu bych neměl důvěru.
BES - běs
sob čer 18, 2016 11:14 am

nevim
Příspěvky: 439
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

kdo ví třeba by stačilo dát do TP obyč.nápravy bez redukcí :D kdyby to měl tady fero17 jak říká k tomu cestování jako lehký auto o stálé hmotnosti do dám příklad 10tun tak by se na tu velkou řadu měl rozjet na silnici i do kopce bez problému a malou by si mohl nechat na to dobrodružství v terénu a možná by se dala dosáhnout i zajímavá spotřeba díky rychlejšímu zpřevodování, mám za to že ten předělanej lesák na tom byl stejně akorát to pro něj možná nebylo ideální řešení no ale i ten dvourychlostní sestup se dá potunit do pomala ale všechno něco stojí a třeba by to bylo zbytečný ale jak už tady padlo několikrát žádná sranda tohle tunění hroznýho drbání a sr...aní s každou pit...chovinou bez praxe a zázemí bych se do toho nepouštěl hlavně pokud už to není vyzkoušený :wink: to by chtělo vrakoviště za chalupou a dílnu a pro zábavu tyhle věci zkoušet to by bylo něco jinýho :wink:
sob čer 18, 2016 11:12 pm

filip 90
Příspěvky: 5554
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Samozřejmě, že by to šlo. Se zpřevodováním problém nebude. Rychlostně se z toho stane v podstatě osobní auto. Jenže... Když si vezmu, že chci vyměnit nápravy u TP, tak co mi zbude? Nápravy jsou 80% podvozku... To je skoro to samý jako stavět nový auto.
U expedičního vozu je nejdůležitější si rozmyslet co vlastně chci sám. Protože v konečnym důsledku (narozdíl od závoďáku) na to ono místo dojedu uplně s čímkoliv. :lol: To způsobí, že 10 lidí má 10 názorů a nikdy s k ničemu nikdo nedobere.
Filip Nikl
ned čer 19, 2016 9:09 am

peter gasparovic
Příspěvky: 3868
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Nooo kluci, to ma s tou zmenou naprav u tp celkom zaujma. Co vse by to na tom podvozku obnasalo? Jen tak pre zaujmavost,skuste to nekdo rozpisat nejak podrobnejsie prosim :wink:
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
ned čer 19, 2016 12:54 pm

filip 90
Příspěvky: 5554
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No... :lol: Sehnat celej předek z osmikoly T1 nebo T2 (nevim jestli by pasovala Eurovka asi ano, Terno ma jiný hřídele to ne) a prohodit to kus za kus. :lol: Vzhledem k tomu, že jsou posunutý nápravy zrcadlově, tak tipuju, že ani řízení nebude stejný.
A dozadu nápravu z Agrovky a je to... :thumbud:
Filip Nikl
ned čer 19, 2016 1:16 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 3868
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Filip a co predne napravy z diamiolky? Kuchnut dve auta,z ktorych by sa pouzili predne a zadna naprava? Reduktory nemaju, jen neviem aky medzikus medzi predne napravy pouzit? A vlastne by sa muselo vyriesit i pruzenie, kedze ma tp v predu pera. Jasne ze pouzitie s osmikoly v predu s perami by tento problem vyriesilo,no kolko 8x8 t1,2 jazdi? Takze do predu vzduchove vankuse?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
ned čer 19, 2016 4:16 pm

filip 90
Příspěvky: 5554
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No právě osmikolek T1, 2 je ještě méně jak TP - ček. :lol: Měchy dopředu nepújdou. Nejsou kam dát, jsou tam brzdový válce. Muselo by se to předělat na Perotty nebo použít nápravy z E2. No a pak udělat 8 uložení - vyřezat rám udělat držáky na polonápravách, to je šílenost...

Podle mě by ty Eurovkový nápravy na to měly jít. Když se na Jamal dávaly měchy dopředu, tak se tam dávala Eurovková náprava, kvůli brzdám. Takže někde sehat vrak osmikoly a přendat to.

Je to všechno šílený práce a vlastně z toho nic pořádnýho nevznikne.
Filip Nikl
ned čer 19, 2016 5:09 pm

nevim
Příspěvky: 439
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

:lol: ještě předělat vzduchovou soustavu na větší tlak aby to udrželo :lol:
ned čer 19, 2016 5:29 pm

nevim
Příspěvky: 439
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

nápravy by stačily dvě normál přední do druhé dát soukolí z první zadní aby prošla hřídel do první přední,pak vyvrtat díry na hříbky pro podkovy a na háčku uříznout uložení třmenu pera a převařit zrcadlově :lol: no a spojovačky se dají taky upravovat,zadní nápravu agro ale nevim jak budou pasovat zuby do diferáku drbačka hrozná
ned čer 19, 2016 5:38 pm

nevim
Příspěvky: 439
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

akorát ted nevim jak se tam vleze podkova s pákou řízení na tom by to mohlo všechno ztroskotat :think: :lol: už vim vleze tam s přehledem je tam místa dost
ned čer 19, 2016 5:48 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 3868
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Takze 1osmikola z ktorej pouzijem predne napravy a vzducharinu kvoli tlakom,jedna agrovka,z ktorej vemu zadnu napravu a jedno tp na ktore to vse implantujem. To je teda krasny recept :D Nemala by sa ta zadna naprava predelat na brzdach na peroty,at brzdi stejne jak predne? A 8 kola musi byt balonovka pocitam. Aka by bola finalba rychlost vozidla?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
ned čer 19, 2016 11:15 pm

nevim
Příspěvky: 439
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

nééé :lol: seženeš si dvě jednojaký přední nápravy a jednu zadní agro pak upravíš mezikus tak aby pero co bylo vepředu bylo vzadu a naopak :lol: z předních náprav uřežeš držáky na tlumiče plus dorazy a vyvrtáš do nich díry na opěrný čepy pro třmeny o vzduchu ani nepřemejšlej a kdyby přece potřeboval by jsi otoče s tou zahlou pákou řízení a měchy by byli jenom 4 a možná by to u té lehké verze těch 8-9atm udrželo :lol:
pon čer 20, 2016 12:22 am

Hynek
Příspěvky: 6451
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Poslední varování, už vás tu Leoš jednou upozornil a výsledek nula - přesuňte se do tématu k expedičáku, tohle už nemá s TPčkem nic společného. Další komenty okolo expedičáku v tomto vláknu nekompromisně mažu.
Odborové sdružení hasičů Praha - www.oshp.wz.cz
pon čer 20, 2016 6:39 am

Uživatelský avatar
Matúš Sabo
Zaklinač
Příspěvky: 2272
Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
Bydliště: Hanušovce nad Topľou

Příspěvek

z FB: nejaky truck zraz v Madarsku minuly víkend (Szeged)

Obrázek Obrázek
oli oli janko,
v robote mal manko,
bez rozumu bez lásky,
kradol z pumby bandasky
čtv črc 21, 2016 5:02 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů