Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Globe, cuisine, Hynek, Chomuťák, spida, talaš.m, mc.cvok

Odpovědět
Uživatelský avatar
mawerick
Příspěvky: 113
Registrován: pát srp 25, 2006 12:11 pm
Bydliště: Východ Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Zdravím ve spolek, nevíte jak vymontovat přístrojovku z 815 6x6 VVN? Potřebujeme tam vyměnit nějaké komponenty a nějak se nemůžu chytit. Sundal jsem ten "měkkej" kšilt nad přístrojovkou a ještě někde drží vespod.
pon čer 04, 2018 12:26 pm

lacof
Příspěvky: 15
Registrován: úte srp 28, 2018 3:09 pm

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Zdravim páni neviete co je to za Tatrovku na tej druhej foto.Svetlozelena 8x8.Zaujimava kabina s nadstavbou.Je to tahac?Viete niekto viac o nej?
pon lis 26, 2018 2:07 pm

JAN B
Příspěvky: 913
Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
Kontaktovat uživatele:

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Lacof Už se to tady řešilo. Je ve fabrice. Skus kouknout do hospody. Okolo článku Den techniky v Kopřivnici. spousta nas ji tam nafotilo a pak se diskutovalo.
pon lis 26, 2018 2:52 pm

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Zdar chlapi.Shanim 815VT nebo vvn8x8.Kdyby někdo věděl.Diky moc
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
pon lis 26, 2018 3:01 pm

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Ahoj.Dá se z výrobního čísla na rouře určit co tatra byla původně za stroj,rok výroby a nějaké další informace ?Jestli je vozidlo odhlášené nebo ne,když nemá štítek?Díky Např.u 815(všebobecně VVN,VT a pod.)
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
úte pro 18, 2018 11:37 am

Hynek
Příspěvky: 6523
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Da, posli mi vin pres sz.
Odborové sdružení hasičů Praha - www.oshp.wz.cz
úte pro 18, 2018 1:44 pm

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Zdar a hezky svátky.Dotaz.Proc má VT o 10l větší náplň oleje než VVN?A jsou mezi nimi ještě nějaké nevseobecne rozdíly?Diky
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
úte pro 25, 2018 7:27 pm

Qinetix
Příspěvky: 1
Registrován: čtv dub 25, 2019 7:30 am

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Ahoj, dělám na 3D modelech vojenských T815. Právě dokončuji práci na T815-1 a chystám se na T815-2 Armax. Zajímá mě, jaký ma Armax interiér. Je podobný jako v Terrno1 nebo jako v klasické T815-2, jak jsem se v nějaké diskuzi dočetl?
Pokud někdo máte nějaké fotky, uvítal bych je. :)

Obrázek
Portfolio: ksvoboda.cz
pon dub 29, 2019 6:27 am

Zrzek19.33TBV
Příspěvky: 233
Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

To prof.i: VT má přídavnou nádrž, je to z důvodu udržení nižší teploty oleje při provozu z podvalem. Odlišnosti např. jiný zadní závěs pro přívěs, důvod je jiný provoz na rozdíl od VVN, které je určeno pro st. dopravu a VT pro provoz s podvaly s technikou. Už název ti to říká vojenský valník s navijákem a vojenský tahač.
pon dub 29, 2019 6:48 am

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Díky zrzek.Všeobecný rozdíly znám,dokonce i toho v názvu jsem si všiml :D .Jen mi jde o některé málo známé záludnosti,než to začnu prohánět.Díky
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
pon dub 29, 2019 7:00 am

Milan Černý
Příspěvky: 783
Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Pro profi. Nádrž u VT oleje je v přední čísti proto, že pod motor nejde dát, neboť motor je uložen více vzadu než u VVN a tedy celý nad rourou, dále má třísekční olejové čerpadlo a ne dvousekční jako u VVN. Závěs je jiný, neboť když sse připojuje podval nejde pohnout s ojí pomocí rukou a proto se odjistí dvě páky aretace závěsu na tahači. a potom se docouve na dvacet cm k oji podvalu a závěs se vytáhne rukama z tahače ven nad oj a doladí se i stranově. Takže nádrž oleje není jinde než u VVN z důvodu chlazení , ale z důvodu uložení motoru.
MILDATRUCK
stř kvě 01, 2019 8:59 am

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Děkuji
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
stř kvě 01, 2019 9:59 am

Adamicz
Příspěvky: 73
Registrován: pát črc 27, 2007 5:56 am
Bydliště: Praha

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

z letošního IDETu

Obrázek
úte čer 04, 2019 9:55 pm

Pitris
Příspěvky: 678
Registrován: pát kvě 16, 2008 9:17 pm

Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy

Příspěvek

Vypada to ze tahac tanku je na prodej. V novem muzeu Tatry by se vyjimal.
https://equipmenthub.net/tatra-truck-8-x-8.html
pon čer 17, 2019 7:06 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů