Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
dančo815
Příspěvky: 29
Registrován: pát lis 17, 2017 11:13 am

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

Dakujem 😀
pon bře 12, 2018 11:08 pm

Uživatelský avatar
Adjunkt
Příspěvky: 1489
Registrován: úte led 11, 2011 7:56 am
Bydliště: Děčín

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

zdenek54: jako laik jsem rád chodil na Tatra vlákno a četl si něco o tatrách, ale nějak mě to přestalo bavit, když to začal TATRA8X8 poněkud tapetovat odkazy. Až jsem ho chvíli podezříval, že není z masa a kostí, ale vyhledávací robot :-) Doufám, že si to nevezme osobně, nehaním ani neříkám, co má nedělat. Prostě jen popisuji svůj stav. Občas se tam podívám a občas něco zaujme. To každopádně.
stř bře 14, 2018 12:17 pm

dančo815
Příspěvky: 29
Registrován: pát lis 17, 2017 11:13 am

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

Obrázek

Obrázek


Tatra 815 T2 r.v.1990
načo je tato krabička v kabine ?
sob bře 17, 2018 5:54 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

Řídící jednotka chlazení motoru-ERCH
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob bře 17, 2018 9:24 pm

dančo815
Příspěvky: 29
Registrován: pát lis 17, 2017 11:13 am

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

Dakujem za info
sob bře 17, 2018 9:35 pm

dančo815
Příspěvky: 29
Registrován: pát lis 17, 2017 11:13 am

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

Pavel 815 zabezpečuje chladenie motoroveho oleja?
sob bře 17, 2018 10:06 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

Jak oleje,tak hlav,válců a vůbec celého motoru. V podstatě do té jednotky jdou signály z čidel teploty hlav a teploty oleje a na základě toho se zapíná ventilátor a u T2 10V ještě přepíná klapka sání vzduchu do motoru mezi ohřátým vzduchem od motoru a studeným z kobry na střeše(pokud funguje,tak při zapnutí klíčku slyšíš bouchnutí klapky v sání za kabinou).Olej se chladí v chladiči oleje a od řady T2 je ještě jeho teplota regulovaná mechanicky termostatem(omezuje průtok oleje do chladiče).Výborná vlastnost systému ERCH (pro někoho těžko pochopitelná)spočívá v ,,obráceném zapojení,, takže potřebuje elektriku k tomu aby se motor ohříval a při dosažení nastavené teploty se v podstatě ,,vypne,, a tím se aktivuje ventilátor(cívka v sepnutém režimu omezuje průtok oleje do turbíny ventilátoru) takže při jakémkoli problému-poruše v systému ERCH jede ventilátor stále a auto je pořád pojízdné. Nadruhou stranu díky tomu znám spoustu aut řidičů ,,bordelářů,, která jezdí spoustu let se stále pištícím ventilátorem,přitom mají kolikrát jen upadený konektor z čidla v hlavě,nebo ukostření na motoru. Ještě malá rada pokud bys chtěl vyvařovat levou podlahu nebo práh v kabině,je třeba svazek od ERCHu přecvaknout a vytáhnout z prahu abys ho nepropálil,po vyvaření ho spojíš např. čokoládkou... :wink:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob bře 17, 2018 10:56 pm

dančo815
Příspěvky: 29
Registrován: pát lis 17, 2017 11:13 am

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

dik za info, už tomu rozumiem 😀
ned bře 18, 2018 8:49 am

dančo815
Příspěvky: 29
Registrován: pát lis 17, 2017 11:13 am

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

Tatra 815 t1 -prerabka na 8v turbo,je to euro1?
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
sob bře 31, 2018 8:21 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

Danco - euro 1 mala intecoler, toto je klasika v8 s turbom,nieco ako v10 s turbom. Ziadna euro norma ;-)

I ked tatraba jazdil s V10 klasikou a papierovo to bolo euro 1ci2 , takze papierovo je mozne secko :-D
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
sob bře 31, 2018 10:13 pm

dančo815
Příspěvky: 29
Registrován: pát lis 17, 2017 11:13 am

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

a neni to nejaka prerabka?
Však turbo mali len euro od roku 1995 okren 12v,či?
sob bře 31, 2018 10:22 pm

Uživatelský avatar
TATRA-BA
Příspěvky: 1948
Registrován: pon říj 27, 2008 11:19 pm
Bydliště: TVER

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

Peter,
bola to T2 10 V a papierovo euro 1.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
ned dub 01, 2018 1:18 pm

dančo815
Příspěvky: 29
Registrován: pát lis 17, 2017 11:13 am

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

je ten vrch motora original ?
ned dub 01, 2018 3:29 pm

dančo815
Příspěvky: 29
Registrován: pát lis 17, 2017 11:13 am

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

tak nikto nič?
pát dub 06, 2018 7:30 am

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)

Příspěvek

TatraBA - no sak pisem v10 a e1 ci e2. Takze e1,ale klasika motor. :hands:

Danco - ak na tom neni vyrazene logo Deutz, tak je to klasika V8, akurat na to niekto frknul turbo,naT1 nikdy euro norma nebola. Euro normy az s prvymi motormy s intercoolerom, rok tak 92-94 a vyssie.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pát dub 06, 2018 8:09 am

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů