Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
111
Já se majitele ptal a jednal s ním o tom. Jeřáb na prodej není, byl by ochoten ho později dát za podmínky, že by s ním šel někdo ihned do jeho byznysu (tedy snad to segmentové stavění domků), a tedy investoval svá aktiva... Snad s ním kdysi pracoval, od té doby tam je. Majitel je z dlouhatánské řady podivínů, co nechávají zreznout krásné stroje, a neustále to vysvětlují svým záměrem nebo úmyslem. Nedochází jim, že hodnota veteránského stroje sice stoupá v čase, ale klesá na dešti. Achjo
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Zde něco o renovaci tatrovky http://pardubicky.denik.cz/zpravy_regio ... -tatr.html
Na fotkách dílenské T111, jsou trochu jiná okna, dolní okraj je šikmý a středový sloupek užší, proto se tyhle okna zdají divná.
Na fotkách dílenské T111, jsou trochu jiná okna, dolní okraj je šikmý a středový sloupek užší, proto se tyhle okna zdají divná.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
Ten dokument jsem četl,bylo víc variant oken,podle dobových fotek,já myslel to,že na dobovém autě byla ta okna poměrně dost zapuštěná uvnitř kabiny,namontovaná až "za čelní stěnou kabiny,zevnitř",je tam vidět ten široký rantl jak je okno zapuštěno. A u téhle renovace je tam jen malý přesah stěny před oknem,je téměr souběžně s čelní stěnou Ale jinak se drželi originálu a odvedli hezký kus práce,to se musí nechat
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů