Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
T815 - máme s otcom teraz, je to fajn, ale cena + stačí keď predok zoskočí do plytkého garátu a dostať sa von je k*rva problém. T148 - lacná kúpna cena, lacné diely, uzávierka na predku, nízka výška (kto jazdí v lese 815 pozná - neustále sklopené späťáky, obité rohy kabíny, vybité obrysové svetlá, prípadne prasknuté čelné sklo). Robím zvoz/rozvoz hlavne po okreskách, s 12 m3 bučiny idem s uloženkou motorom 70 - 75 km/h, so starým V10 ledva 60 km/h. V8 EII - cena (2500e a vyššie) + myslím, že sa tam nezmestí kvôli uhlu medzi valcami (intercooler nad kapotou by bol fajn ). V12 (813) sa dá kúpiť za 700e, diely lacné a nikto nespozná, že tam je V12 namiesto V8. Je tam rozdiel cca 70 koní, čo by podľa mňa malo byť cítiť, ale žeby to spodok neuniesol? Turbo na motor 148...? nad tým som nerozmýšľal. Nestačila by je K-36 - ka z liazu?
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Já tvoje argumenty plně chápu, dodnes si pamatuji nářky starejch mazáků, když dostali nové T815 s desetiválcem, místo T148. V podstatě můžu potvrdit ty nářky, na silnici dobrý, na rovince se dal držet krok s liazkou , v kopci mi ujel, v terénu jsem musel opatrně, uzávěrka citelně chyběla , o bezsynchronní převodovce a spotřebě se nemá cenu bavit. Takže T148 je pro mě srdeční záležitost, která má náhradu v tak akorát v T815-7.
Takže rozumná rada, která by tě nezruinovala asi nebude lehká. Dát do auta jiný motor a jezdit s tím po silnici nepovažuju za příliš rozumný, nikdy nevíš co může přihodit. Když byl v T148 dobrej motor, který měl komprese a dobrý čerpadlo (ono se dá přidat trochu rozumně i na čerpadle), tak to jelo celkem slušně i naložené. To je stejný jako nahradit V3S, není čím, taky to zoufalci bastlí, tam je trochu výhoda, že se jedná o řaďák, který se nahradí jednodušeji.
Takže rozumná rada, která by tě nezruinovala asi nebude lehká. Dát do auta jiný motor a jezdit s tím po silnici nepovažuju za příliš rozumný, nikdy nevíš co může přihodit. Když byl v T148 dobrej motor, který měl komprese a dobrý čerpadlo (ono se dá přidat trochu rozumně i na čerpadle), tak to jelo celkem slušně i naložené. To je stejný jako nahradit V3S, není čím, taky to zoufalci bastlí, tam je trochu výhoda, že se jedná o řaďák, který se nahradí jednodušeji.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
Trošku OT,ale zrovna ve V3S jsem viděl krásnou zástavbu motoru ZETOR,je to na youtube a vypadá to velice profesionálně a úhledně
https://www.youtube.com/watch?v=bBDzGduu24o
https://www.youtube.com/watch?v=1Gha2fJa_sQ
https://www.youtube.com/watch?v=bBDzGduu24o
https://www.youtube.com/watch?v=1Gha2fJa_sQ
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
No K36 právě ne. Nemá ten obtok. Výkon bude fajn, ale ten motor není na přeplňování stavěný. Budeš si to muset hlídat, jinak to neuchladíš a motor dlouhodobější ježdění nevydrží. Smysl toho, co jsem psal je právě v tom obtoku turba. Pokud nepotřebuješ, tak turbo netlačí a motor jede víceméně jako atmosféra. Když je potřeba krátkodobě se zvedne výkon. Ono by se sice na K36 dala udělat externí wastegate ale to už je taky trochu řešení mimo.
Filip Nikl
https://www.youtube.com/watch?v=LvDF8-6wK8Q hoši krasne video a od 2:35 sou tam T 138 jak víííno to mi povedste ktore JZD ma tak krasne auta v tejto dobe . fakt super
Daf XF 105.460
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Parádní...až neuvěřitelné...v takovém stavu nejsou ani T138 S3 u veteránistů - nebo se mi teď žádná nevybavuje . Samozřejmě lak a plechařina může klamat, ale jestli je mají opravdu schované a berou je jen na siláže a senáže, tak by to mohlo napovídat, že je o ně postaráno, ono už jen to že se dochovaly...
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů