Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Naše tatranky v akci. Kukuřice 2015 https://www.youtube.com/watch?v=-UkRw8ne40U
Koukal jsem na fotky Tatraktoru z Bezedosu co je na tom videu z TV, nemá ochranný rám za kabinou, který by tam měl být ne?
Nejjednodušší by bylo změnit zákazovou značku na zákaz vjezdu pro všechny vozidla nad 6 tun mimo dopravní obsluhy a je pokoj. Divím se prodejcům Tatry, že prodávají zákazníkům, kteří se zemědělstvím a lesnictvím absolutně nemají nic společného a jsou pouze vyčůráni pro svůj zisk. Bohužel prachy nikomu nesmrdí. Jak píše Hynek, pokud se najde víc takových "vhodných" zákazníků pro mediální antikampaň, pak Tatra může výrobu Tatraktoru zabalit, protože už z MD ČR žádnou výjimku nedostane a zemědělci si budou muset zase koupit klasický traktor, tak aby to poznali i děti v 1. třídě ZŠ ...
Nejjednodušší by bylo změnit zákazovou značku na zákaz vjezdu pro všechny vozidla nad 6 tun mimo dopravní obsluhy a je pokoj. Divím se prodejcům Tatry, že prodávají zákazníkům, kteří se zemědělstvím a lesnictvím absolutně nemají nic společného a jsou pouze vyčůráni pro svůj zisk. Bohužel prachy nikomu nesmrdí. Jak píše Hynek, pokud se najde víc takových "vhodných" zákazníků pro mediální antikampaň, pak Tatra může výrobu Tatraktoru zabalit, protože už z MD ČR žádnou výjimku nedostane a zemědělci si budou muset zase koupit klasický traktor, tak aby to poznali i děti v 1. třídě ZŠ ...
Tatra + MAN = Superstroj!
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
No ... potom to ztratí trošku význam, ten dobrý poměr, cena za přepravu na km, spotřeba PHM i cena za ojeté gumy se projeví a i to budou družstva či službové podniky počítat. No myslím, že po tomto může čekat kontrolu z F.Ú. či odboru dopravy ...
Tohle je prostě 100% vyčůranost.
Tohle je prostě 100% vyčůranost.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
no ono tu jsem i zásadnější problémy, které nejsou na první pohled patrné. Vozidlo je zjevně používáno stejně jako nákladní a jelikož vizdím ze svého kanclu přímo k nám na dílnu, vidím v jakém stavu auta jsou a právě pravidelná STK donutí většinu majitelů těchto vozů to auto dát dopořádku, teď si nedokážu představit, že první kontrolu budou mít až po 4 letech.... pokud si údržbu budou dělat sami a vozidlo se nedostane za tu dobu vůbec brzdovou stolici atd, tak budou opravovat, až něco upadne
SMOLO Hydraulics s.r.o. - Autorizovaný dealer HMF, více informací o nás naleznete na www.nastavbytrinec.cz nebo www.hmf.cz či na facebooku: SMOLO Hydraulics
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: pát kvě 16, 2014 5:49 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
RE: Honza B.
Vypadá to na test spodního závěsu, jinak tato souprava nedává smysl, pouze v případě nouze.
Nějaký ten základ z techniky by tady byl ze SŠ, VŠ a hlavně ze života. Většinou však stačí selský rozum.
www.nakladace.prodej.net
www.nakladace.prodej.net
Ak sa mozem spytat.. predsa len asi mate uz aj tvrde data; je tam naozaj tak markantny rozdiel v spotrebe? A este teda.. tatraktor 4*4 bez redukcii nema este ovela vyssiu ekonomicku vyhodnost?Žádný test, ekonomická stránka provozu, oproti traktoru a s tím návěsem to taky nejde všude.
Je na zamyslenie kde je vlastne ta hranica kedy uz traktor pouzit a kedy nie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů