O osm příspěvků dříve...
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
Re: Hasičské Tatry
Terra-z toho co na fotkách vidím,se mi chce brečet...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Hasičské Tatry
K Teřře máme ještě video, z technických důvodů nebylo dřív
https://www.youtube.com/watch?v=wW4YAPTuOQc
https://www.youtube.com/watch?v=wW4YAPTuOQc
Re: Hasičské Tatry
Terra je moc pěkná.
TATRA Bomberos Chile
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: Hasičské Tatry
pavel815 - A co jsi čekal víc? Podvozek je celej předek Phoenix, tedy přepákování řízení vrchem, kotoučový brzdy, vzadu lehkej king frame. Kabina je opravdu velká, palubka je unifikace s aktuálním modelem řady Force, dodavatel ukončil výrobu platových výlisků palubek, dosloužila forma... LEDkový světla jsou krok dopředu, kabina je technologicky úplně nová, stejně jako u řady Force jde o svařený skelet olepený plechem, čili už ne celosvařenec jako u Terrna. Původně byla maska černá, ale GŘ HZS si jí vynutilo v bílé...
- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
Re: Hasičské Tatry
Mám dotaz k vykrojenému "prahu" u kabiny Terrno/Terra.
Když přišli Terrna se spodním nástavcem dveří (patrně od dob estetizované kabiny) tak se dá automaticky říct, že měli vykouslý práh(?). Přišel FL Terrna a první CASky taky měli spodní nástavce dveří, postupem času když přešli na brodivý světla vídám u předních dveří s nástavcem i bez... jak je to u těchto verzí s tímto prahem? Předpokládám, že zadní dveře s nástavcem mají vykouslý práh, přední s nástavcem taky vykouslý a bez nástavce mají nevykouslý práh. Nová Terra nemá ani jeden nástavec dveří a přitom přední práh je "nevykouslý" (ale končí s vnitřní hranou dveří) a zadní práh je vykouslý. Jaký byl důvod odejít od vykouslého prahu? Jeden čas patřil vykouslý práh k vyhlašované evoluci původní kabiny T-815 pro lepší vstup/výstup z kabiny.
Když přišli Terrna se spodním nástavcem dveří (patrně od dob estetizované kabiny) tak se dá automaticky říct, že měli vykouslý práh(?). Přišel FL Terrna a první CASky taky měli spodní nástavce dveří, postupem času když přešli na brodivý světla vídám u předních dveří s nástavcem i bez... jak je to u těchto verzí s tímto prahem? Předpokládám, že zadní dveře s nástavcem mají vykouslý práh, přední s nástavcem taky vykouslý a bez nástavce mají nevykouslý práh. Nová Terra nemá ani jeden nástavec dveří a přitom přední práh je "nevykouslý" (ale končí s vnitřní hranou dveří) a zadní práh je vykouslý. Jaký byl důvod odejít od vykouslého prahu? Jeden čas patřil vykouslý práh k vyhlašované evoluci původní kabiny T-815 pro lepší vstup/výstup z kabiny.
Re: Hasičské Tatry
Hynek: Jen dvě pozitivní věci,předek na vzduchu ze 158 a přední světla,páč Terrno FL s bodovkama je sice krásné,ale nesvítí,lehké king frame je snad už běžná věc...Jinak nevidím nic: kotouče budou na silnici super,ale jinak u aut v terénu a prachu,vodě věčný problémy,panty na haubně chápu jako zlevnění přestavby starých hasičáků,jinak fakt nevím,proč by se k tomu někdo vracel,kliky dveří nevím no,jedině že by posun představovala pouhá změna...a interiér? nevěřil bych tomu,že to někdy řeknu/napíšu,ale když se dívám do vnitř,přestává mi dávat smysl,proč vlastně T815 vyrábět,to už nám stačí jen sedmička-Force je zvenku robustní,účelová k ní ten vnitřek prostě sedí,ale tohle je jak pěstí do nosu a korunuje to VDO združený přístroj pod plexisklem a páka retardéru ,,půl metru,,od volantu... Jestli má někdo jiný názor,neberu mu ho,ale Já jsem rád,že se tohle jmenuje Terra,protože kdyby to byl daší facelift Terrno1,sralo by Mě to ještě víc,než takhle...P.S. Už asi nikdy,Mě nepřestane mrzet,že jsem si nenechal postavit Jamala S3 E5,v posledním roku výroby,než jí ukončili.Do důchodu bych to s ním nějak doklepal a byl bych hrdý na to v čem sedím...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: Hasičské Tatry
Pavel 815: s tou palubkou stěbou souhlasím to už tam mohli dát rovnou palubkou z klasický 815cky. A když vidím ty výplně dveří. Žijeme v době plastový. Dřív opravdu uměli udělat auta lip a to i pro oko na tomhle je vidět každý h..... Ať děláš co děláš každý šrám je a bude vidět už navždy.
Re: Hasičské Tatry
Pavel 815: Bohužel s tebou musím souhlasit. Napsal si to úplně přesně, mám na to úplně stejný názor.... ;(
Re: Hasičské Tatry
Mě trochu mrzí, že neponechali přední kapotu a bočky kabiny stejné jako u Terrna FL. Jednak to vypadalo opravdu hezky a ty boční deflektory určitě měly smysl pro obtékání vzduchu. Nevím, jestli tohle není trochu krok zpět.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
- mc.imi
- Příspěvky: 359
- Registrován: sob čer 26, 2010 12:50 pm
- Bydliště: Žamberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hasičské Tatry
Zdravím Vás,
Kdo z Vás byl na PYROCARu,
1) Tigon má vzadu těžké King-Frame?
2) Terra. Nemá někdo ofocený nějaký materiál jestli něco bylo?
- Motor: Tatra T3D-928.31?
- Převodovka: Allison (jaký typ?)
- GVW?
Děkuji
Ivo Kočí
Kdo z Vás byl na PYROCARu,
1) Tigon má vzadu těžké King-Frame?
2) Terra. Nemá někdo ofocený nějaký materiál jestli něco bylo?
- Motor: Tatra T3D-928.31?
- Převodovka: Allison (jaký typ?)
- GVW?
Děkuji
Ivo Kočí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 55 hostů