Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Umikov CZ s.r.o.
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Jak to ma e6 s hmotnosti soupravy. Uz 45? Na cem obuto?
Re: T-158 Phoenix EURO VI
to toko:
Paccar MX-11, 320 kW - 435 koní, automat ZF-AS Tronic 16 kvaltů.
to Venca R:
Prozatím souprava 42 tun. Dnes dorazil dopis k dealerovi Tatry, kdy Tatra povolí zvednout povolenou celkovou na 44 tun, víc asi nepůjde, v pondělí jdeme na dopravku. Vpředu Continental HSC1 385/65 R 22,5 a vzadu Continental HDC1 315/80 R 22,5.
Paccar MX-11, 320 kW - 435 koní, automat ZF-AS Tronic 16 kvaltů.
to Venca R:
Prozatím souprava 42 tun. Dnes dorazil dopis k dealerovi Tatry, kdy Tatra povolí zvednout povolenou celkovou na 44 tun, víc asi nepůjde, v pondělí jdeme na dopravku. Vpředu Continental HSC1 385/65 R 22,5 a vzadu Continental HDC1 315/80 R 22,5.
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Diky. Myslis ze 11 litr bude uspornejsi?
Re: T-158 Phoenix EURO VI
to Venca R:
Těžko říct, MX-13 je háklivý na krátký převod, což my u 8x6 i 8x8 máme, takže spotřeba na silnici nic moc. Ten tahač 4x4 co má MX-11 má nejdelší převod, při 85 km/h, to točí asi 1350 ot/min., což snad bude tak akorát. Takže snad půjde dolů i spotřeba, jsou tam taky jen 2 poháněné nápravy místo 3 6x6, 8x6. Dobrá je 3-stupňová motorovka, E6 má už jiný pedál nožní brzdy, lépe se dávkuje. Nevýhodou je prázdná váha +/- 8,6 t a šroubovací oko na vyproštění, to absolutně nesnáším
Jinak snad krok kupředu. Ještě si nejsem jistý náboji zadní nápravy, nevím jak moc jsou předimenzovány, to se pozná až časem ...
Těžko říct, MX-13 je háklivý na krátký převod, což my u 8x6 i 8x8 máme, takže spotřeba na silnici nic moc. Ten tahač 4x4 co má MX-11 má nejdelší převod, při 85 km/h, to točí asi 1350 ot/min., což snad bude tak akorát. Takže snad půjde dolů i spotřeba, jsou tam taky jen 2 poháněné nápravy místo 3 6x6, 8x6. Dobrá je 3-stupňová motorovka, E6 má už jiný pedál nožní brzdy, lépe se dávkuje. Nevýhodou je prázdná váha +/- 8,6 t a šroubovací oko na vyproštění, to absolutně nesnáším
Jinak snad krok kupředu. Ještě si nejsem jistý náboji zadní nápravy, nevím jak moc jsou předimenzovány, to se pozná až časem ...
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: T-158 Phoenix EURO VI
S nábojema si asi hlavu nedělej, naše phoenixy traktory 4x4 dostávaj celkem zabrat, jezdí složitý terén, kopce, vracečky, pole s cisternami na digestát ZVVZ, se sklopkami Mega a posuvkou, letos čtvrtou sezonu a zatim žádný problém. Teď jsme pořídili ještě tahač Daf E6 460 s posuvkou. Máš pravdu s tím okem. Hned jsem si na tebe vzpoměl, nejde našroubovat tak aby bylo dotažený a vodorovně, takže vyprošťování tyčí nehrozí.
S návěsem to má kolik? My máme za phoenixy hliníkovýho Meierlinga, prázdný to má 15 rovnejch. Na návěs jsme nalepili z obou stran ohromný nápis 27t, to pěkně funguje na nakladače v pískovnách a lomech. Nakládají tak akorát.
S návěsem to má kolik? My máme za phoenixy hliníkovýho Meierlinga, prázdný to má 15 rovnejch. Na návěs jsme nalepili z obou stran ohromný nápis 27t, to pěkně funguje na nakladače v pískovnách a lomech. Nakládají tak akorát.
Re: T-158 Phoenix EURO VI
to Venca R:
Šroubovací oka na vyproštění to cesta zpět u Phoenixe E6, asi v rámci úspor u DAFu. E5 měly aspoň systém na bajonet, ten vypadá bytelně. U šroubovacího oka si moc neumí představit, když celá souprava zapadne po nápravy a pak to bude tahat těžký buldozer, např. CAT D8, co se stane to si raději nebudu představovat. Asi ještě dokoupíme 2. šroubovací oko na vyproštění a pak to propojíme nějak lanem?
Váha s návěsem záleží podle typu, nejlehčí ocelová vana Schwarzmüller má 6,28 t, s ní by to pak mělo vážit +/- 15,1 tuny (s řidičem a naftou). Nápis na návěs o nosnosti tam lepit nebudeme, protože návěsy střídáme i s 3-osými tahači MAN, které můžou legálně vozit až 33 tun, takže si řidič udělá ceduli na A4 do auta a během nakládky ji bude ukazovat strojníkovi na nakladači.
Ještě chceme zapojit do zadních měchů pérování 2 tlakoměry, ať má řidič aspoň hrubý odhad jak to má nakládat.
Phoenix 4x4 se koupil, protože byl levný - je to jeden z 30-ti kusů stejných tahačů původně vyrobený pro DE trh, kde se to moc nechytlo, tak se to rozhodilo po Evropě, za velmi zajímavou cenu (cca. 2,2 mil. Kč bez DPH) a teď chceme porovnat provozní (průjezd v terénu, obratnost ...) a ekonomické vlastnosti (spotřeba, náklady na opravy a servis) s MAN TGS 4H4 HydroDrive a soupravami Renault Kerax 8x4, MAN TGS 8x4-4 Tridem a Tatra Phoenix 8x6, jsem zvědavý jak to dopadne.
Ještě jsme uvažovali o tahači Phoenix 6x6, ale po zkušenostech z tohoto roku (odvoz zeminy z obchvatu Třince), si myslím, že je to drahý a nevyužitý luxus = to co teď jezdíme, tam tahač 6x6 nevyužijeme a pro návoz kameniva, MZK, betonu ... stačí i std. tahač 4x2 nebo 6x2, který pořizovací cenou i provozními náklady vychází úplně někde jinde než tahač 6x6.
Šroubovací oka na vyproštění to cesta zpět u Phoenixe E6, asi v rámci úspor u DAFu. E5 měly aspoň systém na bajonet, ten vypadá bytelně. U šroubovacího oka si moc neumí představit, když celá souprava zapadne po nápravy a pak to bude tahat těžký buldozer, např. CAT D8, co se stane to si raději nebudu představovat. Asi ještě dokoupíme 2. šroubovací oko na vyproštění a pak to propojíme nějak lanem?
Váha s návěsem záleží podle typu, nejlehčí ocelová vana Schwarzmüller má 6,28 t, s ní by to pak mělo vážit +/- 15,1 tuny (s řidičem a naftou). Nápis na návěs o nosnosti tam lepit nebudeme, protože návěsy střídáme i s 3-osými tahači MAN, které můžou legálně vozit až 33 tun, takže si řidič udělá ceduli na A4 do auta a během nakládky ji bude ukazovat strojníkovi na nakladači.
Ještě chceme zapojit do zadních měchů pérování 2 tlakoměry, ať má řidič aspoň hrubý odhad jak to má nakládat.
Phoenix 4x4 se koupil, protože byl levný - je to jeden z 30-ti kusů stejných tahačů původně vyrobený pro DE trh, kde se to moc nechytlo, tak se to rozhodilo po Evropě, za velmi zajímavou cenu (cca. 2,2 mil. Kč bez DPH) a teď chceme porovnat provozní (průjezd v terénu, obratnost ...) a ekonomické vlastnosti (spotřeba, náklady na opravy a servis) s MAN TGS 4H4 HydroDrive a soupravami Renault Kerax 8x4, MAN TGS 8x4-4 Tridem a Tatra Phoenix 8x6, jsem zvědavý jak to dopadne.
Ještě jsme uvažovali o tahači Phoenix 6x6, ale po zkušenostech z tohoto roku (odvoz zeminy z obchvatu Třince), si myslím, že je to drahý a nevyužitý luxus = to co teď jezdíme, tam tahač 6x6 nevyužijeme a pro návoz kameniva, MZK, betonu ... stačí i std. tahač 4x2 nebo 6x2, který pořizovací cenou i provozními náklady vychází úplně někde jinde než tahač 6x6.
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Tady je video, jak to může dopadnout se šroubovacím okem pro vyproštění, závit vydržel, zbytek ne ...
https://youtu.be/fxlW2OEuikM?t=10
https://youtu.be/fxlW2OEuikM?t=10
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Reseni existuje ale stoji 50tis.... Koupit plnohodnotnou upinaci desku, ktera je nasroubovana do obou prednich ok a je dale sodkem prisroubovana na predni celo roury. Levnejsi reseni je koupit pouze horni traverzu bez upinaci desky cca 10tis
SMOLO Hydraulics s.r.o. - Autorizovaný dealer HMF, více informací o nás naleznete na www.nastavbytrinec.cz nebo www.hmf.cz či na facebooku: SMOLO Hydraulics
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Ta deska ma ale 200 kg. Nejaky oko nasroubovat k roure
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Kucí co se má stat,to se stane.
Na našich 5tkách jsme přišli o dvě tažny. Ale byla to vada z výroby...při prasknutí
byli ve zlomu patrné bublinky.
Co se týká 6ky tak tažný je opravdu krok zpátky. Kdo si řadně nenamaže ten jemný závit,tak
tažný nenatočí i kdyby se na hlavu stavěl A i přes gumovou záslepku se do zavitu v nárazníku
usazuje bordel. Ale jinak jsem zatím neměl problém že by mě nedokázal buldozer vytáhnot
i když zakufruju plnej Akorád hned při prvním křtu tažnýho prasklo to debilní
jistící lanko závlačky.
Jinak přeju ať fešák slouží bez vztekání Mě trvalo skoro rok vychytat dětský nemoci a teď
musím zaklepat díky bohu už slouží jak hodinky.
Takže spokojenost
Na našich 5tkách jsme přišli o dvě tažny. Ale byla to vada z výroby...při prasknutí
byli ve zlomu patrné bublinky.
Co se týká 6ky tak tažný je opravdu krok zpátky. Kdo si řadně nenamaže ten jemný závit,tak
tažný nenatočí i kdyby se na hlavu stavěl A i přes gumovou záslepku se do zavitu v nárazníku
usazuje bordel. Ale jinak jsem zatím neměl problém že by mě nedokázal buldozer vytáhnot
i když zakufruju plnej Akorád hned při prvním křtu tažnýho prasklo to debilní
jistící lanko závlačky.
Jinak přeju ať fešák slouží bez vztekání Mě trvalo skoro rok vychytat dětský nemoci a teď
musím zaklepat díky bohu už slouží jak hodinky.
Takže spokojenost
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů