Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Globe, cuisine, Hynek, Chomuťák, spida, talaš.m, mc.cvok

Odpovědět
Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

Ono není nic příjemějšího než když se ti v tom počítači něco podělá ..
Zatímco mechanickou věc opravíš poměrně jednoduše díky počítači můžeš mít auto odstavené i měsíc ... Zažil jsem kdy jsem měl auto odstavené na počítač 3 měsíce než se podařilo závadu lokalizovat a nějakým způsobem zprovoznit ... Ono bludné závady od počítače kdy se ti auto uprostřed křižovatky zastaví , zhasne motor , rozsvítí se STOP a nejde s tím nic udělat jsou fakt příjemné , vzadu u motoru to hází kod závady ( vzduch v brzdách ) po 5 minutách zablokované křižovatky a kdy už máš objednaný odtah najednou kontrolka zhasne a auto jde zase nastartovat a po závadě ani vidu ani slechu ... Nikdy nebylo odhaleno proč se to stalo !!
ned čer 06, 2010 11:05 am

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2261
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Příspěvek

Často s roadtrainem nesouhlasím, ale v jednom příspěvku má pravdu... Když jsem o tom přemýšlel, tak moc nechápu smysl tohoto faceliftu, který nenabídnul nic převratného především pro šoféra, o kterého jde v dnešní době především. Terrno maska se měnit nutně nemusela si myslím, ano, nebyla příliš kompaktní, za to byla ale jednoduchá a uhlazená. A než vyhazovat peníze za přepracování masky, tak se raději zaměřím na interiér. Na pohodlí řidiče a také na to, aby to uvnitř vypadalo jako v moderním náklaďáku a člověk neměl pocit, že sedí ve 20 let starém provedení... Kladu si otázku, jestli nebylo lepší současné Terrno ponechat určitou dobu a soustředit se na hledání a především úpravu kabiny nové (např. již vyzkoušené renaulťácké), která je zcela někde jinde oproti staré tatrovácké... To by podle mě mohla být cesta, protože mít geniální podvozek, řadu motorů k zástavbě a kvalitní kabinu, tak při troše snahy obchodníků by Tatra musela jít na odbyt. Oproti konkurentům se stejnou kabinou (v případě použití té od Renaultu) by TATRA své protivníky válcovala již zmíněným podvozkem. Je tu samozřejmě problém s širokým záběrem použití současných tatrováckých kabin, které mají několik provedení včetně kapotovaného. Ale od toho máme zkušené konstruktéry a inženýry, aby se s tím pokud možno vypořádali.
Odpůrcům T-810: uvědomte si, že kabina Renault je univerzální, když ji může používat Renault, DAF, Volvo, Sisu, tak proč ne TATRA??? V tom bych rozhodně problém nehledal. Ano, pravdou je, že maska by chtěla pozměnit tak, jako to třeba udělalo Volvo nebo Sisu, protože T-810 opravdu vypadá jako Renault a má málo typických tatrováckých znaků. Chtělo by se to více odlišit. A zase tolik práce by s tím přeci nebylo, změnit masku, rozšířit úsměvy.......
Naposledy upravil(a) Coudy dne ned čer 06, 2010 11:11 am, celkem upraveno 1 x.
ned čer 06, 2010 11:09 am

alfa
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 261
Registrován: stř led 06, 2010 6:57 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Takových pohádek jsem slyšel.To ale mluvíš opočítači co řídí chod motoru .
Já mluvím o tom co informuje řidiče o spotřebě,ujeté vzdálenosti,vnější teplotě atd.Ten když se posere tak se nic neděje a jebe se dál.
ned čer 06, 2010 11:10 am

alfa
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 261
Registrován: stř led 06, 2010 6:57 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Cody a proč by tu masku měnili.Ty kabiny přijdou hotové z Francie a je to bez dalších nákladů.Přece z toho nebudou sundávat nějaké plechy a nahrazovat to svými.
ned čer 06, 2010 11:13 am

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

Petersen no nechci ti do toho moc mluvit ale ta cena TATRY je asi nejvetší na trhu takže přeci jen ta palubovka by mohla podle toho vvypadat :!:
auto s počítačem bych řekl že se kazí stejně jako bez počítače ale jinak jak vidím tady některým prostě nejde o TATRU protože donekonečna chválíte něco co prostě stojí za starou BAČKORU :!: :!: :!:
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
ned čer 06, 2010 11:19 am

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 1729
Registrován: stř bře 01, 2006 6:32 pm
Bydliště: Slovakia

Příspěvek

Obrázek
Obrázek
ned čer 06, 2010 11:20 am

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2261
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Příspěvek

Alfa: ano, je taková možnost - bez dalších výdajů to tam dát tak, jak to přišlo... Ale druhá možnost je (a tou se vydaly ostatní automobilky) nějakou minimální charakteristickou úpravou tomu dát tvář té či oné značky. To třeba T-810 chybí, ale jako celek je to konečně moderní náklaďák.
ned čer 06, 2010 11:25 am

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

už vidím první problém a to ten že na bočních oknech se bude držet voda takže zase mizerný výhled při dešti do boků a tím pádem i na zrcátka :mad: a proč no to vám tatrovákům srdcem i duší určo dojde :wink:
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
ned čer 06, 2010 11:26 am

alfa
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 261
Registrován: stř led 06, 2010 6:57 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Proč má ta žlutá tak vysoké bočnice korby?Ten řidič nemá šanci skontrolovat velikost fůry.
Tady to už mají MAN nebo Iveco vyřešené -U kabiny je schůdek a na střeše kabiny zábradlí na přidržení.To tatrováctí konstruktéři jaksi ani nezaregistrovali.
Naposledy upravil(a) alfa dne ned čer 06, 2010 11:40 am, celkem upraveno 1 x.
ned čer 06, 2010 11:31 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10041
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Takže, jestli do dobře chápu, řazení Norgen u Tatry je něco jako Telligent od Mercedesu?
BES - běs
ned čer 06, 2010 11:39 am

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

to co popisuješ Alfa už má třeba i Scánie a to jsem to viděl na tahači :wink: u tatry je zvykem šplhat po kole a čekat kdy žuchneš na zem a zlomíš si nohu.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
ned čer 06, 2010 11:40 am

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

.. Ti kterým se Tatra jako taková nelíbí a mají k ní stále výhrady by si měli pořídit ten jejich ve všech směrech dokonylý Man , Iveco či MB a měli by přestat rejt do něčeho co jim stejně je uplně ukradené ...

Máte možnost výběru tak si vyberte tu svoji značku a přestante furt házet špínu na Tatru ....

PS : Nejsem Tatrovák a nikoho se nezastávám jen mne štvou ty vaše štvavé nesmyslné kecy co zde vedete proti Tatře která jak je vidět se nějakým způsobem v mezích které má snaží a ty auta ač pomalu se stále zlepšují ... jedná se pouze o omlazení a drobnou změnu vzhledu která se jistě povedla a ta kabina ted rozhodně vypadá líp .
ned čer 06, 2010 11:40 am

alfa
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 261
Registrován: stř led 06, 2010 6:57 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Hlavně že je to facelift.Ta plastová maska jim teda dala zabrat.Skvělý výkon.
Jenom by mne zajímal hlavně ten stěrač u řidiče.Z mé skušenosti dosáhne tak deset čísel od levého okraje skla.A to ho mám v klidu 20 čísel nad okrajem.Tady by to chtělo vidět za deště jakou plochu stírá.
Naposledy upravil(a) alfa dne ned čer 06, 2010 12:23 pm, celkem upraveno 2 x.
ned čer 06, 2010 11:43 am

TeSi
Příspěvky: 2151
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Hele nevím jestli jsem hledal dobře, ale nikde jsem nenašel v té TATŘE ovládání tempomatu. Čekal jsem ho na volantě, ale tam nebylo a nikde jinde sem žádné ovládání neviděl :?:
ned čer 06, 2010 11:47 am

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

Tesi v lomu je ti tempomat k ničemu :lol:
Petersen bydlím cca 30 km od Kopřivnice a rozhodně mi na TATŘE záleží více než tobě ale pokud je něco hnusné a téměř neprodejné a postoj firmy je takový MY JSME ŠPIČKA tak at jdou do háje :!: :!: :!:
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
ned čer 06, 2010 11:50 am

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů