Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Martin Kursa
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-137, 138, 148
Kde LIAZ nemůže, tam TATRA pomůže!
Re: T-137, 138, 148
Ty jo,tak to už se jen tak nevidí...Marťas co teplota motoru s tím courákem,v pohodě?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
- Martin Kursa
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-137, 138, 148
Tak já mám tuhle agrovku prvmi rok, a zatím teplota úplně v pohodě, až mě to samotného překvapilo, jinak minule roky jsem měl S3 a ta se hřála moc, tak sem dal před ventilátor chladič z 813ky a už sem neměl s teplotou problém, na druhé agrovce to máme udělané podobné, akorát tam je chladič naporovej a má elektrickou saharu.
Kde LIAZ nemůže, tam TATRA pomůže!
Re: T-137, 138, 148
Nahoď fotky obou řešení,o tom chladiči z 813tky jsem už hodněkrát slyšel,ale nikdy neviděl...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-137, 138, 148
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: pát kvě 07, 2010 4:32 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-137, 138, 148
AUTOMOBILY TATRA - OD RINGHOFFERŮ PO SOUČASNOST,celé album na rajčeti - http://bobrahakl.rajce.idnes.cz/AUTOMOB ... OUCASNOST/
Re: T-137, 138, 148
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: T-137, 138, 148
Hezká dobovka , a ten zvířecí potah v pravo,na tom nejlíp vidíte ten pokrok.
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: T-137, 138, 148
Super, video i fotky. To bych se také zajel osobně podívat. Klobouk dolů, to jsou páni mistři, takhle udržovat tatřiky v perfektním stavu. Tohle jsou u mě tatrováci.
Re: T-137, 138, 148
Tak ony jezděj v podstatě jen žně a senáže/siláže, zbytek roku maj papíry v depozitu a stojí v hale Maj tušim tři kousky.
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: T-137, 138, 148
Vždyt ono to stačí, zkurvit auto se dá za okamžik dnes už s tím nechce nikdo jezdit natož opravovat. Na tuhle práci lidi došli, to je všude stejný.
- Martin Kursa
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-137, 138, 148
Napřed slíbené fotky chladiče z Tatry 813
Tohle je systém který má kolega na agrovce, za chladičem je elektrická Sahara, já jsem měl na sklápěčce chladič v masce, pěkně tam pasuje, a otvírání oleje do chladiče udělaný na bovden do kabiny, aby se dala regulovat teplota.
A ještě pár fptek z kukuric.
Tohle je systém který má kolega na agrovce, za chladičem je elektrická Sahara, já jsem měl na sklápěčce chladič v masce, pěkně tam pasuje, a otvírání oleje do chladiče udělaný na bovden do kabiny, aby se dala regulovat teplota.
A ještě pár fptek z kukuric.
Kde LIAZ nemůže, tam TATRA pomůže!
Re: T-137, 138, 148
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů