Stránka 444 z 466

Re: T-137, 138, 148

Napsal: čtv říj 05, 2017 5:13 pm
od luboš růžička
Ahoj kluci, chtěl bych se zeptat ohledně 148ček. Ten chladič je jistě dobrá věc,ale můj děda jezdil také s agrovkou a přívěsem PS 10.20 H a na žádnou teplotu si nestěžoval. Jezdil i "dálky" východní čechy- severní čechy (tam písek,zpět uhlí) takže si myslím, že auto bylo vytížené až dost. Je pravda, že bylo nové :D
Fotky ze siláží hezké, kolik tam nakládáte?
Dále bych měl dotaz na modernizaci která proběhla údajně kolem roku 1978, kdy auta dostali lepená čelní skla,ostřikovače skel,vzduchem odpruženou sedačku řidiče a u sklápěček jednu pístnici většího průměru místo dosavadních dvou. Je to pravda? Nebo tam bylo ještě více modernizovaných věcí?

Re: T-137, 138, 148

Napsal: čtv říj 05, 2017 6:57 pm
od jarek148
Ten rok modernizace nesedí hlavní část modernizace se začala vyrábět od 1.1.1979 a bylo toho mnohem více

Re: T-137, 138, 148

Napsal: čtv říj 05, 2017 7:27 pm
od Hynek
Tak ony ty modernizace probíhaly v průběhu cca dvou let, ale ta hlavní byla jak píše Jarek.

Re: T-137, 138, 148

Napsal: čtv říj 05, 2017 10:24 pm
od tomas 148
Třeba ještě uchycení torzek podobně jako u t815.

Re: T-137, 138, 148

Napsal: pát říj 06, 2017 4:05 pm
od luboš růžička
Díky kluci za vysvětlení,ale klidně mi napište co všechno se na autech ještě modernizovalo? Uchycení torzek ,dobrý poznatek, to by mě ani nenapadlo.

Re: T-137, 138, 148

Napsal: sob říj 07, 2017 12:24 am
od pavel 815
...palubní deska bez ampérmetru,alternátor místo dynama,boční blinkry vodorovně,předek+mezináprava na jednu cívku(na sestupu zaslepené místo pro dvojcívku předku,na bakelitovém panýlku jen jedno tlačítko na uzávěrky),jiná vidlička spojky(nerachotící),péra 12 listů místo 14 slabších,na vaně motoru plastová zátka se závitem místo plechové s jazýčkama,která se ztrácela za jízdy,jiné svody(šikmé-pravouhle navařené příruby) a rozdvojka(litinová-plechová) výfuku,atd...

Re: T-137, 138, 148

Napsal: sob říj 07, 2017 7:22 am
od Hynek
Vodorovné blinkry jsou už na autech z roku 1976, tedy na T1. Ještě měla T2 jinou masku, ale ta se taky objevila mnohem dřív - cca 1977.

Re: T-137, 138, 148

Napsal: sob říj 07, 2017 8:22 am
od jarek148
Změny od 1.1.1979 přední čep klikového hřídele,vstřikovací trubky,hlava válce,zvýšení startovatelnosti motoru,klouby přední nápravy,přídavná převodovka,zakotvení zkrutných tyčí,ostřikovač čelních skel,brzdový systém vozidla,kabina řidiče,sedadlo řidiče,palivová nádrž,spojení blatníků a kabiny,plošina třístranného sklápěče,zvedací zařízení,snížení hlučnosti,snížení měrné spotřeby paliva,hřídele zadních náprav,skříň rozvodovky náprav a ochranný koš,listové pružiny,torzní tyče,zadní blatníky,zadní skupinové svítilny,nabíjeci soustava,otočný čep přední nápravy,spojka,kardan,a bylo toho mnohem více třeba v detajlech

Re: T-137, 138, 148

Napsal: sob říj 07, 2017 8:33 am
od jarek148
Třeba toto není T-2 i když to má masku z T-2
Obrázek

Re: T-137, 138, 148

Napsal: sob říj 07, 2017 10:13 am
od luboš růžička
Skvělé, děkuji za vyčerpavající odpovědi. Koukám, že toho bylo vcelku dost, ani jsem to nečekal. :D

Re: T-137, 138, 148

Napsal: ned říj 08, 2017 9:57 pm
od pavel 815
...a pak se to všechno v generálkách domíchalo dohromady a co kus to originál... :lol:

Re: T-137, 138, 148

Napsal: ned říj 08, 2017 11:08 pm
od lubossss
Generálky + lidová tvořivost :D

Re: T-137, 138, 148

Napsal: ned říj 29, 2017 7:10 am
od bobrahakl
Podzimní Kozinec 2017,celé album na rajčeti - http://bobrahakl.rajce.idnes.cz/PODZIMNI_KOZINEC_2017/
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Re: T-137, 138, 148

Napsal: čtv lis 30, 2017 7:42 pm
od Rastislav RK
Obrázek

Re: T-137, 138, 148

Napsal: čtv lis 30, 2017 8:21 pm
od pan Jamal
Obrázek Obrázek