Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
nic svetoborneho na tom nieje,neboj,v prevodovke sa nerypu,je to zamknute len tak na okotakze si to odblokuj a nech sa prasi za kocarom idealne je frcat stym 60-70mimo obec a v obciach do tych 50,keby niekde stali pomahaci
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Proč nemocná,nemá klapku na komínu a jak do toho naprší,tak to při startu,,vaří černou polívku,, Ta 8mikola,pokud jezdí někde na stavbě nebo na vesnici,tak OK...U nás v Brně a okolí,by to bylo špatný,pořád nás nahánějí s váhama,Já dnes opět se soupravou...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Mne spíš zajímá ten motor jestli je tam opravdu vzducháč DEUTZ,vodníci to jo.Ale říkali to chlapy ze stavby.Tak nevím..
Ten výfuk mi připomenul jednu Tatru z trialu z té létala nafta i komínem a vypadalo to podobně,
do dalšího závodu poštelovali a bylo po polívce.
Bylo to u Králík a s naloženou tam válcovali na staveništi.
Ten výfuk mi připomenul jednu Tatru z trialu z té létala nafta i komínem a vypadalo to podobně,
do dalšího závodu poštelovali a bylo po polívce.
Bylo to u Králík a s naloženou tam válcovali na staveništi.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Vzducháče Deutz byly v Tatrách běžně,dokonce už ve 148...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Vzducháče Deutz, byly v 148čkách i 15ctkách běžně ale dostávaly je jen tehdejší dopravní stavby, a šlo to pouze na stavby venku, Lýbie, Egypt, Sudán a podobně, doma jich zůstalo jen pár
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Takže taková malá(velká) raritka
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Já bych neřekl že běžně, sem tam se tam objevily, u T148 to byly výhradně přestavby, vesměs od Semexu nebo od Stragera, nebylo totovární provedení. a normálních T815 to samé, až u EURO II to nabízela fabrika jako option a těch aut vzniklo jen několik málo kusů... Tuhle osmikolůku považuju za nějaký lego, který poostavila nějaká firma co ta auta opravuje a bůhví co to má za papíry...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Ice road po česku je docela nuda, teda když máš Tatru No přesto, podle stop jsem byl dnes z šesti Tater jediný kdo si troufnul,
https://www.youtube.com/watch?v=74H5lOgYnuQ&t=16s
https://www.youtube.com/watch?v=Rqw1oB4U9i4&t=30s
https://www.youtube.com/watch?v=Q7BZCdiiAzM&t=16s
https://www.youtube.com/watch?v=Q7BZCdiiAzM&t=16s
https://www.youtube.com/watch?v=4NpPwgNTsi8
Otázka za deset bludišťáků, kdo si všimne jiné patálie, než je led?
https://www.youtube.com/watch?v=74H5lOgYnuQ&t=16s
https://www.youtube.com/watch?v=Rqw1oB4U9i4&t=30s
https://www.youtube.com/watch?v=Q7BZCdiiAzM&t=16s
https://www.youtube.com/watch?v=Q7BZCdiiAzM&t=16s
https://www.youtube.com/watch?v=4NpPwgNTsi8
Otázka za deset bludišťáků, kdo si všimne jiné patálie, než je led?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
To Lubosss:Vápencových lom u Bohdíkova
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Jj lokalitu jsi poznal, ale to není ta patálie
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Mne nic nenapadá,uzávěrky syčely, stěrače stíraly,
uvidíme co vymyslí kolegové
uvidíme co vymyslí kolegové
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Copak musel si škrábat to co ti přimrzlo v korbě.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
to sklo máš Lubossss od bufíku?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů