Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Avia_Furgon
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned dub 27, 2014 12:40 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
pan Jamal, peter gasparovic:
Pánové, díky za fotky, konečně vím, jak to funguje. Dvoudílná táhla: já si říkal, jak se jeřábník při zvedání závaží na lankách při sklápění ramene trefí tak, aby přišel čep přesně proti otvoru. To dvoudílné táhlo to krásně řeší. Měli to ti dědové na 111 hezky vymyšleno
Akorát - ty sklopné pojistky odloženého závaží jsou moc hezké..., jen bych chtěl vidět, jak to udrží závaží na voze třeba při převrácení auta do příkopu.
Pánové, díky za fotky, konečně vím, jak to funguje. Dvoudílná táhla: já si říkal, jak se jeřábník při zvedání závaží na lankách při sklápění ramene trefí tak, aby přišel čep přesně proti otvoru. To dvoudílné táhlo to krásně řeší. Měli to ti dědové na 111 hezky vymyšleno
Akorát - ty sklopné pojistky odloženého závaží jsou moc hezké..., jen bych chtěl vidět, jak to udrží závaží na voze třeba při převrácení auta do příkopu.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Avia_Furgon - tatra sa neprevracia
Nee sranda, ted vazne, je na tom polozene rameno, pak su tam tie poistne srouby, a vacsinou kazdy z toho ten pisek nebo cihly na fajront vyhodi, aby zbytocne nevozil vahu naviac sebou... Takze aj keby sa to prevratilo,ziadnu skodu ta bedna neurobi a tie sroby to v pohode udrzia
A nemas za co s fotkami
Nee sranda, ted vazne, je na tom polozene rameno, pak su tam tie poistne srouby, a vacsinou kazdy z toho ten pisek nebo cihly na fajront vyhodi, aby zbytocne nevozil vahu naviac sebou... Takze aj keby sa to prevratilo,ziadnu skodu ta bedna neurobi a tie sroby to v pohode udrzia
A nemas za co s fotkami
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
- Avia_Furgon
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned dub 27, 2014 12:40 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Další typ příhradového autojeřábu.
Tak ještě poprosím o vysvětlení a/nebo fotografie toho přenosu výkonu z podvozku do otočné nástavby na teleskopických autojeřábech, a bude to komplet.
A pokračujeme dále. Na stránce 37 tohoto tématu je obrázek jiného závaží na příhradovém autojeřábu Tatra: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... &start=540 (druhý obrázek shora, T 148). Tohle provedení vídám podstatně méně. A mám pocit, že někdy je to závaží vytrčené ven více, někdy méně. Jak se to vysouvá? Hydraulicky? Samo v návaznosti na sklonu výložníku, nebo to ovládá jeřábník?
A pokračujeme dále. Na stránce 37 tohoto tématu je obrázek jiného závaží na příhradovém autojeřábu Tatra: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... &start=540 (druhý obrázek shora, T 148). Tohle provedení vídám podstatně méně. A mám pocit, že někdy je to závaží vytrčené ven více, někdy méně. Jak se to vysouvá? Hydraulicky? Samo v návaznosti na sklonu výložníku, nebo to ovládá jeřábník?
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Sice je to model,ale i tak to dám sem,protože je to naprosto dokonalé.
Papírový model T 148 AD 20 jako živý.
http://www.garaz.cz/magazin/reportaze/3 ... -opravdovy
FCB profil
https://www.facebook.com/Michal-Traj-pa ... 80772170/
Papírový model T 148 AD 20 jako živý.
http://www.garaz.cz/magazin/reportaze/3 ... -opravdovy
FCB profil
https://www.facebook.com/Michal-Traj-pa ... 80772170/
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
-
- Příspěvky: 104
- Registrován: ned dub 10, 2011 9:43 am
- Bydliště: Hungary
-
- Příspěvky: 134
- Registrován: úte lis 07, 2006 8:12 pm
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj kluci, mám 2 nejasnosti okolo jeřábu AB 063.
Můžete mi říct, jak fungují "čidla" na rameni, ke kterým vede kabel. Jsou tam 2 a koukají z nich jakoby anténky.
Pak mám nejasnost ohledně nosnosti, těch 6,5 tuny na kratší variantě ramene zvládne bez přídavného závaží? (té bedny na autě)
Jeden jsem zachránil z hutí a zajímá mne to, než se v tom začnu hrabat.
Díky.
Můžete mi říct, jak fungují "čidla" na rameni, ke kterým vede kabel. Jsou tam 2 a koukají z nich jakoby anténky.
Pak mám nejasnost ohledně nosnosti, těch 6,5 tuny na kratší variantě ramene zvládne bez přídavného závaží? (té bedny na autě)
Jeden jsem zachránil z hutí a zajímá mne to, než se v tom začnu hrabat.
Díky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Sam Adam a 10 hostů