Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

od pecco sk 400
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
pát led 04, 2013 8:42 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

By mne zajímalo, jak se dělají ty výzduhy a bednění na 6. fotce? Asi by nám to osvětlil Holbra, budoucí stavební inženýr. (Zkusím ho poštouchnout přes SZ.)
Lesu zmar!
pát led 04, 2013 10:13 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

:-) vyvrtaj se při zakládání jámy vylijo betonem a pak se začne bagrovat zemina z tý jámy ven a obnaží se to někdy de to i přestříká betonem a máš hotový pažení té stavební jámy :-) (zprvu ti svaří armovači ty koše, ty se pak spouští do té vyvrtané země následně se to mixem zalije a jáma se může bagrovat stačí...)
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
pát led 04, 2013 10:18 pm

Uživatelský avatar
holbra
Příspěvky: 3059
Registrován: pon zář 14, 2009 3:33 pm
Bydliště: valašsko

Příspěvek

Budoucí inženýr, no :lol:
Karel to řekl v podstatě dobře. Úplně první sa vyvrtajů a zajelů betonem piloty. To sů ty svislé slůpy. Pak sa to odkope o 2-3 m níž a mezery mezi pilotama sa zastříkajů stříkaným betonem. Vykopané je to v podstatě pod ten vodorovný betonový trám, tomu sa říká převázka. Ten sa normálně vybetonuje do bednění. Z toho trámu trčíja takové kovové destičky, tak v tych místách je to kotvené do země pomocí kotev, tady asi klasické roxory. Až beton zatvrdne, tak sa kope zas o ty 2-3m níž a pořád sa to opakuje.
pát led 04, 2013 10:28 pm

Uživatelský avatar
TATRA-BA
Příspěvky: 1948
Registrován: pon říj 27, 2008 11:19 pm
Bydliště: TVER

Příspěvek

kruji,

to je paženie stavebnej jamy, to sú prakticky navŕtané piloty vedľa seba, do ktorých sa vloží armokoš a zaleje betónom. Počas odťažby zeminy sa ešte do toho navŕtajú horizontálne vrty, do nich sa zasunie tyčovina a následne zainjektuje a vznikne tak kotva, kotví to piloty, aby sa nezrútili do odťaženej jamy. Ešte sa to prestriekava torkrétom.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
pát led 04, 2013 10:38 pm

Uživatelský avatar
Hanys
RC-TRUCKER
Příspěvky: 467
Registrován: čtv bře 23, 2006 11:32 pm
Bydliště: Kósek na sever vod Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No dobře, ale jak uděláš to spodní patro? Ten vodorovný pás betonu?
pát led 04, 2013 10:46 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

odbagrovává se to postupně po ,,patrech,, a vždycky se pomocí bednění udělá jakoby základ,který se vylije betonem a zainjektuje do stěny...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát led 04, 2013 10:54 pm

Uživatelský avatar
TATRA-BA
Příspěvky: 1948
Registrován: pon říj 27, 2008 11:19 pm
Bydliště: TVER

Příspěvek

Hanys,


to sa vykope zemina do tej úrovne, navŕtajú sa tie horizontálne kotvy, do diery sa strčí metrová trubka, aby sa nezaliala betonom a obšaluje sa to, zabetónuje. Potom sa to oddební, trčí sa do diery tyčovina,alebo aj šupa,ktorá má zavit,ale najčastejšie sa dávala roxorová tyčovina, zainjektovala sa a na koniec sa dala platňa, ktorá sa zavarila. Keď to bolo všetko hotové, tak pokračovali v odťažbe zeminy.
Takto sa robili aj zárubné múry a kotvenie vencov na priehradách,ale tam sa do dier dávali oceľové laná, tie sa zainjektovali,nahodila sa kotva a predopla na určitú hodnotu. Tie diery sa vrtali na 25 až 30 m, niektoré aj viac.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
pát led 04, 2013 11:04 pm

pazza
Příspěvky: 115
Registrován: stř dub 15, 2009 2:12 pm

Příspěvek

pát led 04, 2013 11:08 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Děkuji pánové, jsem o kousek chytřejší!
Lesu zmar!
pát led 04, 2013 11:23 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Obrázek Obrázek

Foto z netu
Nieje nahodou ten zeriav jedneho uzivatela tady z fora?? :think: Inak ten tahac je teda mazel , podla SPZ Ceske Budejovice??
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pon led 07, 2013 12:10 pm

Ondra A.
Příspěvky: 92
Registrován: ned zář 16, 2007 7:24 pm
Bydliště: Už asi Praha

Příspěvek

Peter ten tahč stojí tady: http://www.autodepojih.cz/rs/uvod,1.html
Zajed se tam podívat fact to stojí za to neuvěřitelná zbírka.
pon led 07, 2013 12:17 pm

luboš růžička
Příspěvky: 636
Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Moc pěkné 813tky, ten jeřáb není bohužel nikoho z fora- znám ho ud útlého mládí a pořád pracuje.
pon led 07, 2013 6:05 pm

pan Jamal
Příspěvky: 767
Registrován: pát bře 02, 2012 12:07 am
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek

Ten jeřáb jsem ještě nedávno viděl na písáku v Kosičkách.
pon led 07, 2013 8:48 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

VHS 02 strojně dopravní závod

Příspěvek

Obrázek Obrázek
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
úte led 08, 2013 1:41 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů