Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Zamčeno
Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Zavoznik:

Pohaneny prives za tatru vznikl nasledne! Nastupem modelove rady Tatra 815, ktere byly motoricky silnejsi ve srovnani s Tatra 148, v Rusku se zacaly vyrazovat T 148-ky ktere nahrazovaly 815-ky. Vzhledem na to ze 815-ka byla silnejsi, tak bylo hrich jezdit solo vozem, a na trhu nebylo vhodnych privesu za tatru. Takze rusove si vyresily stav privesu po svem, a to tak, ze zuzitkovalky vyrazenych starych 148-ek takovym spusobem, ze rozpalily 148-ku hned mezi kabinou a korbou a prispusobily nosni rouru tak aby na ni umistnily tazne zarizeni, to same i na tatre ktera ten vlek tahala no a jezdilo se. V 90-em roce se toho chytla Tatra Koprivnice jako reseni,a vylepsila tady tento rusky vynalez tim, ze udelala hnaci vlek. Ale to uz se nechytlo. Takze jich prakticky moc nebylo jenom par. V Rusku dnes sklapece vleky netahaji a jenom zridka je videt sklapecku s vlekem.

Co se tyce dopravy, vykonu vozidel a objemu prace. Ja uz jsem psal, a ted uz prakticky opakuji to same. V Rusku se krize mezi lidma nejak neresi. Tam se snizily tarifi za dopravu a dopravni ukony, technologickou dopravu, ale dela se furt!!! nafta a plyn to jsou penize ktere chodi do Ruska z celeho sveta. Takze ani ted v dobe krize neexistuje aby se zastavilo financovani, a stavby na nafotvych dolech. Leda by v Rusku nastoupila ceska vlada tak jo!!! Ale jinak na naftovych dolech, a plynu se dela furt a v nenormalnich objemech. Musi se vzit v pohled stav veci, ze loziska jsou rozhozeny po cele Sibiri, Tajze, kde jeste ani nestala noha cloveka. Vse je ve vzdalenych odlehlych mistech. Takze se stavi silnice i nekolik set kilometru jako prijezdove a pristupni cesty na tzv. "mestorozdenie" rozumi se jako naleziste ropy.pripadne plynu. Pak se odsypavaji plosiny pod vrtne veze, delaji se precerpavaci stanice, male a stredni osidleni kde bydli obsluha ktera zajistuje cely chod jak staveniste tak nasledne tezby, cerpani a skladovani. Takze to je massa objemu prace kde se dela v objemech ktere davaji dostatek penez na to aby tam delala nova technika. Takze tam penize na nakup stroju jsou.

Je krize, tady prace neni, i ted jsem se dival ve spravach ze vystavbu dalnic kterou omezila Fiserova docasna vlada, to ted uplne zastavila nova vlada. Takze co to je? Bordel! Nic vic. Takze se bude stat, a cekat az nekdo mozna dostane rozum, a zjisti ze lidem je potreba praci z ktere jsou penize. A ja si myslim ze asi prace je reseni krize.
V Rusku se dela furt, i ted, ja jsem byl v Rusku a spet jsem donesl sebou smlouvu na dodani 96-ti ks. vozidel Tatra 815 S1. Zitra podepisuju smlouvu na dodani vozidel Tatra 148 S3 do Kazachstanu. Tak o cem se bavit. Je rozdil krize na vychode, a rozdil tady u nas.
Dale mam nabidky z Ruska na vykon objemovych praci v technologii na stavbach tezby ropy a plynu. Takze uz ne uvazuji, ale resim stav veci a to montazi tatry pro sebe, do ktere si sednu a pojedu smerem na Sibir.
Kvartalne mne nabizi objem preprav kameni v rozmezi mezi 2-2,5 az 3 miliony kubiku. Je logika ze z jednou tatrou to navozit je na dlouho, ale funguje to tak ze se bere objem, da se dohromady brigada nekolika tater a se jede. Takze ten muj pritel s kterym delam uz "X" let, ma jak svoje tatry, tak si i objednava a neni problem zamestnat i moji tatru stabilne. Tam se jezdi den noc na dve smeny. Ruska smena ma 12 hodin. Pripadne jestli ze jezdim sam tak jezdim kolik chci ale ne min jedne smeny to je tech 12 hodin. Plati se od fury, hotove pri vysypani. Zadna faktura, zadne cekani 3 a vice mesicu na zaplaceni faktury, a kdyz chces penize drive tak strc do kapsy 20.000 korun jak tady, a dostanes penize do mesice. Tam abych tatru zamestnal taky nemusim strkat do kapsy, abych dostal na ni praci. Tam je nedostatek techniky, nedostatek kvalitnich lidi, odborniku, takze kdyz neco umis a makas tak se mas velice dobre, a si vazeny clovek!!! Praci mas furt a stabilne.
Tady u nas to mas tak, ze muzes bit jak koli dobry odbornik, kazdy te sere, kdyz se ti nelibi tak jdi, na tvoje misto ceka dalsich "X" lidi. Takze tady u nas si nikdo praci cloveka nevazi!!!

Takze asi tolik......... :driver:
čtv črc 29, 2010 8:32 pm

Mirous
Příspěvky: 377
Registrován: sob bře 17, 2007 3:05 pm

Příspěvek

To si napsal krásně a je to pravda..

Tady v ČR se dneska cení lidi, kteří kradou, podváděj a čím víc podvodných machynací za rok, tím více jsou vážení a nedotknutelní..

Člověk, manuálně pracující, či člověk s kvalitním názorem je povl..prakticky nepotřebnej...ještě to jde daleko od Prahy kde je nedostatek řemeslníků a cení se ale okolí Prahy a Praha či jiná velká města..to je hnus ,,na entou"..

A tak kde jezdíš, může se jezdit bez řidičáku? Respektive jestli stačí umět řídit nákladák?

uvedu příklad, ne že bych to chtěl jen mě to zajímá. Ale mě je 23, řidičák na nákladák zatím nemám páč je to pro mě pálka..takže kdybych odjel do ruska, dostanu tam nákladák a jezdi nebo musim mít svůj? nebo jak toto funguje? a dělaj tam třeba cizinci kromě okolních států?
čtv črc 29, 2010 8:57 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Mirous:

Je slozite ti odpovedet.

Ja jsem v Rusku dost dlouho, takze ja si tam ziju jako doma. Rekl bych lip nez doma. Vzdyt toto co jsem v Rusku vydelal, tak tady jenom proje--l!!! Takze mame holou prdel, dle norem EU tak zase musime jit do Ruska vydelat. Jenom uz je to ponauceni, takze se bude velice seriozne uvazovat o tom zda-li ty tezce vydelane penize prijdu prosustrovat spet do CR.

Ja uz velice seriozne i uvazuju o tom, zda-li vubec ma smysl tahat z Ruska penize, a pumpovat je do ekonomiky CR a Slovenska!!! Ja jsem zajistil stabilni praci do mopasu na 3 roky predem. Vzdyt vyrobit 96 aut pri kapacite 5 tater mesicne tak to je zhruba na 3 roky.

Takze uz mam toho akorat tak dost.

Jezdit v Rusku. to neni jen tak, ze prijdu, tam mne nekdo bude cekat na letisti s novou tatrou a kytici v rukou!!! To zase az tak ne!!! Lidi je nedostatek, takze jsou i takovy kteri tam prijdou, sednou a delaji protoze chteji, i bez ohledu nato ze nemaji ridicak. Ale jejich ruce dokazuji ze umi a chteji!!! Tam se nesedi u kafe a nekeca!!! Tam se maka, je pravda ze se chlasta v tajze i za volantem, vzdyt si v Rusku a jejich narodni napoj je VODKA!!! Tam se rodi rus a uz ma alespon pul promile, jinak to neni rus, ale chuja kus!!!

Takze ja si myslim ze pro mne nema smysl abych tam jezdil u firmy s cizi tatrou, kdyz mam dost moznosti udelat si svoje tatry. Tak si jezdim se svoji a nemam s nikym nic. Ti je i vydelek nekde jinde.

Ale k praci nepotrebuji nic jenom chut!!! Takze neni potreba nesmyselnych profesaku, a podobnych vymyslu a hovadin jak tady. Ja jezdim z 1988 roku. Nikdy jsem nepotreboval zadny profesak, ani pri budovani socializmu, az ted je najednou potreba, kdy se buduje demokrace. Ono ja to vidim tak, ze je potreba nabit penize do statni kassy a ridicu je dost, vzdyt zaklad ekonomiky statu je doprava, tak se vymysli hovadina ktera naplni diru ve statnim rozpoctu, kterou tam udelaly ti kteri takove hovadiny vymysleji!!! Vzdyt ten profesak neni nejak levna zalezitost.
Takze jezdim tam kde mne je umozneno jezdit, pracovat a zit jako vsichi normalne pracujici lidi.

Do Ruska je potreba pracovni vizum, ale Rusko nedela nejake caviky s udelenim takoveho viza a vydava ho bez problemu. A kdyz tam mas nekoho kde se muzes chytnout, tak mas zelenou a jedes.
čtv črc 29, 2010 9:23 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Přesně taková světle modrá 148 jak ste se ptali pro koho ji dělali v Mopasu jezdí po Brně fa. Ant. Polívka.Mám dotaz na ten tahač Diamoil,jak jsou tam vlastně původně ty 4 nádrže,3 na naftu a 1 na vodu? To ta vodní měla jak vyřešený odběr vody to měla někde dole kohoutek,položíš hrnek a napustíš na kafe? To aby ta voda byla použitelná tak abys tam dával pravidelně Savo nebo tak něco.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv črc 29, 2010 9:45 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Pavle: To ses trefil z dotazem!!! Jo z leve strany byla nadrz na vodu. Ale ta nadrz tam byla jen po dobu opusteni fabriky Tatra Koprivnice, a hned se predelala na naftu. Takze jak to bylo mysleno a reseno nevim clovece, a u toho jsem mnel 2 ty diamky. Ale urcite voda na kafe to nebyla!!!
čtv črc 29, 2010 9:52 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

No to by bylo trochu ostřejší a hlavně voňavější kafe :twisted:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv črc 29, 2010 9:59 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Asi tak nejak.......... :kun: !!! Ten kun si dal s te vody a ted podivej se.........:lol:
čtv črc 29, 2010 10:02 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Tak kdyz se bavime o cinanech a jejich strojich, kvalite a pod. tak sem hodim docela zajimavy stroj a to jerab na 100 tun. Docela zajimava podivana. Akorat Cina!!! Takze nevim ja to asi funguje v realite!!! Nejsem odbornik na jeraby, ale si myslim ze mezi vame jsou i lidi ktere se zajimaji o jeraby.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
čtv črc 29, 2010 10:57 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Hehe,takovej moderní interiér,a ta šaltrpáka jak z tatry,ten knoflík nahoře :lol:
Ale jinak pěknej stroj,s tím se musí jezdit :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
čtv črc 29, 2010 11:17 pm

ondro
Příspěvky: 307
Registrován: sob čer 16, 2007 3:00 pm
Bydliště: DETVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

je to XCMG, tomu by som už možno celkom veril....

Veľa autožeriavov technicky dvihne sto ton, ale ich nosnosť sa delí vyšším koeficientom bezpečnosti, Číňan si asi také rezervy nenecháva :)
DetvaStroje SK
čtv črc 29, 2010 11:37 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

LiuGong! Cinske nakladace.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
čtv črc 29, 2010 11:55 pm

Uživatelský avatar
rastik
Příspěvky: 113
Registrován: ned říj 21, 2007 1:02 am
Bydliště: Krivany

Příspěvek

Ten zeriav ma velmi male petky na svoju nosnost...Urcite by som ho nekupil :)
Obrázek
pát črc 30, 2010 10:52 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Tak k pro priblizeni, vyhazuju cinsky sklapec SHAANXI v detailech, kde je mozno posoudit co to vlastne je cinsky nakladak, levnost vyroby a montaze vozidel

Vyrobce SHAANXI ma rocni vyrobu v objemu 200.000 vozidel jak v provedeni 6x4 tak i 8x4. Vyrabi sklapece, valniky a podvozky. SHAANXI dava na sve vozy rocni zaruku a 60.000 km.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
pát črc 30, 2010 3:29 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Magirus, jako spolubojovnik s nasi Tatra 148 S1 se spolecne podilely na vystavbe BAM-u na Sibiri. Po nastupu vyroby vozidel Iveco v Rusku, byl ten stary model Magirus vyraben uz jako Iveco-Magirus ale uz se nechytnul trhu takze byla vyroba zastavena.

Obrázek
pát črc 30, 2010 3:49 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Ukrajina

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
sob črc 31, 2010 7:44 am

Zamčeno

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů