Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Jaj a stará foto... momentálne už má zadné blatníky, nové schdky, predné gumy a dieru v kabíne zalepenu pattexou
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Keby sa ich vyrobilo viac... ... Chcem Vás poprosiť nemáte niekto schému alebo nákres ako zapojiť dve nádrže dokopy?
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Jestli myslíš palivové,máme to na E2jkách propojené pouze trubkou spodem místo odkalovacích zátek a na té přídavné všechno zaslepit,kromě odvzdušnění-přepadu...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Má tenhle tahač rouru nebo ne?
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Jestli myslíš ten vínové barvy, tak bych řekl, že na poslední fotce je velice dobře vidět...
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
A je to 4x4 nebo s tou přední nepoháněnou typ "bezděz" ?
Někdy někde jsem o tom něco málo zaslechl,dík za info.
Někdy někde jsem o tom něco málo zaslechl,dík za info.
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Tenhle červený je 4x4. 4x2 je ten modrý co má Chalupecký...
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Pavle ja mám z vrchu zaslepene všetko na tej jednej nádrži, to znamená že staci prepojiť spodok a vrchy cez prepad a málo by to byť oka? Lebo som rozmýšľal presne takto isto že spodkom dám pancierovku a do druhej teraz nepoužívanej spravím do viečka dierku ale takto to bude asi lepšie cez ten prepad..mimochodom nestalo sa že by sa ťa prepojovacia hadica pretrhla??predsa je to kur.a nízko a 500 litrov nafty cez te sroby je von hop šup..
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Nahoru dáš přepad PA trubku vytáhneš až někde ke kabině,aby to nemohlo téct.A spodek máme propojený železnou trubkou,která má ještě dva držáky,tuším k držákům vzduchojemu,přesně už si to nepamatuju...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Nič v zlom ale tá hadica za kabinou sa mi nejak nepozdáva...
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
proč? přepady jsou tak u Tater vytáhnutý běžně...a taky pak nehrozí,při natankované plné nádrži a zvýšení teploty vzduchu při stání,únik nafty přes přepad...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Jaaaj ja som zabudol že kvapalina sa pri teplote rozpína vidziš ešce že tu aj niekto rozmýšľa nejak to teda zmajstrujem.. šcul rosypanu druhu tatru tak pak..
Re: Návěsové tahače a valníky TATRA pro MKD
Ten únik nafty přes přepad při plné nádrži nehrozí ani tak, po zvětšení objemu kapaliny by nafta vytékala tou malou zahnutou trubičkou na nádrži která tam je na vstup a výstup vzduchu při změně hladiny. Přesto je mnohem lepší mít vyvedený přepad z trysek zvlášť samostatně do nádrže, mnohem míň padá nafta , když je auto dýl odstavené, zpravidla na jaře nemusím pumpovat naftu, a po zimě to chytne bez problému, u stejně starých aut (Liaz, avie atd, ) padá nafta často jen přes noc , a ráno začínáš šichtu tím že si zasmradíš ruce naftou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti