Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Znám šoféra co s tímto typem v soupravě navážel betonárky,po nějaké době to celé zkracoval na délku klasické S3jky...Ta korba bych spíše tipoval,když už tak stejná s dvoukorbovým návěsem...přemýšlím když se na těch předních ,,nůžkách,, udělala vůle,to muselo pěkně rozpárat kabinu...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
No a Tatra Arktík je pan Horka Dobříč
https://www.google.cz/url?q=http://muze ... MLHk4QIskw
https://www.google.cz/url?q=http://muze ... MLHk4QIskw
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
TP: No právě ani u JZD to nebylo vůbec běžně... Je rozdíl totiž rozdíl mezi klasickou T148 Agro (je ještě delší) a tím co vyfotil Jarek .
Vleky BSS měly většinou lůžka uložení koreb symetricky stejně od konce i od začátku korby. Proto bych přikláněl spíše k tomu, že to mohla být korba z návěsu NS2 "dvoukorbáku" - právě některé z nich měly totiž lůžka koreb takto nesymetricky... Jako těžko říct, rozdíl v délce koreb přívěsu BSS PS2 16.12 a návěsu BSS NS2 29.21.20 byl 12 cm, tak to se blbě poznává z fotky. Je taky možné že prostě dvě lůžka navařili jinam a bylo to, i když nevím, doba byla spíš taková, že sebemenší změna měla své označení...
Vleky BSS měly většinou lůžka uložení koreb symetricky stejně od konce i od začátku korby. Proto bych přikláněl spíše k tomu, že to mohla být korba z návěsu NS2 "dvoukorbáku" - právě některé z nich měly totiž lůžka koreb takto nesymetricky... Jako těžko říct, rozdíl v délce koreb přívěsu BSS PS2 16.12 a návěsu BSS NS2 29.21.20 byl 12 cm, tak to se blbě poznává z fotky. Je taky možné že prostě dvě lůžka navařili jinam a bylo to, i když nevím, doba byla spíš taková, že sebemenší změna měla své označení...
Zas takovej expert na nástavby Brandejsáky nejsem.U nas na ČSAD 104 Praha-zapad nebyla Agro ani jedna ale u JZĎáků jsem je vídal v té době.Ono Dempr měl kratší rouru než třístranka a netuším jak to bylo u valníku zda nebyla roura ještě delší jak u s3 a pak by to šlo použít i na to Agro ale to je jen moje spekulace.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
...přesně tak,sklopky mají stejné roury,jiná jsou šasi jednotlivých verzí a klasické dlouhé agro je mnohem delší...a ta korba z 16-12tky není,tu jsem měl a byla jiná,proto myslím jedině ten návěs...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Mikki: Dvanáctivál z T813? A kam bys ho tam chtěl nacpat, když se pod kapotu vejde tak akorát osmivál. A Liazácké motory jsou pro zástavbu pod kapotu T148 zase příliš vysoké, jak šikmej ze stodesítky, tak stoják ze třístovky... Uvědom si jak je motor z T148, LIAZek nebo T813 dlouhý, široký a bystrozraký, éé pardon vysoký, a bude Ti to hned jasné, že to asi bude problém. Musíš něco srovnatelného, daly se tam nacpat třeba vzduchové Deutzy, to bylo taky osmiválcové véčko... Nehledě k tomu, že by si s tím stejně nesměl na silnici, protože papírovou přestavbu Ti nikdo neudělá.
když se vrátím k té 148 tak korba je z návěsu délka pět metrů,rozvor klasika S3. táta ji měl v čsad Český Krumlov,v Kaplici byla druhá později přestavba na S3. Že prý nestíhaly vyrábět korby tak proto tahle alternativa. jinak agro je šestimetrová a 16.12 čtyřmetrová,cca přesně změřeno nemám. Je to tak pět let co jednu rozebral Koch v Letech na díly,chtěl jsem jí ale 815 tp mu za ni byla málo.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů