Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- pavelbuggy
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
- Bydliště: Králíky
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
-
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon srp 30, 2010 10:02 am
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon srp 30, 2010 10:02 am
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon srp 30, 2010 10:02 am
- Bydliště: Brno
Ahoj. Vlastnosti v terénu..., jak kdy, rozhodně nesouhlasím s tím, že je to výrazně horší, něž na tuplácích, mám i klasickou V10 na tuplácích a myslím, že pokud je na balónovce pořádný obutí, vyjede stejně. U mýho auta je blbý, že korbu nesou defakto pouze zadní nápravy, takže se to v blátě dřív boří, výhodou je zase silný motor. Práci udělá stejnou, jak Tatra na tuplácích, pohodlí na silnici i v terénu je nesrovnatelné.
T815-2 V12 turbo
-
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon srp 30, 2010 10:02 am
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon srp 30, 2010 10:02 am
- Bydliště: Brno
Jo, na zadku mám studený protektory, nový kola jsou moc drahý. Stály cca 5 tis./ks, měl jsem objednaný 4 stejný, nakonec došly 2 hrubší a 2 jemnější vzorky . Ty na poslední nápravě jsou v terénu ukrutný, ale na silnici dost rychle mizí, ty na prostřední jsou celkově asi lepší, sjíždí se málo, záběr je dostačující, ale vzorek je skoro o 5 cm užší, i když kostry jsou stejný. Kola jsou tam dávány asi 14 dní po sobě, ty na 3 nápravě jsou starší, ale rozdíl v úbytku vzorku je znatelnej. Příště si asi zase nechám udělat ty kopie Barum NR 27.
T815-2 V12 turbo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: F.E.N.I.X a 65 hostů