Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
čtv zář 03, 2009 2:53 pm
-
petrW.
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Už vím jak to je
Tak to zkusím jinak
FL tatry bude mít nový dveře a zárubně
pon zář 07, 2009 9:33 pm
-
petrW.
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
a nový přední okno
a retardér
pon zář 07, 2009 9:38 pm
-
gugýto
- Příspěvky: 3642
- Registrován: pon pro 18, 2006 7:14 pm
- Bydliště: Okres HODONÍN
Příspěvek
Kde to čteš,?
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
pon zář 07, 2009 9:46 pm
pon zář 07, 2009 9:51 pm
-
Závozník
- Semex
- Příspěvky: 302
- Registrován: sob zář 26, 2009 1:42 pm
- Bydliště: Valašsko
Příspěvek
V roce 2006, když kupovali Tatru nový majitelé říkali, že koupí licenci na nové nápravy. Koupili to a pracuje se na tom, nebo ne?
pon říj 05, 2009 4:41 pm
-
nomerad
- Příspěvky: 1355
- Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm
Příspěvek
To zvadlo: mluvilo se i o vývoji vlastních tuhých náprav, ale to se realizovalo asi těmi portálovkami na T 810. Ono plány při převzetí fabriky jsou jedna věc - a realita věc druhá.
pon říj 05, 2009 5:11 pm
-
nero
- Příspěvky: 3960
- Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
- Bydliště: Brno, Praha
Příspěvek
Ty nápravy, to by mě taky zajímalo. Přestože nekoupili licenci, tak čekám, že někdo je vyrábí nebo prodal práva někomu jinýmu. Dá se o tom něco najít na netu? Pan Adams tvrdil, že je to revoluční řešení umožňující výkyv náprav někde v rozmezí 60 - 70 cm, tak bych se na to rád mrknul.
pon říj 05, 2009 6:22 pm
-
nomerad
- Příspěvky: 1355
- Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm
Příspěvek
Ale zvýšení výkyvu se mělo týkat taky stavájících podvozků. V každém případě zástavbu tuhých náprav do vozidel Tatra N3 považujte za uzavřenou kapitolu.
pon říj 05, 2009 6:42 pm
-
nero
- Příspěvky: 3960
- Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
- Bydliště: Brno, Praha
Příspěvek
Já jsem to tenkrát pochopil tak, že měla zůstat sice centrální roura, ale polonápravy měly být řešený jinak, což mělo být to revoluční řešení a na to měla být ta licence. Proto jsem se chtěl zeptat, jestli se to nepoužívá třeba na jiným podvozku jinýho výrobce, u transportérů apod.
pon říj 05, 2009 7:27 pm
-
Závozník
- Semex
- Příspěvky: 302
- Registrován: sob zář 26, 2009 1:42 pm
- Bydliště: Valašsko
Příspěvek
Tak minulý rok, jěště říkal p. Adams, že Tatra vyvíjí nový systém náprav pro těžký průmysl. Nevíte něco o tom.
úte říj 06, 2009 8:36 am
-
Závozník
- Semex
- Příspěvky: 302
- Registrován: sob zář 26, 2009 1:42 pm
- Bydliště: Valašsko
Příspěvek
Fakt o tom nic nevíte nebo je to tajné.
sob říj 10, 2009 5:32 pm
-
roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
Příspěvek
no tak Jamal se dělá na 40 tun pro těžký průmysl nebo tak nějak to bylo??
sob říj 10, 2009 6:30 pm
-
Závozník
- Semex
- Příspěvky: 302
- Registrován: sob zář 26, 2009 1:42 pm
- Bydliště: Valašsko
Příspěvek
Ale Máša má normální podvozek a nápravy, akorát jsou pomalé.
ned říj 11, 2009 9:52 am
-
besttracker
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Příspěvek
zdravicko nedavno tu bol link na info o novom motore tatra euro 5 , nemozem to najst,neviete tie linky kde su,teda ake su:?:vopred diky
pon říj 12, 2009 10:17 am
Zpět na „TATRA“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů