Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Nebo se na to Kubo dá jít obráceně když jsem koupil první TNTHáčko taky tam nebyla měrka a trubička byla poohýbaná jak paragraf a poněvadž jsem stejně ani neměl potuchu kdy byla naposled dělaná výměna tak jsem to zahřál vypustil olej vyčistil odstředivku vyměnil vložku a nalil 28l motoráku (u tebe možná jiné množství dle typu motoru ) a pak udělal trubičku i měrku na tu aktuální hladinu no a je to už 7 let a furt dobrý Pokud nemáš najeté km na výměnu vypusť olej do čistých kanystrů a po změření kolik ho je ho nalej zpět ale přesné množství a měrku připasuj dané hladině Není důležité jak je dlouhá trubička ale aby ti to ukazovalo přesně aktuální stav
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
pan Jamal:
To je fotka motoru T2, ne? Klasická T1 má měrku i nalévací otvor na druhé straně.
To je fotka motoru T2, ne? Klasická T1 má měrku i nalévací otvor na druhé straně.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
zdar chlapi koukalsem na forum a našel tohle auto nevite neco vic o něm ??? http://imageshack.us/photo/my-images/88/81503gv9.jpg/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host