Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Ahoj kajko
Your English is probably better than my English to Czech using translator.
2 stroke is not better than 4 stroke however they are extremely tough and reliable easy to work on, thats why US military and the marine / boat industry continued using them until a few years ago, they stopped production for highway legal trucks in USA back in 1987 because of our mad EPA air pollution requirements. Now as you will know new engine have extremely complicated electronics, unreliable, and use more fuel than old style mechanical injection.
Very few people in USA know about Tatra, when I transported it across country I came across Europeans who were amazed to see it, we have many new Russian & Ukrainian people over here quite a few are truck drivers. Couple of my work colleagues are very intrigued by it, they will be much more amazed when they see it run
Vaše angličtina je pravděpodobně lepší než můj angličtiny do češtiny pomocí překladatele.
2 mrtvice není lepší než 4 mrtvice jsou však extrémně pevný a spolehlivý snadno pracovat dál, to je důvod, proč americké vojenské a námořní / lodní průmysl pokračoval používat do doby, než před několika lety, se zastavili výrobu na dálnici právních nákladních automobilů v USA v roce 1987 kvůli našim šílených požadavků znečištění ovzduší o hospodářském partnerství. Nyní, jak budete vědět, nový motor má velmi komplikované elektroniku, nespolehlivé, a používat více paliva než starý styl mechanickým vstřikováním.
Velmi málo lidí v USA ví o Tatra, když jsem ho po celé zemi přepravovány jsem narazil Evropanů, kteří byli ohromeni vidět, máme mnoho nového ruského
I just bought a house in Montana " Rocky Mountain " region, you can look on map I live in Lincoln MT
https://www.google.com/maps/place/Linco ... bde89ded8c
Here is photo of my 83 Autocar Construcktor 2 on Flesher Pass just outside Lincoln MT
Koupil jsem si dům v Montana regionu "Rocky Mountain", si můžete prohlédnout na mapě Žiji v Lincoln MT. Tady je fotka z mého 83 Autocar Construcktor 2 na Flesher průsmyku nedaleko Lincoln MT
Your English is probably better than my English to Czech using translator.
2 stroke is not better than 4 stroke however they are extremely tough and reliable easy to work on, thats why US military and the marine / boat industry continued using them until a few years ago, they stopped production for highway legal trucks in USA back in 1987 because of our mad EPA air pollution requirements. Now as you will know new engine have extremely complicated electronics, unreliable, and use more fuel than old style mechanical injection.
Very few people in USA know about Tatra, when I transported it across country I came across Europeans who were amazed to see it, we have many new Russian & Ukrainian people over here quite a few are truck drivers. Couple of my work colleagues are very intrigued by it, they will be much more amazed when they see it run
Vaše angličtina je pravděpodobně lepší než můj angličtiny do češtiny pomocí překladatele.
2 mrtvice není lepší než 4 mrtvice jsou však extrémně pevný a spolehlivý snadno pracovat dál, to je důvod, proč americké vojenské a námořní / lodní průmysl pokračoval používat do doby, než před několika lety, se zastavili výrobu na dálnici právních nákladních automobilů v USA v roce 1987 kvůli našim šílených požadavků znečištění ovzduší o hospodářském partnerství. Nyní, jak budete vědět, nový motor má velmi komplikované elektroniku, nespolehlivé, a používat více paliva než starý styl mechanickým vstřikováním.
Velmi málo lidí v USA ví o Tatra, když jsem ho po celé zemi přepravovány jsem narazil Evropanů, kteří byli ohromeni vidět, máme mnoho nového ruského
I just bought a house in Montana " Rocky Mountain " region, you can look on map I live in Lincoln MT
https://www.google.com/maps/place/Linco ... bde89ded8c
Here is photo of my 83 Autocar Construcktor 2 on Flesher Pass just outside Lincoln MT
Koupil jsem si dům v Montana regionu "Rocky Mountain", si můžete prohlédnout na mapě Žiji v Lincoln MT. Tady je fotka z mého 83 Autocar Construcktor 2 na Flesher průsmyku nedaleko Lincoln MT
1987 T815 TP24 6x6
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
Hi Marian the translator you use Russian - English works very well, just a couple words or sayings do not translate well or have a different meaning but that is why it's called " lost in translation "
1987 T815 TP24 6x6
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
I don't know what is the problem, I reload couple times, each upside down. Here couple photos of our company yard, 1 picture show terrible mud, if it rains I do not go near my Tatra for 2 days to let the ground dry, hope I have everything moved to my house in Montana later this summer
Já nevím, co je problém, já znovu párkrát, každý vzhůru nohama. Zde pár fotografií z naší společnosti dvoře, 1 obrázek ukázat strašlivé bahno, když prší nemám jít v blízkosti mého Tatra 2 dny nechat uschnout zemi, doufám, že mám všechno, co se přestěhoval do mého domu v Montaně později letos v létě
Today my morning breakfast, I have to renew my 'Drivers Medical Card' DOT (department of transport) requires medical exam every 2 years. I have to pay $90 / 1900 CZK
Dnes je můj ranní snídaně, musím obnovit své "Ovladače zdravotní kartu" DOT (Department of dopravy) vyžaduje lékařskou prohlídku jednou za 2 roky. Musím platit $ 90/1900 CZK
Já nevím, co je problém, já znovu párkrát, každý vzhůru nohama. Zde pár fotografií z naší společnosti dvoře, 1 obrázek ukázat strašlivé bahno, když prší nemám jít v blízkosti mého Tatra 2 dny nechat uschnout zemi, doufám, že mám všechno, co se přestěhoval do mého domu v Montaně později letos v létě
Today my morning breakfast, I have to renew my 'Drivers Medical Card' DOT (department of transport) requires medical exam every 2 years. I have to pay $90 / 1900 CZK
Dnes je můj ranní snídaně, musím obnovit své "Ovladače zdravotní kartu" DOT (Department of dopravy) vyžaduje lékařskou prohlídku jednou za 2 roky. Musím platit $ 90/1900 CZK
1987 T815 TP24 6x6
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
following my DOT medical I return to work on the Tatra, I removed the gearbox / transmission, I noticed that the rear output spline shaft and bearing is worn. hope the transfer box is good. I will not be using the Tatra main gearbox, I will be machining a drive adapter to use a remote mounted Rockwell T1138 tranfer box modified locked in high gear 0.71:1 overdrive ratio, same has Tatra 5th high gear the Allison HT740 4speed automatic transmission will then drive the Rockwell via a short drive shaft
Následující můj DOT lékařské jsem se vrátit do práce na Tatře, jsem odstranil převodovky / převodovka, jsem si všiml, že zadní výstupní spline hřídel a ložisko je nosí. doufám, že převod box je dobrá. Nebudu používat hlavní převodovky Tatra, budu obrábění adaptér hnací používat dálkový ovladač namontovaný Rockwell T1138 přenosová box upravené zavřený v plné obrátky 0,71: 1 overdrive poměru, stejný má Tatra 5. vysoký rychlostní stupeň Allison HT740 4speed automatická převodovka bude pak řídit Rockwell přes krátkou hnací hřídel
Následující můj DOT lékařské jsem se vrátit do práce na Tatře, jsem odstranil převodovky / převodovka, jsem si všiml, že zadní výstupní spline hřídel a ložisko je nosí. doufám, že převod box je dobrá. Nebudu používat hlavní převodovky Tatra, budu obrábění adaptér hnací používat dálkový ovladač namontovaný Rockwell T1138 přenosová box upravené zavřený v plné obrátky 0,71: 1 overdrive poměru, stejný má Tatra 5. vysoký rychlostní stupeň Allison HT740 4speed automatická převodovka bude pak řídit Rockwell přes krátkou hnací hřídel
1987 T815 TP24 6x6
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
Allison - Rockwell
here is the Allison HT740D 4 speed auto 4th gear is 1.00:1 ratio, as you can see this has normal SAE No. 1 bolt pattern housing for normal direct fit to the 8V92 or any other Diesel Engine with SAE 1 bolt pattern, Rockwell Transfercase gearbox has 0.71 ratio this will be remote mounted between the auto trans and the Tatra transfer via 2 short shafts.
Zde je Allison HT740D 4 rychlostní auto 4. převodový stupeň je 1,00: 1 poměr, jak můžete vidět to má normální SAE No. 1 šroub vzor bydlení pro běžné přímé uchycení k 8V92 nebo jakékoliv jiné dieselový motor s SAE 1 šroubu vzorem, Rockwell Transfercase převodovka má 0.71 poměr to bude dálkový namontován mezi automatickým trans a převod Tatra přes 2 krátkých hřídelů.
Zde je Allison HT740D 4 rychlostní auto 4. převodový stupeň je 1,00: 1 poměr, jak můžete vidět to má normální SAE No. 1 šroub vzor bydlení pro běžné přímé uchycení k 8V92 nebo jakékoliv jiné dieselový motor s SAE 1 šroubu vzorem, Rockwell Transfercase převodovka má 0.71 poměr to bude dálkový namontován mezi automatickým trans a převod Tatra přes 2 krátkých hřídelů.
1987 T815 TP24 6x6
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
to je ještě Tatra
thanks but. I don't care. I need to make the Tatra work for me in my country terrain conditions, taking into account what spares are available, that requires it to have basic US air brake system & US engine and transmission, if I where in Siberia I would keep it original. what difference does it make Tatra offers all kinds of modifications on original for many markets and customers Allison TwinDisc Deutz Cummins MTU etc etc it's still Tatra nothing else is like it in conceptual design
Díky ale. Nezajímá mě to. Potřebuji, aby Tatra práci pro mě v mé zemi terénu a podmínkách, při zohlednění toho, co jsou k dispozici náhradní díly, která vyžaduje, aby měl základní USA vzduch brzdový systém, motor a převodovku, když jsem na Sibiři, kde bych si to originál. jaký rozdíl to, aby Tatra nabízí všechny druhy úprav na originálu pro mnoho trhů a zákazníků Allison TwinDisc Deutz Cummins MTU atd atd, že je to pořád Tatra nic jiného, je jako to v koncepční návrh
Díky ale. Nezajímá mě to. Potřebuji, aby Tatra práci pro mě v mé zemi terénu a podmínkách, při zohlednění toho, co jsou k dispozici náhradní díly, která vyžaduje, aby měl základní USA vzduch brzdový systém, motor a převodovku, když jsem na Sibiři, kde bych si to originál. jaký rozdíl to, aby Tatra nabízí všechny druhy úprav na originálu pro mnoho trhů a zákazníků Allison TwinDisc Deutz Cummins MTU atd atd, že je to pořád Tatra nic jiného, je jako to v koncepční návrh
1987 T815 TP24 6x6
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
1985 Autocar 8V92TA 6x4
1984 International 9670 6x4
Prodáno:
Kraz 255b 6x6
Autocar 6x4
Western Star 4900 6x4
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
sean: Hello! Amazing story about your Tatra in USA and about repairing it. Great to read about this project on truck-forum.cz. Please, can you find some nice pictures of US Trucks and upload them to relevant topics please? Your pictures are very interesting and trucks (your special Kenworth "Pole Truck",...) are quite rare to see and read about them:
Kenworth topic: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtopic.php?t=195
Mack topic: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtopic.php?t=176
THX!
Kenworth topic: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtopic.php?t=195
Mack topic: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtopic.php?t=176
THX!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů