Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět

Je podle vás TerrNo.1 lepší než původní 815???

Ano
361
78%
NE
99
22%
 
Celkem hlasů: 460

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Jestli byla varianta úplně bez pružin nevím,ale ještě bych doplnil páju: měch s pružinou+lisťáky-,,supertěžké,, king frame
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob úno 03, 2018 9:09 pm

Uživatelský avatar
mc.imi
Příspěvky: 359
Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
Bydliště: Žamberk
Kontaktovat uživatele:

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Díky Vám. Když vemu značení podvozků:

http://tatra.hys.cz/znaceni_podvozku/z02/06p.php

Tak jaký rozdíl je třeba mezi 0 a 8?
Tu tonáž tam zvyšují jiné listy, a nebo je to právě ta verze měchy, pružiny, a listy jak píše Pavel?

Díky
*** TATRAweb ***
*** DAKAR Competitors ***
*** TATRA a DAKAR ***
ned úno 04, 2018 12:22 pm

Uživatelský avatar
toko
Příspěvky: 636
Registrován: ned dub 13, 2008 9:08 am

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Díval jsem se, že na stránkách už máte uvedenou jednu z aplikací podvozku T 815-21ER45/55T ze zakázky pro OSN pro Irák jako speciál pro SOG a u zadní nápravy máte uvedeno odpružení kombinací vzduchových vaků s vinutými pružinami.
To by pak nemohlo takto pěkně "klečet" http://1gr.cz/fotky/idnes/11/122/org/KO ... 180449.jpg
Madness??? No, this is TATRA!!
ned úno 04, 2018 12:49 pm

Uživatelský avatar
mc.imi
Příspěvky: 359
Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
Bydliště: Žamberk
Kontaktovat uživatele:

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

To je pravda. Děkuji za upozornění, takže tam bude tedy jen měch. Vycházel jsem z toho značení.
*** TATRAweb ***
*** DAKAR Competitors ***
*** TATRA a DAKAR ***
ned úno 04, 2018 1:26 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Když je to naložené a ujde vzduch,klečí to aji s pružinama uvnitř...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
ned úno 04, 2018 9:48 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

A nejsou ty samostatné měchy myšlené nad polonápravou jak to má sedmička?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
ned úno 04, 2018 9:56 pm

Uživatelský avatar
toko
Příspěvky: 636
Registrován: ned dub 13, 2008 9:08 am

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Jj, jinak se tam nenacpe ten naviják.
Madness??? No, this is TATRA!!
ned úno 04, 2018 10:26 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

SOGy ale nejsou Terrno, to jsou obyčejné EURO O nebo EURO I, nelegislativní auta, původně bílé valníky s plachtou, v podstatě obdoba české vojenské VV15, ostatně mělo to i starou palubku T815-2. Jezdil jsem s jednou při jednom z OPEN DAY...
pon úno 05, 2018 7:12 am

Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Legislativni ve smyslu provozu v EU nejsou, ale jako terrno to lze zaradit - i datem vyroby, i technickym provedenim. Motor Euro 0 (zadny emisni limit oznaceny jako euro 0 ale neexistuje) to nema. Je tam preplnovany V 8 s mezichladici, tipuju spis E III. Starou palubku mely i prvni terrna (az do roku cca 2000?). Vychazi to prece z valniku “Irak” ne? Ktery to byl rok?
pon úno 05, 2018 8:36 am

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Tuším to byl rok 2006, ale ty auta tam stály tehdy už několik let. A pokud si dobře vybavuju, nemělo to přeplňované motory, bylo to líné jako prase a byl v tom klasický pětikvalt. A mělo to nízkou hrobku.

A EURO 0 existovala, je to norma tuším z roku 1990, byť se jí EURO 0 říká až dnes, tehdy se tak nejmenovala. Viz třeba tady: https://autotrip.cz/ekologicka-dan-auta-tabulka/

Nebo třeba tady: https://www.quixa.it/auto/emissione-e-circolazione
pon úno 05, 2018 3:11 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Podle Arktika by se jmenovala komunistka, ty co plní nějaké E už jsou demokratky :D
BES - běs
pon úno 05, 2018 3:47 pm

Uživatelský avatar
mc.imi
Příspěvky: 359
Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
Bydliště: Žamberk
Kontaktovat uživatele:

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Takže je to tak jak píše pavel 815. Ty pružina tam jsou ale nosnost maji prý 1,5 tuny takže bez vzduchu to "čapne" taky. Děkuji Vám
*** TATRAweb ***
*** DAKAR Competitors ***
*** TATRA a DAKAR ***
pon úno 05, 2018 6:28 pm

Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Hynku, atmosfera je hodne nepravdepodobna, skoro se mi chce rict blbost. Mrkni do nove knizky, tam by to mohlo byt popsane.
pon úno 05, 2018 10:52 pm

Uživatelský avatar
toko
Příspěvky: 636
Registrován: ned dub 13, 2008 9:08 am

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Typový list píše TATRA T3B-928-10 EURO I
Madness??? No, this is TATRA!!
pon úno 05, 2018 11:03 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: T-815-2 TerrNo.1

Příspěvek

Jestli to mělo nízkou hrobku tak 8V turbo bez coolera...?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon úno 05, 2018 11:43 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů