Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Kluci já Vám ""Nevím"" Ale když se hluboce zamyslím, chci hodit přední nápravu na měchy, nechci odpružovat kabinu, vím že je to otázka i náhody a štěstí, ale také instinktu a určitých zkušeností, za posledních 15let jsem neměl závadu která by mě v sezoně odstavila. Mám strach, že když dám kabinu na měchy (a to si pište že jsem o tom mockrát uvažoval) ztratím kontakt s autem, doposud jsem spojením s károu, vždy vycítil každé opotřebené ložisko, každou nevracející se uzávěrku, paknu , atd atd, a každou závadu odstranil v zárodku za stovku za nové gufero či zalití válečku olejem. Vyměnit zadní dvojče za 60litrů umí každý debil. Nechci dát kabinu na měchy, ale reálně přemýšlím jak dostat na měchy přední nápravu. paradoxně, prdel je v pohodě, ta se nehne, když mi v lomu naloží makadam, a deset kamínků zůstane ležet na bočnici, neshazuji je, vím a mám ozkoušeno že nespadnou a vydrží až do sklápění, ale má vlastní prdel sedí ve předu, na torzkách a já chci také vydržet až do posledního sklápění.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
při odpružení kabiny ten kontakt ztratíš jen dočasně ten se vrátí jde o to co vlastně chceš změnit jízdní vlastnosti? nebo zlepšit komfort ?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Nikdy se nevrátí, na vedláku jezdim už dva roky s MANem TGA XXL s boudou na měchách a dodneška to auto pod zadkem prostě necejtim a blbě se mi s tim jezdí - sice je to pohodlný, ale to je tak všechno. V práci u hasičů si dávám na všech autech na rozdíl od většiny kolegů sedačku co nejvíc natvrdo, abych to auto cejtil... Vzduchová bouda tenhle vjem naprosto eliminuje...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
tak v tom případě doporučuju začít cvičit záda protože to nic nestojí a můžeš klidně hrkat na kostitřasu
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Nevim proč bych měl hrkat na kostitřasu a záda cvičim tak jako tak, protože je mám v prdeli z úplně jinejch věcí... Stejně budu radši cejtit co dělá a jak se chová auto... Nesedim v tom každej den, takže je mi to celkem putna...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
tak ted ste mě zahnali do kouta byla to spíš všeobecná odpověd a muj názor pro Luboše o tom co si myslím o odpružení starší 815ky a jeho vlivu na zdraví i s ohledem na složitost a finamční stránku celé věci
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Nevím, chci předek dostat na vzduch, když jsem naloženej, je proti balonovce na měchách autobus uskákaná koza, ale když jsem prázdný, je to bída. Měchy by to řešily, Teď si prodlužuji dílnu, odhadem ještě tři dny, a měla by být hotová, pak musím udělat STK na staře co s ní teď jezdím, pak musím přeházet jeden nakladač s totálně zlomeným rámem do jiného rámu, + můj obvyklý tuzing (v sekci ostatní stroje, nakladače HON se dočteš víc) Na konci ledna propadne STK na bráchově kontejnerové Liazce (vůbec netuším jestli toho bude na dva dny, nebo na měsíc, ale loni jsem na ní dělal pět týdnů, letos by mohla dát pokoj) a pak se pustím do stavby doufám že už poslední mé káry, použiju nějaké věci ze starší stařeny co mám stát v kopřivách, a z mixu co jsem na podzim koupil. Vím co od toho očekávám, jen netuším kolik času tomu budu moct letos věnovat. U nové firmy jsem se zavedl asi dobře, protože stavoš vyhrožuje že mě po novém roce hned vytáhne z dílny do procesu. Do toho mám nějaké resty co měly být hotové před třemi roky, a taky už nejsem nejmladší
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
dílna good ,asi už chápu tvůj záměr s těma měchama vychází hlavně z povahy činosti kterou poslední dobou vykonáváš takovej individuál záměr já to pojmul spíš tak nějak komplexně aby to sedlo do každýho provozu
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
https://auto.bazos.cz/inzerat/100153344/Tatra-bagr.php to asi neni ta z kopřiv jak tu nekdo daval foto
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
syncon - ta v tom bazare stoji uz hoooooodne rokov,10 urcite, je nekompletna,chybaju veci z vrsku aj so spodku, chcel som ju nastartovat a za cely den sa to nepodarilo vsade voda v systeme, elektrika uplne mrtva,prasknuty a zvarany ram. nabidnul som im tenkrat 70,za cenu srotu,ani pocut,tak tam stoji no,ma vraj aj lupeny v depozite,ale zda to je fakt neviem,nevidel som ich
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Ahoj, nemáte někdo 815, nejlépe agro někde kolem Kutný Hory, Kolína, Chlumce nad Cidlinou ? Potřeboval bych si u někoho šlápnout na spojku a otočit volantem, mám pocit, že ta moje chodí na p ..., ale potřebuju to porovnat. Co jsem jezdil s Lízama, nebo a s autobusem, tak jak se zvadla sedačka, šla spojka krásně, tady jde, ale nic moc, tak než to zkusím vykuchat bych si rád zkusil jak to má vypadat, když to chodí ok. Dík !
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Ještě bych potřeboval jestli někdo znáte princip motorové brzdy. 815 T1, v návodu píšou, že se spíná tlačítkem a odpojí se pedálem plynu, nebo poklesem otáček pod 950 (asi), to znamená, že tam je spínací relé, a to drží motorovku přes vzduchovou cívku a pokud přidám plyn je na čerpadle nějaký "element" které to rozpojí a stejně je to při poklesu otáček ? A bývá to u starších vozů funkční ?
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Začal bych tím, se podívat jestli je na regulátoru vstř. čerpadla zapojený kabel ten právě ovládá to vypínání. Jestli to dlouho stalo, může být zatuhlý to přepakování pod maskou, potom ti jde ztuhla. A k řízení je v převodce olej, není zalomená hadice od olejový nádrže k čerpadlu, blbě saje a nedává olej do pístnice. Jo zkus namazat čepy, otoče přední nápravy už jsem zažil zatuhlou vazelinu, stačilo znovu pro pár čerstvou a změna výrazná.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
U té motorovky bych začal u klapky ve výfuku,jestli to nikdo dlouho nepoužíval,bude zarezlá a při prvním úspěšném sepnutí se ti už nevrátí zpět...(dost často bývá u starých aut z tohoto důvodu odpojená,nebo zablendovaná cívka)Seděl jsem docela v dost slušném počtu kusů 815tek a skoro u každé šlo řízení,řazení a spojka trochu jinak,i když bylo vše nové...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Čerpadlo je vyměněný, čepy namazaný, ještě uvažuju o posilovači, ale proto se chci pokusit odchytit někoho kdo s tím jezdí, ty balóny taky nejdou asi nejlehčeji. Včera jsem to jel umýt a i se mi hůř vrací do původního směru vyjíždíš ze zatáčky a mrcha chce jet furt dál do zatáčky. Ale kola smetený ke straně nejsou, ale jinak se to chová jak při blbý sbíhavosti
Dík za tu motorovku, uvidím jestli to bude odpojený tak to možná nechám, ještě jsem si říkal, co by se stalo kdybych jí zapojil místo houkaček na podlahu jak u matesa, šlápneš brzdí, pustíš nebrzdí a je to.
Dík za tu motorovku, uvidím jestli to bude odpojený tak to možná nechám, ještě jsem si říkal, co by se stalo kdybych jí zapojil místo houkaček na podlahu jak u matesa, šlápneš brzdí, pustíš nebrzdí a je to.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů