Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Motor Paccar MX 300 a MX 340 spotřeba
Zdravím, otázka hlavně na řidiče, máte někdo možnost porovnat tyto dva motory, 410 a 460 koní, z hlediska spotřeby? Nejlépe ve sklopce s rozvorem 3440, zkušenosti řidičů ke kterým jsem se dostal, se dost rozchází. Máte někdo objektivní srovnání i pro silnici bez vleku a s vlekem?
tedy nejsilnější Tatra, pokud se nepletu
to je zhruba někde mezi oběma variantami, z hlediska spotřeby by ses přiklonil nahoru nebo dolů? ( jezdíme kolem komína v okruhu 25 km, někdy za sebou podval do budoucna možná vlek)
Je mi jasný, že Paccar a Tatra nemají shodné ot. charakteristiky a nejdou úplně srovnávat
to je zhruba někde mezi oběma variantami, z hlediska spotřeby by ses přiklonil nahoru nebo dolů? ( jezdíme kolem komína v okruhu 25 km, někdy za sebou podval do budoucna možná vlek)
Je mi jasný, že Paccar a Tatra nemají shodné ot. charakteristiky a nejdou úplně srovnávat
nesežere me to v nafte, při autě bez vleku a při courání pod bagrem?
máme tatru 10 V turbo měla by mít 310 koní papírově, dneska jsem měl na korbě 10 tun materiálu kvůli sněhu na silnici a za sebou podval s CAT 312 dohromady 20 tun a při 15 km přejezdu jsem neměl pocit, že bych výkonově strádal, popravdě mě 460 koní na sklopce trochu děsí, to jsou agregáty pro tahače, ale tot můj názor
máme tatru 10 V turbo měla by mít 310 koní papírově, dneska jsem měl na korbě 10 tun materiálu kvůli sněhu na silnici a za sebou podval s CAT 312 dohromady 20 tun a při 15 km přejezdu jsem neměl pocit, že bych výkonově strádal, popravdě mě 460 koní na sklopce trochu děsí, to jsou agregáty pro tahače, ale tot můj názor
...pokud na to dáš normálního člověka,tak tě to určo nesežere,objemově jsou ty motory stejný,spotřeba je hlavně o noze a v terénu tuplovaně a podle staré 10V bude spotřeba určitě lepší jak na silnici,tak při courání pod bagrem..při tom courání pod bagrem,bych měl spíš strach ze složitosti motoru E6,chrchlání bez zatížení se těm filtrům a EGR/SCR sračkám asi moc dloudobě líbit nebude...ze 460ti koní nemusíš mít strach,záleží jen na tobě jak sešlápneš plyn.... Dnes už bohužel legálně nepřihlásíš auto,které by mělo průběh krouťáku a výkonu laděné do terénu,všechno jsou to původně silniční motory...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
no pokud chceš šetřit okolo komína dej si tam brutálních 320PS že pavel 815 to taky bude stačit , ......
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
460 koníků
V terénu výkon i s těma tunama co taháme.
Po silnici s tím co se má a auto nepozná že je naložený.
A ve finále po silnici v plný 8x8 spotřeba kolem 50/100
Teď to mám v E6 a v E5 v soupravě se to taky celkém hýbalo
410 koníků máme v kropičce.Na 4x4 bohatě stačí,ale spotřeba se nedá počítat
protože jednou někam jede.Někdy se plácá po fabrice,nebo stojí pod plynem když se myje technika.
V terénu výkon i s těma tunama co taháme.
Po silnici s tím co se má a auto nepozná že je naložený.
A ve finále po silnici v plný 8x8 spotřeba kolem 50/100
Teď to mám v E6 a v E5 v soupravě se to taky celkém hýbalo
410 koníků máme v kropičce.Na 4x4 bohatě stačí,ale spotřeba se nedá počítat
protože jednou někam jede.Někdy se plácá po fabrice,nebo stojí pod plynem když se myje technika.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů