Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Mě se velice líbí a je to jako retro T111 :D , ta kabina je jak z plánů pro WH :D
Volvo FL 614.
ned kvě 17, 2015 10:30 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

MTVR je konec 90. let. Kabina pochází z čehosi emerického vojenského sériového...
ned kvě 17, 2015 11:32 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Už se to tu řešilo před devíti lety. :wink:
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... be2faa4aca
pon kvě 18, 2015 9:08 pm

Rummcajs
Příspěvky: 966
Registrován: pon led 02, 2012 3:27 pm
Bydliště: V Židech

Příspěvek

No možná jo,já to tady zkoumal,ale nikde jsem neviděl fotky :D .A na Válce jsem to
taky nenašel.
pon kvě 18, 2015 9:30 pm

msifa
Příspěvky: 2104
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

T815-8x8 AGRO

Příspěvek

Prototyp T 815 agro 8x8 pro potřeby zemědělců

U nás ve firmě se objevily na začátku 80. let dva tyto prototypy, kde jeden byl osazen cisternou určenou pro práškování/hnojení a pak byl tento vůz podroben zátěžovým testům v provozu.
Druhý prototyp stál na dílně a bylo na něm zkoušeno různé uchycení a provedení nástaveb a po cca 2 měsících byl odvezen zpět do Kopřivnice.
Bohužel u prvního prototypu se během zkoušek objevilo spoustu problému na předních nápravách (problematické zatáčení v měkkém terénu, velice rychlé opotřebení pneu, jízdní vlastnosti při vyšších rychlostech na silnici). Po cca 6 měsících byla nástavba demontována a i tento vůz byl odvezen zpět do Kopřivnice, kde mělo dojít k odstranění nedostatků. Ale následně byl tento projekt pozastaven a dále se pokračovalo pouze s vývojem nástaveb pro typ agro s podvozkem 6x6.

http://img9.rajce.idnes.cz/d0901/8/8282 ... .jpg?ver=0

http://img9.rajce.idnes.cz/d0901/8/8282 ... .jpg?ver=0

http://img9.rajce.idnes.cz/d0901/8/8282 ... .jpg?ver=0
čtv čer 11, 2015 1:23 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Obrázek Obrázek
pon črc 06, 2015 11:41 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

ten žlutej speciál to je auto pro příznivce nízké nástupní výšky :wink:
pon črc 06, 2015 11:57 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Prototyp důlní sklápěčky pro rusko.
úte črc 07, 2015 3:54 pm

JAN B
Příspěvky: 973
Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Za co patří tento tatrovacký vlek.
Obrázek Obrázek
pát srp 12, 2016 1:45 pm

Urpín
Příspěvky: 245
Registrován: úte bře 15, 2011 3:12 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Kluci , nevíte neco o tomhle stroji? Občas jí vidím jezdit po Pelhřimově. Údajně se tady mají dělat na ni nástavby, ale trvá to už nějak dlouho.
Obrázek Obrázek
Při pohledu na motor mne napadlo jediné " chčije a chčije"
pát srp 12, 2016 9:06 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

JAN B: Tipuju že za to hafo pískovejch T815-7 co se vozí nebo vozily někam do Emirátů - byly to kontejnerové dílny a tak podobně

Urpín: Docela dlouho jezdila ve zkušebním provozu na letišti v Ostravě Mošnově...
pát srp 12, 2016 9:44 pm

pipiroha
Příspěvky: 741
Registrován: úte srp 09, 2011 12:36 pm
Bydliště: ČR

Příspěvek

Ten přívěs je super úlovek! Myslel jsem si, že přívěsy Tatra už jsou minulostí! :shock:

Ta Tatra Vario byla svého času nějaká úplně super tajná, kdysi se nějaké fotky z TF i mazaly, ale mám takový pocit že tento projekt tak trošku vyšuměl... :? (toto vlákno strana 46-47, tady fotky když byla v Mošnově: http://www.papirovemodelarstvi.cz/phpBB ... &start=330)
pát srp 12, 2016 11:18 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Ano výrobce (IPEX Frenštát) si tehdy nepřál zevřejnění. On to byl mrtvý projekt už samého od začátku - při platné EURO V to mělo motor EURO II, kabina Fendt bez zajištění dodávek pro sérii atd... Zajímavý a krásný projekt který podle mě už v začátku neměl naději na úspěch...
sob srp 13, 2016 1:13 pm

Brabo
Příspěvky: 205
Registrován: úte dub 08, 2014 3:05 pm
Bydliště: kraj liberecký

Příspěvek

Možná že i dnes by to Tatře stálo za úvahu. Když se chtějí zaměřovat na okrajové segmenty.
sob srp 13, 2016 7:24 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Opravuji svou mylnou informaci, v autě podle výrobce je motor EURO V.
sob srp 13, 2016 7:33 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů