Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
talaš.m
Problém s naftou jak popisuješ ,většinou bývá mezi nádrží a hrubým filtrem v těch očkách,které jsou ucpané bordelem z nádrže nebo se přisaje k nasávací trubce v nádrži.Řešili jsme to vypláchnutím nádrže a profoukáním trubek.To pěnění nafty ve sklínce je celkem normální.Do dneška ale nevím proč některé sklínky jsou naplněné celé a jiné jen do poloviny.
Problém s naftou jak popisuješ ,většinou bývá mezi nádrží a hrubým filtrem v těch očkách,které jsou ucpané bordelem z nádrže nebo se přisaje k nasávací trubce v nádrži.Řešili jsme to vypláchnutím nádrže a profoukáním trubek.To pěnění nafty ve sklínce je celkem normální.Do dneška ale nevím proč některé sklínky jsou naplněné celé a jiné jen do poloviny.
Dobry den,mam T815-2,motor 10ti valec.Pri jizde s nalozenym autem mi sepne pri 160 stupnich ventilator a auto zhruba na 5 sekund kouri,ale silene.Vim ze je to tezke,ale cim,nebo kde bych mel hledat zavadu?Vstriky a cerpadlo bylo delano pred rokem.Auto jede porad jak ma jen chvilkove strasne kouri a pri prazdnem sem to nezaregistroval.Provozni teplotu mam zhruba mezi 130-160 at prazdny tak plny bez vleku,jeli velky kopec tak jdu az do 190.Dekuji Marek
Jo Tatra a Varadero,mé nejvetší lásky,samozřejmě + má přítelkyně
Marecek-asi bude nějaký problém s klapkou přepínání sání která se zároveň s ventilátorem přepíná při těch 160 stupních ze sání teplého vzduchu od motoru na chladný z kobry,pravděpodobně nějak na chvíli ucpe sání a proto to zahulí,zkus odpojit cívku která tu klapku ovládá,je namontovaná u vzduchového filtru,tím pádem bude motor pořád sát vzduch z kobry a nemělo by to už zahulit,pokud se to nezmění bude problém jinde.Ty dosahované teploty které uvádíš sou u T2 naprosto v pořádku.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Spíš bych to viděl na ventil přidavače paliva, jakmile sepne ventilátor, tak poklesne tlak na přívodu oleje do vstřikovasího čerpadla a to pak dává startovací dávku nafty. Chce to trochu poštelovat. Je tam takový Tčko, hadica tlakovýho oleje, odbočka do čerpadla a seřizovací šroub. Ideálně povolovat podle budíku, bez budíku povolovat šroub o půl otáčky, než to zmizí.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Tak to bylo tryskama,ale ten tlak oleje taky neni od veci,rosi mi tam,takze budu muset cerpadlo ven a tam vymenit ty o krouzky a s tim rovnou udelat cerpadlo.Horsi je,ze zacal rosit olej pod tema prsickama jak sou pod ventilatorem.Vsichni rikaj ze je lepsi vyndat motor a pak to pretesnit,ale me se to zda moc prace.Nedelal ste to uz nekdo?Pad i napad nalejt naky utesnovaci sra.ky do oleje ale nemam s tim zkusenosti a nerad bych ublizil motoru.
Jo Tatra a Varadero,mé nejvetší lásky,samozřejmě + má přítelkyně
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
No je to samozřejmě závodní motor. Tchmely se ptal jestli se z toho dá dostat přes 450 koní. Tak řikám, že asi jo když V12 má 700 koní ale musej se na tom udělat stejný "závodní" úpravy (teoreticky by moh mit možná i 580 koní) ale tim je ten motor nepoužitelnej pro normální provoz. Já nevim proč se ptal.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti