Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Firma, za kterou stojí J&T, tedy ti, kteří nedávno zafinacovali výrobu. J&T je mj. majitelem výrobce autobusů SOR Libchavy. Majiteli firmy J&T jsou slovenští finančníci bratři Tkáčové. Budoucnost Tatry se zdá být pozitivní.
Btw. Nechápu dotazy novinářů na zachování muzea, které nepatří Tatře, ale městu Kopřivnice...
Btw. Nechápu dotazy novinářů na zachování muzea, které nepatří Tatře, ale městu Kopřivnice...
Vzhledem k tomu, že většinu dluhů vlastní firma J&T je logické, že jen pro ní je ten obchod lukrativní. A tedy je logické, že jen ona se dražby mohla zúčastnit, byť nepřímo.
Jakýkoliv jiný zájemce musel mít peníze na dražbu + pohledávky Tatra a.s. + financování výroby = musí to být kapitálově silná společnost
Ale nový vlastník (nepřímo J&T) si může rozvrhnout splácení dluhu Tatra a.s., sama sobě, na maximální možnou dobu, kterou ustojí. De facto totiž dluží sama sobě + má přístup k penězům na financování výroby.
Jakýkoliv jiný zájemce musel mít peníze na dražbu + pohledávky Tatra a.s. + financování výroby = musí to být kapitálově silná společnost
Ale nový vlastník (nepřímo J&T) si může rozvrhnout splácení dluhu Tatra a.s., sama sobě, na maximální možnou dobu, kterou ustojí. De facto totiž dluží sama sobě + má přístup k penězům na financování výroby.
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
Hm, mě to připadá jako že je to uměle utopená firma, aby se dobře prodala, nic víc. Pamatuju doby kdy ČSA byla taky slušně fungující firma, a pak to najednou šlo do hajzlu a sami zaměstnanci kroutili hlavama jak je to jen možný, takhle to ničit. No vida pak se to za pár korun prodá a je to pryč. Zase o konkurenci míň.
K tatře si myslím že udělat pěknou plastovou budku by uměli tady taky, klidně ve spolupráci s ČVUT a využít potenciálu mladejch šikovnejch lidí. Někdo to prostě začal úmyslně ničit už dávno, řekl bych že si to posral stát sám. Teď už je to jedno jak to dopadne. Když tatra zmizí, nahradí jí někdo jinej, použije možná ty nápravy, nebo ani to ne.
Phoenix se mi líbí. Ale mohli s tím už přijít dávno, kdyby někdo chtěl. Tak snad se tam bude ještě vyrábět dlouho.
K tatře si myslím že udělat pěknou plastovou budku by uměli tady taky, klidně ve spolupráci s ČVUT a využít potenciálu mladejch šikovnejch lidí. Někdo to prostě začal úmyslně ničit už dávno, řekl bych že si to posral stát sám. Teď už je to jedno jak to dopadne. Když tatra zmizí, nahradí jí někdo jinej, použije možná ty nápravy, nebo ani to ne.
Phoenix se mi líbí. Ale mohli s tím už přijít dávno, kdyby někdo chtěl. Tak snad se tam bude ještě vyrábět dlouho.
J&T nepatří k těm, co něco koupí jen za účelem likvidace. A ani se to J&T nevyplatí, pro ně je důležité, aby investované peníze (cca 1,5 mld.) dostali zpět, tedy Tatra musí vyrábět a prodávat!
J&T nebude investovat 1,5 mld. Kč do nenávratného podniku, určitě to mají spočítané a předpokládám, že to jedině povede ke zvýšení výroby a prodejů nových vozidel.
Výrobu již, jakožto jediná banka, financují několik měsíců.
Na druhé straně je pravda, že celá akce s exekucí svým způsobem byla vyvolána záměrně, aby investor a hlavní věřitel měl vliv v Tatře, když se nebyli schopni domluvit s Adamsem a ten Rishi s nimi úplně odmítal komunikovat. Ono, kdyby se to udělalo přes konkurz, tak by to ničemu neprospělo a výsledek by byl horší a bolestněji by se vše znovu rozjíždělo. Však můžete na internetu dohledat, jak některé další firmy (např. Tatra Bánovce nad Bebravou - Sipox) vlastněné Rishim dopadli!
J&T nebude investovat 1,5 mld. Kč do nenávratného podniku, určitě to mají spočítané a předpokládám, že to jedině povede ke zvýšení výroby a prodejů nových vozidel.
Výrobu již, jakožto jediná banka, financují několik měsíců.
Na druhé straně je pravda, že celá akce s exekucí svým způsobem byla vyvolána záměrně, aby investor a hlavní věřitel měl vliv v Tatře, když se nebyli schopni domluvit s Adamsem a ten Rishi s nimi úplně odmítal komunikovat. Ono, kdyby se to udělalo přes konkurz, tak by to ničemu neprospělo a výsledek by byl horší a bolestněji by se vše znovu rozjíždělo. Však můžete na internetu dohledat, jak některé další firmy (např. Tatra Bánovce nad Bebravou - Sipox) vlastněné Rishim dopadli!
Ad. ČSA to byla hlavně vina totálně neschopného Tvrdíka, který svým vedením dovedl prosperující společnost ke krachu. Zde je jen otázkou, jestli obdobně neschopnými nejsou lidé z Adamsova okolí včetně Adamse. Uvidíme jak velké zemětřesení ve vedení nastane po převzetí novým vlastníkem, a jen doufám, že nový vlastník dosadí mnohem schopnější manažery.
vidím, že tady už to fičí - diskuze se rozběhla, informace se šíří kosmickou rychlostí... tak jen doplním jeden odkaz:
http://www.financninoviny.cz/zpravy/tat ... edium=feed
http://www.financninoviny.cz/zpravy/tat ... edium=feed
!LIAZ 4life!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů