Stránka 1 z 4

T-810 Tactic

Napsal: stř zář 12, 2018 10:26 am
od Hynek
Zakládám téma pro náhradu T810 s kabinou Renault, tedy T810 Tactic s kabinou odvozenou z Tatry Force :wink:

Re: T-810 Tactic

Napsal: stř zář 12, 2018 10:45 am
od TATRA8X8
..

Re: T-810 Tactic

Napsal: stř zář 12, 2018 6:37 pm
od peter gasparovic
vyzera to hmmmm.... 😅

Re: T-810 Tactic

Napsal: stř zář 12, 2018 7:16 pm
od PtrialM
A ta kabina bude i v civilním sektoru?? Nebo budou mít případní kupci
na výběr?

Re: T-810 Tactic

Napsal: stř zář 12, 2018 8:09 pm
od Lucian
Civil už dávno není a nebude.

Re: T-810 Tactic

Napsal: čtv zář 13, 2018 8:11 am
od Aleš 400
:( To že civilní verze není a nebude je podle mého názoru škoda. Pokud by to zvládli cenově, tak ten vůz i v civilním provedení potenciál určitě má.

Chápu, že je tam snaha o co největší unifikaci jednotlivých modelových řad a snížení počtu externích dodavatelů, ale ta kabina se na ten vůz střední kategorie nehodí. Jak píše Peter, vypadá to hmmmm... :?: Motor zůstal stejný ? Logičtější by mi přišlo, kdyby použili kabinu Avia řady D a motor Cummins. :think:

Re: T-810 Tactic

Napsal: čtv zář 13, 2018 8:27 am
od Lucian
Důvodem je hlavně špatná spolupráce s Francouzi.
Civil není, protože 1. nebyla T810 nikdy v E6 a 2. nejsou kupci, nebyl zájem. Nemá prostě smysl investovat do něčeho, co se neprodá jen proto, že by se to někomu na fóru mohlo líbit. Kdo z vás by si tu T810 v civilu koupil, kdyby ta verze existovala? Kolik kusů by se muselo prodat, aby investice do vývoje a výroby civilní verze v E6 se vrátila? To je prostě čistá ekonomika!
Na té T810 není změněná jen kabina, ale vše, co bylo od Renaultu.

Re: T-810 Tactic

Napsal: čtv zář 13, 2018 9:00 am
od jsafra
Vítám, že skončil Rencek, nesedělo mi to... Co za nové komponenty Tatra vybrala ?

Re: T-810 Tactic

Napsal: čtv zář 13, 2018 12:54 pm
od Milan Černý
No a nyní v armádě x 81o. Od začátku auto pro armádu o ničem, stačilo projet pár keři a kabina s oblinami šla do pryč, samý plast. Tak nyní je to mnohem lepší cesta. Tak se zdá svítá na lepší časy.

Re: T-810 Tactic

Napsal: čtv zář 13, 2018 11:06 pm
od Hynek
Motory jsou v obou Cummins a v jednom je převodovka ZF a ve druhém automat Allison...

Re: T-810 Tactic

Napsal: pát zář 14, 2018 12:45 am
od toko
To ISBčko s Allisonkou jí sluší a jako bonus unifikace s Patriotem.
Takže příští krok zesílené portálovky z 805? :D

Re: T-810 Tactic

Napsal: pát zář 21, 2018 11:09 am
od mischicka
Vůbec není pravda, že T810 jsou v armádě o ničem.

Naopak, kdyby je armáda neměla, už dávno chodíme pěšky - s 810 se, narozdíl od těžké 815 VVN/VT, dá normálně jezdit, nežere to jako tank a komfort pro řidiče i zbytek osádky je úpně někde jinde.

Re: T-810 Tactic

Napsal: pát zář 21, 2018 12:09 pm
od Milan Černý
810 je vysoká, v kabině toho místa zas tak moc není, auto je zbytečně složité , naložené a s přívěsem tak chybí výkon. Přední část samý plast náchylný na poškození . Při průjezdu bahnitým terénem nastanou potíže s uchlazením díky zanesení prostoru mezi chladiči. Shrnuto není to špatné auto , ale rozhodně jeho trvanlivost a blbuvzdornost nikdy se nedostane na roveň toho co dokázala V3S v terénu. I průjezdnost je podstatně snížena výškou a průjezdním profilem .

Re: T-810 Tactic

Napsal: pát zář 21, 2018 8:34 pm
od Čonkin
Aleš400 - seděl jsi v té kabině (Avia) někdy oproti původní T810?? Osobně nemám s "renckovou" kabinou problém, pravda, auto je trochu vyšší, ale žádná hrůza. Nakonec, i ostatní výrobci používají u vozidel určených hlavně pro logistiku víceméně sériové kabiny "plasťáky" - Iveco, Mercedes.....

Re: T-810 Tactic

Napsal: sob zář 22, 2018 4:39 pm
od Hynek
Martine problém je v tom, že tohle auto není určené pro logistiku na silnici (to je bohužel sektor, ve kterém naše armáda totálně zaspala dobu), je to primárně střední náklaďák to gěžkého terénu, takové bylo zadání. Konečně to dostane adekvátní kabinu a kvalitní motor.