Ahoi,
and another weekend on the truck:
Found the original Motorpal test tool on eBay which can be used on the truck. It's from from former East German army. The handles are fuel tanks and it's operated like a bolt cutter.
Ahoi,
a další víkend na kamion:
Našel původní Motorpal testovací nástroj na eBay, které mohou být použity na vozíku. Je to z bývalé východoněmecké armády. Rukojeti jsou palivové nádrže a je provozován jako kleště.
I checked 3 of the old injector nozzles, they were ok, but none of them were working fine. To my experience they are all worn after ~100.000km, Diesel is too expensive to reuse the old injector nozzles so I replaced all of them after I saw the three.
Zkontroloval jsem 3 staré vstřikovací trysky, byli ok, ale žádný z nich nebyl v pořádku. Mé zkušenosti jsou všechny opotřebované po ~100.000 km, Nafta je příliš drahé, aby znovu staré vstřikovací trysky, tak jsem nahradil všechny z nich poté, co jsem viděl tři.
Let's go.
In the beginning the needle stuck on two nozzles so they were just pissing. That was because some dirt was in the old test pump. I replaced the diesel in the pump and cleaned the stuck injector nozzles. After that the injectors were producing fine fog again.
Na začátku jehly uvízl na dvě trysky, takže oni byli jen chcát. To bylo proto, že některé nečistoty byl ve starém testu čerpadla. Vyměnil jsem naftu v čerpadle a vyčistit uvízl vstřikovací trysky. Po, že vstřikovače byly produkující jemnou mlhu znovu.
Interesting: All old injectors are made by Motorpal, but two of them are different. Maybe some repair in the past?
Zajímavé: Všechny staré vstřikovače jsou vyrobeny Motorpal, ale dva z nich jsou různé. Možná nějaké opravy v minulosti?
On a V12 you always have some training. Ater a while I managed to adjust the nozzles to 230 bar with just a few bars divergence. I tried to get them as equal as possible.
Na V12 budete mít vždy nějaké školení. Po chvíli se mi podařilo nastavit trysky do 230 bar s jen pár barů divergence. Snažila jsem se s nimi jako rovný jak je to možné.
Found a broken sealing ring on one injector, guess too much torque. Hopefully not too much diesel got into the oil...
Našel rozbité těsnící kroužek na jeden vstřikovač, asi příliš točivého momentu. Doufejme, že ne příliš mnoho nafta se dostala do oleje...
Mounting goes straight forward, of course with all gaskets replaced.
Montážní jde rovně dopředu, samozřejmě se všemi těsnění vyměnit.
More parts are making the engine more complete.
Další díly jsou takže motor kompletní.
If it were a r6 it would be done by now.
Kdyby to byla r6 by to být hotové.
Good night, dobrou noc,
Felix
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: pon pro 05, 2016 10:35 pm
- Bydliště: North-West Germany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Piston T815 - Píst T815
Ahoi,
slowly we are getting some routine, next weekend next side of the engine.
pomalu se dostáváme některé rutinní, příští víkend další straně motoru.
Used the vacuum cleaner on the engine. Took off the cylinder heads and cylinders. And washed the engine block.
Používá vysavač na motoru. Sundal hlavy válců a válce. A umyl blok motoru.
Time to start a fire and open done beer.
Čas začít oheň a otevřít hotové pivo.
Willem and Nils grinded all cylinder heads on the cylinders. Thank you guys!
Willem a Nils broušené všech válců a hlavy válců. Děkuji vám kluci!
Next morning we put new piston rings and put back the cylinders.
Druhý den ráno jsme se dát nové pístní kroužky a dát zpět do válců.
The exhaust must be mounted to align the cylinder heads before the cylinder head screws are torqued.
Výfuk musí být namontován sladit hlavy válců, než hlavy válců šrouby jsou utažené.
All the best, vše nejlepší,
Felix
slowly we are getting some routine, next weekend next side of the engine.
pomalu se dostáváme některé rutinní, příští víkend další straně motoru.
Used the vacuum cleaner on the engine. Took off the cylinder heads and cylinders. And washed the engine block.
Používá vysavač na motoru. Sundal hlavy válců a válce. A umyl blok motoru.
Time to start a fire and open done beer.
Čas začít oheň a otevřít hotové pivo.
Willem and Nils grinded all cylinder heads on the cylinders. Thank you guys!
Willem a Nils broušené všech válců a hlavy válců. Děkuji vám kluci!
Next morning we put new piston rings and put back the cylinders.
Druhý den ráno jsme se dát nové pístní kroužky a dát zpět do válců.
The exhaust must be mounted to align the cylinder heads before the cylinder head screws are torqued.
Výfuk musí být namontován sladit hlavy válců, než hlavy válců šrouby jsou utažené.
All the best, vše nejlepší,
Felix
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: pon pro 05, 2016 10:35 pm
- Bydliště: North-West Germany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Piston T815 - Píst T815
Ahoj,
Yesterday it was not raining, so I could continue.
Včera to bylo nepršelo, tak jsem mohl pokračovat.
Adjusted the valve play:
Upravený ventil hrát:
Put injector nozzles:
Dát vstřikovací trysky:
And covers:
A zahrnuje:
Injector lines:
Injector řádky:
Manifold:
Potrubí
New fuel filter:
Nový palivový filtr:
Bad finding: on the old fuel filter the filter split from the cover plates. But the injectors are new anyway.
Špatné zjištění: na starý palivový filtr, filtr rozdělit z krycí desky. Ale vstřikovače jsou nové tak jako tak.
Today I took care of some minor issues, like broken cables and a not fitting house.
Dnes jsem se postaral o nějaké drobné problémy, jako jsou zlomené kabely a montáž domu.
And start up the oven! No blow by anymore, runs smooth and starts good when it has diesel. One injector line was loose and leaking. Easy to solve.
But something black drips out of the exhaust on the right side.
A začít trouby! Žádný úder už běží hladce a začíná dobře, když to nemá naftu. Jeden vstřikovač linka byla volná a netěsní. Snadno vyřešit.
Ale něco černého odkapává z výfuku na pravé straně.
Checked the inside: it's coming from more then one cylinder. The valve is dry.
Zkontroloval uvnitř: jde to z více než jednoho válce. Ventil je suchý.
There were fuel problems so it took quite a while to start the engine. Maybe it was just unburned diesel dripping because of bad starting in cold weather? I will change the oil and check the engine again.
Tam byli paliva problémy, tak to trvalo docela dlouho, než nastartovat motor. Možná to byl jen nespálené nafty kape z důvodu špatného startování v chladném počasí? Budu měnit olej a zkontrolovat motor znovu.
Good night, dobrou noc,
Felix
Yesterday it was not raining, so I could continue.
Včera to bylo nepršelo, tak jsem mohl pokračovat.
Adjusted the valve play:
Upravený ventil hrát:
Put injector nozzles:
Dát vstřikovací trysky:
And covers:
A zahrnuje:
Injector lines:
Injector řádky:
Manifold:
Potrubí
New fuel filter:
Nový palivový filtr:
Bad finding: on the old fuel filter the filter split from the cover plates. But the injectors are new anyway.
Špatné zjištění: na starý palivový filtr, filtr rozdělit z krycí desky. Ale vstřikovače jsou nové tak jako tak.
Today I took care of some minor issues, like broken cables and a not fitting house.
Dnes jsem se postaral o nějaké drobné problémy, jako jsou zlomené kabely a montáž domu.
And start up the oven! No blow by anymore, runs smooth and starts good when it has diesel. One injector line was loose and leaking. Easy to solve.
But something black drips out of the exhaust on the right side.
A začít trouby! Žádný úder už běží hladce a začíná dobře, když to nemá naftu. Jeden vstřikovač linka byla volná a netěsní. Snadno vyřešit.
Ale něco černého odkapává z výfuku na pravé straně.
Checked the inside: it's coming from more then one cylinder. The valve is dry.
Zkontroloval uvnitř: jde to z více než jednoho válce. Ventil je suchý.
There were fuel problems so it took quite a while to start the engine. Maybe it was just unburned diesel dripping because of bad starting in cold weather? I will change the oil and check the engine again.
Tam byli paliva problémy, tak to trvalo docela dlouho, než nastartovat motor. Možná to byl jen nespálené nafty kape z důvodu špatného startování v chladném počasí? Budu měnit olej a zkontrolovat motor znovu.
Good night, dobrou noc,
Felix
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Piston T815 - Píst T815
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Piston T815 - Píst T815
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: pon pro 05, 2016 10:35 pm
- Bydliště: North-West Germany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Piston T815 - Píst T815
Ahoj Peter,
Du hast mein neues Lieblings-Video gedreht. Ich vermisse den Diamoil-Sound sehr. Es wird Zeit, das mein 4x4 wieder auf die Straße kommt!
Jste se obrátil mé nové Video oblíbené. Slečna Diamoil váš den bude velmi dobrý. Je čas na mé 4x4 zpět na silnici!
Alles gute,
Felix
Du hast mein neues Lieblings-Video gedreht. Ich vermisse den Diamoil-Sound sehr. Es wird Zeit, das mein 4x4 wieder auf die Straße kommt!
Jste se obrátil mé nové Video oblíbené. Slečna Diamoil váš den bude velmi dobrý. Je čas na mé 4x4 zpět na silnici!
Alles gute,
Felix
Naposledy upravil(a) Felix dne úte bře 07, 2017 12:37 am, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: pon pro 05, 2016 10:35 pm
- Bydliště: North-West Germany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Piston T815 - Píst T815
Ahoj,
last weekend the engine was running a few minutes with new oil filter in the old oil to be cleand/washed from inside. This weekend it was time for 35l fresh oil.
Minulý víkend byl motor běží pár minut s nový olejový filtr na starý olej cleand/umýt zevnitř. Tento víkend je čas pro 35l čerstvý olej.
Then I put the air guiding sheets, now the engine is complete:
Pak jsem dal vzduchu vodící listy, nyní motor je kompletní:
Then I let the engine rattle for three hours. Everything looks good, the black oil/diesel from the right exhaust stopped. Almost no smoke from the exhaust when the engine was warm. Almost no visible blowby.
Only visible issue: An old hose at the oil pan started leaking. But that is easy to repair.
Pak jsem nechal motor, chrastítko na tři hodiny. Všechno vypadá dobře, černý olej/diesel z pravé výfukové zastavil. Téměř žádný kouř z výfuku, když motor byl teplý. Téměř žádné viditelné prosakování.
Jediný viditelný problém: starý hadice na pánvi olej začal unikat plyn. Ale to je snadné opravit.
I'm very happy. So many parts, so many things to do wrong. But so far everything looks alright. Thank you very much for all the support!
Jsem velmi šťastný. Tolik dílů, tolik věcí špatně. Ale zatím všechno vypadá v pořádku. Děkuji moc za veškerou podporu!
http://cloud.tapatalk.com/s/58bb310ea39 ... 141755.mp4
http://cloud.tapatalk.com/s/58bb314048b ... 140819.mp4
And the repaired RV78 servo cylinder is also working fine. This thing is incredibly powerful, I can easily turn the hub of the steering wheel standing with 5,5t on 18 inch balloon tyres. Gives good control of the truck in offroad conditions.
A opravit RV78 servo válec je také v pořádku. Ta věc je neuvěřitelně mocné, že může snadno proměnit náboj volantu stojící s 5,5 t na 18 palců balón pneumatik. Dává dobrou kontrolu vozu v offroad podmínkách.
http://cloud.tapatalk.com/s/58bb34b8c99 ... 143226.mp4
All the best,
Felix
last weekend the engine was running a few minutes with new oil filter in the old oil to be cleand/washed from inside. This weekend it was time for 35l fresh oil.
Minulý víkend byl motor běží pár minut s nový olejový filtr na starý olej cleand/umýt zevnitř. Tento víkend je čas pro 35l čerstvý olej.
Then I put the air guiding sheets, now the engine is complete:
Pak jsem dal vzduchu vodící listy, nyní motor je kompletní:
Then I let the engine rattle for three hours. Everything looks good, the black oil/diesel from the right exhaust stopped. Almost no smoke from the exhaust when the engine was warm. Almost no visible blowby.
Only visible issue: An old hose at the oil pan started leaking. But that is easy to repair.
Pak jsem nechal motor, chrastítko na tři hodiny. Všechno vypadá dobře, černý olej/diesel z pravé výfukové zastavil. Téměř žádný kouř z výfuku, když motor byl teplý. Téměř žádné viditelné prosakování.
Jediný viditelný problém: starý hadice na pánvi olej začal unikat plyn. Ale to je snadné opravit.
I'm very happy. So many parts, so many things to do wrong. But so far everything looks alright. Thank you very much for all the support!
Jsem velmi šťastný. Tolik dílů, tolik věcí špatně. Ale zatím všechno vypadá v pořádku. Děkuji moc za veškerou podporu!
http://cloud.tapatalk.com/s/58bb310ea39 ... 141755.mp4
http://cloud.tapatalk.com/s/58bb314048b ... 140819.mp4
And the repaired RV78 servo cylinder is also working fine. This thing is incredibly powerful, I can easily turn the hub of the steering wheel standing with 5,5t on 18 inch balloon tyres. Gives good control of the truck in offroad conditions.
A opravit RV78 servo válec je také v pořádku. Ta věc je neuvěřitelně mocné, že může snadno proměnit náboj volantu stojící s 5,5 t na 18 palců balón pneumatik. Dává dobrou kontrolu vozu v offroad podmínkách.
http://cloud.tapatalk.com/s/58bb34b8c99 ... 143226.mp4
All the best,
Felix
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: pon pro 05, 2016 10:35 pm
- Bydliště: North-West Germany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Piston T815 - Píst T815
Ahoj,
Oil pan was dry, until i put new oil. Of course. Maybe new oil is more aggressive than the old one?
But anyhow: Drain oil, take off oil pan, replace all gaskets and hoses, put oil pan back and fill oil back.
Olejová vana byla suchá, až jsem dal nový olej. Samozřejmě. Možná, že nový olej je více agresivní než ten starý?
Ale stejně: Vypustit olej, sundat olejovou vanu, vyměnit všechny těsnění a hadice, aby olej pánev zpět a naplňte olej zpět.
New piston of cylinder six is still in place.
Nový píst z válce, šest je stále na místě.
All the best,
Felix
Oil pan was dry, until i put new oil. Of course. Maybe new oil is more aggressive than the old one?
But anyhow: Drain oil, take off oil pan, replace all gaskets and hoses, put oil pan back and fill oil back.
Olejová vana byla suchá, až jsem dal nový olej. Samozřejmě. Možná, že nový olej je více agresivní než ten starý?
Ale stejně: Vypustit olej, sundat olejovou vanu, vyměnit všechny těsnění a hadice, aby olej pánev zpět a naplňte olej zpět.
New piston of cylinder six is still in place.
Nový píst z válce, šest je stále na místě.
All the best,
Felix
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 hostů