Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Blondy napřed použij kapku prostorové představivosti prosím. Ta kabina sama o sobě není vysoká, je pouze velmi vysoko usazená, protože je pod ní velký motor. Motor je i celkem široký, takže by sis vedle něj nesedl, ostatně i proto nejde dát pod boudu T815 - u DAFa je motor zapuštěný mezi rám, což u Tatry která má rouru nejde. Chjo Než něco napíšete, tak se prosím aspoň trochu zamyslete nebo si to auto pořádně prohlídněte.
...proč nezůstala jako alternativa pro zákazníky požadující tatrováckou kabinu T163? nebo před kabinu by zahraniční motor taky nevlez? vymyslet novou laminátovou habnu,pod kterou vlezou chladiče by neměl být problém,navíc pro kraje s legislativou nepožadující E6,by zůstala stará s tatrováckým motorem,pak taky pracovní stroj by mohl být atd....ale ono asi lepší je zrušit homologace a prodávat slátaninu...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Když není Terrno je situace někde jinde...navíc Jamal byl vždycky prezentován jako těžký sklápěč S1,s těžkým pérováním a minimem variant...pokud někdo chtěl něco jiného,přestavovalo se to u dealera a stálo to hodně peněz...Vím o čem mluvím,když sme kupovali moje auto,toužil jsem mít Jamala,ale tyhle věci +přístup k motoru nakonec přispěly k tomu,že mám Terrno...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
nebo co třeba jiný V8 od jiných výrobců, Určitě by to taky bylo o něčem jinym než zbytečně vysokej PACCAR. A mě v ternu ani nevadila ta rakev. Za jízdy sem se o ní opřel a na co polezu na druhou stranu, tak to snadno obejdu, plno lidí mektalo jak jim hrozně vadí že to má vysokej tunel a není tam místo ale byli rádi za tatru a klasiku
Jamal neměl bohužel výrobně perspektivu, počítalo se s mnohem větším prodejem, než jaký nakonec byl A co se týká auto do nelegislativních zemí, tam se klidně mohou stavět Jamaly a Terrna dál... Jamaly asi nebudou, Terrna zřejmě ano. A dělat nové homologace by stálo tak velké peníze, že se to asi nevyplatí.
Hynek:v čem neměl Jamal perspektivu? zeptej se majitelů Tater zejména Terrno,proč si nekoupili Jamal... před pár lety,před tzv.ekonomickou krizí,když Tatra nestačila vyrábět,ale i před tím,bylo cokoliv mimo výrobní program obrovský problém a někdo prostě určil jamaly jako těžké sklápěče(je jasné,že původně k tomu byly vymýšlené, v podstatě do Ruska)byly to prostě S1čky s těžkým king frame,takže o pěkných pár kilo těžší,bez vývodů a závěsů vleku,pro tuzemský trh tím pádem byly vhodné jen do lomů,pískoven apod...musel bych se podívat do starých prospektů,ale samostatné podvozky byly dokonce tuším jen s motory 270 a 280kw s 10tikvaltem.Zajímavé je taky proč byl všechno problém i po tom,všichni kdo jste četli tohle vlákno víte jak dopadl Facelift Terrna,co všechno prošlo,co bylo jen zamýšleno a testováno,až najednou u Phoenixu najednou vzduchem odpružené přední nápravy,lehký,těžký,supertěžký king frame u všech verzí,8x6 není problém atd...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
MAN V8 už nědělá právě kvůli E6 a E5 měla těch 16,2 litrů a 680 koní. No jednak Ginaf a DAF je hodně velkej rozdíl a pak nevim jak je to s rozměrama Renaulta potažmo Volva ale myslim, že E6 motory jsou všechny na jedno kopyto. Navíc žádná automobilka nebude dodávat vlastní motory konkurenci.
Filip Nikl
pavel 815:
Je jednoduche! Proste nebyl vubec zadny zajem aby nase tatra byla tatra!
Nakolik v te dobe tatrovky ridil amerikan, tak ten zajem byl ve smeru DAF ktery je take majetkem americanu, take tak americke motory PACCAR, takze toto bylo reseni zajistit pro americany odbyt jejich produktu!
Ja kdyz listuju encyklopedii nakladnich automobilu tak dejme tomu americky KENWORTH take...vzdyt je Americky!
Ja na sve vlakno daval fotky tater T 815 kde ukrajinci cpou do tater motory JaMZ pri malych upravach kabiny, da se rict minimalnich, pak jsem daval foto 815-ky tahace v Moskve takova zlata metaliza 4x4, tak v te tatre je motor SCANIA a take tam se pri minimalnich upravach.
Tak o cem to rika? O tom ze kdyz se chce tak ono se to da, ale u nas ve fabrice se nechtelo!
Je jednoduche! Proste nebyl vubec zadny zajem aby nase tatra byla tatra!
Nakolik v te dobe tatrovky ridil amerikan, tak ten zajem byl ve smeru DAF ktery je take majetkem americanu, take tak americke motory PACCAR, takze toto bylo reseni zajistit pro americany odbyt jejich produktu!
Ja kdyz listuju encyklopedii nakladnich automobilu tak dejme tomu americky KENWORTH take...vzdyt je Americky!
Ja na sve vlakno daval fotky tater T 815 kde ukrajinci cpou do tater motory JaMZ pri malych upravach kabiny, da se rict minimalnich, pak jsem daval foto 815-ky tahace v Moskve takova zlata metaliza 4x4, tak v te tatre je motor SCANIA a take tam se pri minimalnich upravach.
Tak o cem to rika? O tom ze kdyz se chce tak ono se to da, ale u nas ve fabrice se nechtelo!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 11 hostů