Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
TATRA8X8
Příspěvky: 6861
Registrován: úte pro 01, 2009 9:53 pm
Bydliště: CZ

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
ned dub 16, 2017 10:08 pm

TATRA8X8
Příspěvky: 6861
Registrován: úte pro 01, 2009 9:53 pm
Bydliště: CZ

Umikov CZ s.r.o.

Příspěvek

"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
úte dub 18, 2017 3:01 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

Nová hračka v Třinci ...

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
pát dub 21, 2017 5:14 pm

Uživatelský avatar
toko
Příspěvky: 636
Registrován: ned dub 13, 2008 9:08 am

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

Jakou v tom máte motorizaci?
Madness??? No, this is TATRA!!
pát dub 21, 2017 5:47 pm

Venca R
Příspěvky: 1975
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

Jak to ma e6 s hmotnosti soupravy. Uz 45? Na cem obuto?
pát dub 21, 2017 5:55 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

to toko:
Paccar MX-11, 320 kW - 435 koní, automat ZF-AS Tronic 16 kvaltů.

to Venca R:
Prozatím souprava 42 tun. Dnes dorazil dopis k dealerovi Tatry, kdy Tatra povolí zvednout povolenou celkovou na 44 tun, víc asi nepůjde, v pondělí jdeme na dopravku. Vpředu Continental HSC1 385/65 R 22,5 a vzadu Continental HDC1 315/80 R 22,5.
Tatra + MAN = Superstroj!
pát dub 21, 2017 6:16 pm

Venca R
Příspěvky: 1975
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

Diky. Myslis ze 11 litr bude uspornejsi?
pát dub 21, 2017 6:34 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

to Venca R:
Těžko říct, MX-13 je háklivý na krátký převod, což my u 8x6 i 8x8 máme, takže spotřeba na silnici nic moc. Ten tahač 4x4 co má MX-11 má nejdelší převod, při 85 km/h, to točí asi 1350 ot/min., což snad bude tak akorát. Takže snad půjde dolů i spotřeba, jsou tam taky jen 2 poháněné nápravy místo 3 6x6, 8x6. Dobrá je 3-stupňová motorovka, E6 má už jiný pedál nožní brzdy, lépe se dávkuje. Nevýhodou je prázdná váha +/- 8,6 t a šroubovací oko na vyproštění, to absolutně nesnáším :evil: :!:
Jinak snad krok kupředu. Ještě si nejsem jistý náboji zadní nápravy, nevím jak moc jsou předimenzovány, to se pozná až časem ...
Tatra + MAN = Superstroj!
pát dub 21, 2017 9:26 pm

Venca R
Příspěvky: 1975
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

S nábojema si asi hlavu nedělej, naše phoenixy traktory 4x4 dostávaj celkem zabrat, jezdí složitý terén, kopce, vracečky, pole s cisternami na digestát ZVVZ, se sklopkami Mega a posuvkou, letos čtvrtou sezonu a zatim žádný problém. Teď jsme pořídili ještě tahač Daf E6 460 s posuvkou. Máš pravdu s tím okem. Hned jsem si na tebe vzpoměl, nejde našroubovat tak aby bylo dotažený a vodorovně, takže vyprošťování tyčí nehrozí.
S návěsem to má kolik? My máme za phoenixy hliníkovýho Meierlinga, prázdný to má 15 rovnejch. Na návěs jsme nalepili z obou stran ohromný nápis 27t, to pěkně funguje na nakladače v pískovnách a lomech. Nakládají tak akorát.
pát dub 21, 2017 9:47 pm

JAN B
Příspěvky: 973
Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
Kontaktovat uživatele:

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

Kdo to nemá daleko do Kopru, tak momentálně jsou vystaveni Presidenti.
Obrázek Obrázek Obrázek
sob dub 22, 2017 4:52 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

to Venca R:
Šroubovací oka na vyproštění to cesta zpět u Phoenixe E6, asi v rámci úspor u DAFu. E5 měly aspoň systém na bajonet, ten vypadá bytelně. U šroubovacího oka si moc neumí představit, když celá souprava zapadne po nápravy a pak to bude tahat těžký buldozer, např. CAT D8, co se stane to si raději nebudu představovat. Asi ještě dokoupíme 2. šroubovací oko na vyproštění a pak to propojíme nějak lanem?
Váha s návěsem záleží podle typu, nejlehčí ocelová vana Schwarzmüller má 6,28 t, s ní by to pak mělo vážit +/- 15,1 tuny (s řidičem a naftou). Nápis na návěs o nosnosti tam lepit nebudeme, protože návěsy střídáme i s 3-osými tahači MAN, které můžou legálně vozit až 33 tun, takže si řidič udělá ceduli na A4 do auta a během nakládky ji bude ukazovat strojníkovi na nakladači.
Ještě chceme zapojit do zadních měchů pérování 2 tlakoměry, ať má řidič aspoň hrubý odhad jak to má nakládat.
Phoenix 4x4 se koupil, protože byl levný - je to jeden z 30-ti kusů stejných tahačů původně vyrobený pro DE trh, kde se to moc nechytlo, tak se to rozhodilo po Evropě, za velmi zajímavou cenu (cca. 2,2 mil. Kč bez DPH) a teď chceme porovnat provozní (průjezd v terénu, obratnost ...) a ekonomické vlastnosti (spotřeba, náklady na opravy a servis) s MAN TGS 4H4 HydroDrive a soupravami Renault Kerax 8x4, MAN TGS 8x4-4 Tridem a Tatra Phoenix 8x6, jsem zvědavý jak to dopadne.
Ještě jsme uvažovali o tahači Phoenix 6x6, ale po zkušenostech z tohoto roku (odvoz zeminy z obchvatu Třince), si myslím, že je to drahý a nevyužitý luxus = to co teď jezdíme, tam tahač 6x6 nevyužijeme a pro návoz kameniva, MZK, betonu ... stačí i std. tahač 4x2 nebo 6x2, který pořizovací cenou i provozními náklady vychází úplně někde jinde než tahač 6x6.
Tatra + MAN = Superstroj!
sob dub 22, 2017 5:22 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

Tady je video, jak to může dopadnout se šroubovacím okem pro vyproštění, závit vydržel, zbytek ne ...
https://youtu.be/fxlW2OEuikM?t=10
Tatra + MAN = Superstroj!
sob dub 22, 2017 6:52 pm

gonzales
Příspěvky: 1031
Registrován: pát úno 20, 2009 7:35 am
Kontaktovat uživatele:

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

Reseni existuje ale stoji 50tis.... Koupit plnohodnotnou upinaci desku, ktera je nasroubovana do obou prednich ok a je dale sodkem prisroubovana na predni celo roury. Levnejsi reseni je koupit pouze horni traverzu bez upinaci desky cca 10tis
SMOLO Hydraulics s.r.o. - Autorizovaný dealer HMF, více informací o nás naleznete na www.nastavbytrinec.cz nebo www.hmf.cz či na facebooku: SMOLO Hydraulics
sob dub 22, 2017 7:09 pm

Venca R
Příspěvky: 1975
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

Ta deska ma ale 200 kg. Nejaky oko nasroubovat k roure
sob dub 22, 2017 7:37 pm

Schreiber Tomas
Příspěvky: 418
Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
Bydliště: Chodov u K.V.
Kontaktovat uživatele:

Re: T-158 Phoenix EURO VI

Příspěvek

Kucí co se má stat,to se stane.
Na našich 5tkách jsme přišli o dvě tažny. Ale byla to vada z výroby...při prasknutí
byli ve zlomu patrné bublinky.
Co se týká 6ky tak tažný je opravdu krok zpátky. Kdo si řadně nenamaže ten jemný závit,tak
tažný nenatočí i kdyby se na hlavu stavěl :( A i přes gumovou záslepku se do zavitu v nárazníku
usazuje bordel. Ale jinak jsem zatím neměl problém že by mě nedokázal buldozer vytáhnot
i když zakufruju plnej :cry: Akorád hned při prvním křtu tažnýho prasklo to debilní
jistící lanko závlačky.
Jinak přeju ať fešák slouží bez vztekání 8) Mě trvalo skoro rok vychytat dětský nemoci a teď
musím zaklepat :pray: díky bohu už slouží jak hodinky.
Takže spokojenost :driver:
ned dub 23, 2017 7:48 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů