Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět

Je podle vás TerrNo.1 lepší než původní 815???

Ano
361
78%
NE
99
22%
 
Celkem hlasů: 460

BUBENIK
Příspěvky: 532
Registrován: čtv dub 29, 2010 5:34 pm
Bydliště: doma

Příspěvek

Já když jezdil tak u jedne firmy na MAN 8x6 se dělala spojka když měl najeto cca 110 000 km firma si to delala sama material asi 45 000 kč a pak stejně museli do servisu na seřízení řazení-comfortshift-tam cenu nevím trvalo to týden na firmě pl,us 2 dny servis ale u te firmy se řidiči na autech dost střídali tak težko říct ale ta cena hlavně že ušetřili ale že jim auto místo 7 dni stání v dílně mohlo stát jen 3-4 dny a pak jen jezdit a vydělávat no vysoká matematika,no ale s tou spojkou je to těžký páč každej jezdí jinak a čím víc řidiču se na autě střídá tím je to horší.
pon říj 18, 2010 11:19 am

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

škoda že neso vidět zadní nápravy, jak sou pěkně do písmene A :-) na červenou že o ofotím, ale furt byla zelená :-D
Obrázek
pon říj 18, 2010 5:06 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

BUBENIK

Příspěvek

No a o tom to je, já jsem ve 14 h v pondělí zničil motor, a v úterý v 6 h ráno už jsem byl na betonárce a vydělával dál. Mít jiné auto, tak sháním motor, pak ho dva dny měním a uteklo by pěkných pár tisíc na tržbě.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
pon říj 18, 2010 6:19 pm

mili

Příspěvek

Kdybys ten motor neměl doma,tak to tak rychle nemáš....
pon říj 18, 2010 6:43 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No to je výhoda, mít motor, nebo aspoň druhý auto i bez značek!!! :-)
pon říj 18, 2010 6:48 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Miki

Příspěvek

Ano, jenže žádné kdyby v životě není, bud to tak je nebo není, ale asi těžko má někdo doma náhradní motor na 10 let starou Scanii nebo cokoliv jiného do foroty, a tím spíš ne na 30 let staré auto, a to ještě pomíjím fakt, že je to pomalu z každého dne výroby jiné v detailech a nejde to zaměnit, naproti tomu já použil motor z úplně jiného auta, což T138 oproti T148 je a pasoval po drobných úpravách jak prdel na hrnec. A ten motor T148 bych měl druhý den ráno, tak bych vyjel ne v 6 ale v 10 i s dojetím pro motor a montáží. V tomhle je Tatra nepřekonatelná, na něco je zase horší, tak už to chodí.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
pon říj 18, 2010 7:04 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

330 000 na spojce u sklápěčky je velice pěkné,ono se to těžko posuzuje,hrozně záleží kde to jezdí jestli to tahá vlek a hlavně KDO s tím jezdí.A srovnání s konkurencí je v této věci těžké pokud vím tak stejnou spojku Sachs kterou mají Terrna od E3 nahoru používá tuším Mercedes.Obecně co slyším tak špatnou pověst co se týká výdrže spojky má Man.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon říj 18, 2010 8:20 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No třeba pod frézou :-D a eště dyž pod ňu musíš covat!
pon říj 18, 2010 8:55 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak jednoznačně nejhorší pro spojku je citlivé dojíždění na finišer - hlavně proti kopci, to samé popotahování pod frézou a pak vlek kdy se rozjíždíš do kopce, nebo v mokrém - měkkém terénu, kdy si vystojíš důlky. Čekal jsem kdy to příjde, tak teď už sem jenom zvědav na cenu :D
pon říj 18, 2010 10:16 pm

gregi69
Příspěvky: 133
Registrován: sob lis 24, 2007 6:28 pm

Příspěvek

Čau kluci , jakou kdo máte zkušenost s osmikolou a která je podle vás spolehlivá a které se popřípadě vyvarovat (míněno rok výroby) mám totiž v úmyslu obměnit vozový park. Tak bych rád získal informace. Dík.
úte říj 19, 2010 7:50 pm

Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Příspěvek

Nebal bych se zadne od E2 nahoru, idealne E3 a vys.
stř říj 20, 2010 7:04 am

Návštěvník

Příspěvek

http://www.tipcar.cz/tatra/tatra-t815-- ... 40181.html
K té debatě o měchách, když už má dost vzduchu aby sklopil nádstavbu tak by měl mít dost vzduchu i v pérování,nebo ne?
Jinak "fandím" bazaru který se snaží prodat auto s takovýma fotkama. Ta Beruša tam vypadá jak nahoněná... Navíc ta vysoká korba mi k ní nějak nesedí.
stř říj 20, 2010 10:06 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak spojka je opravená, komplet všechno nové: víko spojky, lamela, páka spojky, posilovač, gufera, spony, ložiska, materiál je za 28 453 Kč a práce skoro 15 tisíc :shock:
Takže jsem poslal malý příspěvek na přežití Tatry Kopřivnice v podobě náhradních dílů :twisted:
čtv říj 21, 2010 6:23 am

Uživatelský avatar
Dusan_TA650
Příspěvky: 422
Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm

Příspěvek

Tom@s Benda> na sklápění je hydraulika :wink:
Obrázek
čtv říj 21, 2010 4:59 pm

Návštěvník

Příspěvek

SiSpo> a čerpadlo na sklápění zapínáš jak? :think: Já teda přes vzduch. Ale možná mají některé tatry vedle fofrklacku ještě nějaký další malý klacík na zařazení čepradla sklápění a valí to tam pákovým převodem :D To by pak nepotřeboval vzduch :thumbud: . Dneska možný všechno :D
čtv říj 21, 2010 5:14 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 44 hostů