Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Safky : Super
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Mlčoch Velký Týnec
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Poznatky z přepravy podvozku Tatra Phoenix E6 8x6 z Českého Těšína do Lazu pod Makytou. S prázdným podvozkem se bude problém dostat pod 30 l/100 km, hlavně při jízdě na dálnici.
Zlepšení oproti E5:
- 3-stupňová motorovka
- lepší dávkovatelnost nožní brzdy
- hodnocení řidiče
- bohatší palubní PC
- ergonomicky lepší schůdky do kabiny
- lanové řazení u manuální převodovky
Zhoršení oproti E5:
- šroubovací oko pro vyproštění
- subjektivně větší vliv vyšších otáček na spotřebu, máme prostřední sestup, při 85 km/h to točí přes 1500 ot/min., a to je na E6 už moc
- v nízkých otáčkách kolem 1000 ot./min utlumený projev
- vyšší nástup do kabiny
Pár fotek:
Zlepšení oproti E5:
- 3-stupňová motorovka
- lepší dávkovatelnost nožní brzdy
- hodnocení řidiče
- bohatší palubní PC
- ergonomicky lepší schůdky do kabiny
- lanové řazení u manuální převodovky
Zhoršení oproti E5:
- šroubovací oko pro vyproštění
- subjektivně větší vliv vyšších otáček na spotřebu, máme prostřední sestup, při 85 km/h to točí přes 1500 ot/min., a to je na E6 už moc
- v nízkých otáčkách kolem 1000 ot./min utlumený projev
- vyšší nástup do kabiny
Pár fotek:
Tatra + MAN = Superstroj!
Mlčoch Velký Týnec
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Safky ten tahač 4x4 E6 - má technicky přípustnou soupravy už 45t nebo pořád těch 42t jako měl E5?
Re: T-158 Phoenix EURO VI
to chomyz:
Momentálně má 42 t, ale v ruce mám dopis z Tatry, který povoluje zvýšit povolenou celkovou soupravy na 44 tun, víc už to nepůjde ... V úterý jdeme na dopravku, uvidím jak dopadneme.
Momentálně má 42 t, ale v ruce mám dopis z Tatry, který povoluje zvýšit povolenou celkovou soupravy na 44 tun, víc už to nepůjde ... V úterý jdeme na dopravku, uvidím jak dopadneme.
Tatra + MAN = Superstroj!
Serviscentrum Vysočina
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
PACCAR MX
http://www.auto.cz/daf-predstavuje-mode ... ace-106032
Motor PACCAR MX-13 je k dispozici s výkony 315, 355 nebo 390 kW, jimž odpovídají hodnoty nejvyššího točivého momentu 2300, 2500 a 2600 N.m
Motor PACCAR MX-11 pak nabízí výkony od 220 do 330 kW a točivý moment 1350 až 2300 N.m
Tak uvidíme , kdy se v Phoenixu objeví ...
Motor PACCAR MX-13 je k dispozici s výkony 315, 355 nebo 390 kW, jimž odpovídají hodnoty nejvyššího točivého momentu 2300, 2500 a 2600 N.m
Motor PACCAR MX-11 pak nabízí výkony od 220 do 330 kW a točivý moment 1350 až 2300 N.m
Tak uvidíme , kdy se v Phoenixu objeví ...
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Wirag AG Nutzfahrzeuge
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: stř črc 11, 2012 10:07 am
- Bydliště: Kopřivnice-Lubina
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-158 Phoenix EURO VI
Minijezevčík, o osmi bačkorách, dvě zadní řiditelné napravy a ještě s redukcema v kolech
Velice zdařilá sestava, s tím by se dalo jezdit i v uličkách a kopečcích ve Štramberku
Velice zdařilá sestava, s tím by se dalo jezdit i v uličkách a kopečcích ve Štramberku
T-158 Phoenix EURO VI
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 68 hostů