Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
Tomas vďaka za odpoveď, už v tom mám jasnejšie ale poprosil by som ťa ešte trochu detailnejšie. Takže ak to správne chápem, tak na spodku su 4 páry hákov s tými jazýčkami. Prídeš na miesto, kde sa má kontajner zložiť, posunieš ho dozadu a potom začneš dvíhať lyžiny, to ti ale ten kontajner zletí dole, nie? Či potom ako ho posunieš si prehodiš oko do opačneho háku?
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
Přesně jak říkaš Pokud máš kontík plný,nebo z jakého koli důvodu
nelze použít složení ala Hulvát ,tak si posuneš oko za jazýček.
To se následně zapře o hák ve tvaru od kabiny.Tím posuneš kontík dál z lyžin.
Následně oko přetáhneš zpět k sobě,jazýček Ti pomuže přejet hák ve tvaru ke kabině.
Jakmile to bouchne,tak jsi za hákem a jazýček se zase vrátí,Ty pak oko kousek
posuneš od kabiny aby Ti skočilo do uvolněného háku ke kabině.
Mírným přitáhnutím si tím tak kontík zajistíš aby Ti nesjel z lyžin
No a buď máš připraveno na zvedání lyžin a tím tak naklad vyklopit jako ze sklopky.
Nebo oko posuneš o jeden celý dvojhák a celý proces opakuješ aby jsi
kontík šoupal ze sebe celý.
Je to zdlouhavý proces který je dnes dávno překonán jedním hákem na autě.
Ale zase na svou dobu to bylo frajersky nápad měnit si nástavby a navíc tenkrát
nebyla tak uspěchaná doba
Nejhorší a docela i nebezpečné je,pokud máš starý kontejner kde díky korozy už
ty jazýčky scházejí To pak natahneš oko na sebe,kousek ho vrátíš,musíš
lyžiny víc zdvihnout,ale ne zase tolik aby Ti opět kontík sjel.
Pak vysunout oko až za hák ke kabině. A když je oko dost daleko a kontík Ti nesjel
Tak lyžiny dolu aby jsi okem chytl až další hák ke kabině.
To pak není problém takový kontík nakládat pul hoďky což když je třeba uprostřed
města kdy máš zastavenou dopravu docela prekérka
nelze použít složení ala Hulvát ,tak si posuneš oko za jazýček.
To se následně zapře o hák ve tvaru od kabiny.Tím posuneš kontík dál z lyžin.
Následně oko přetáhneš zpět k sobě,jazýček Ti pomuže přejet hák ve tvaru ke kabině.
Jakmile to bouchne,tak jsi za hákem a jazýček se zase vrátí,Ty pak oko kousek
posuneš od kabiny aby Ti skočilo do uvolněného háku ke kabině.
Mírným přitáhnutím si tím tak kontík zajistíš aby Ti nesjel z lyžin
No a buď máš připraveno na zvedání lyžin a tím tak naklad vyklopit jako ze sklopky.
Nebo oko posuneš o jeden celý dvojhák a celý proces opakuješ aby jsi
kontík šoupal ze sebe celý.
Je to zdlouhavý proces který je dnes dávno překonán jedním hákem na autě.
Ale zase na svou dobu to bylo frajersky nápad měnit si nástavby a navíc tenkrát
nebyla tak uspěchaná doba
Nejhorší a docela i nebezpečné je,pokud máš starý kontejner kde díky korozy už
ty jazýčky scházejí To pak natahneš oko na sebe,kousek ho vrátíš,musíš
lyžiny víc zdvihnout,ale ne zase tolik aby Ti opět kontík sjel.
Pak vysunout oko až za hák ke kabině. A když je oko dost daleko a kontík Ti nesjel
Tak lyžiny dolu aby jsi okem chytl až další hák ke kabině.
To pak není problém takový kontík nakládat pul hoďky což když je třeba uprostřed
města kdy máš zastavenou dopravu docela prekérka
http://www.tipcars.com/nakladni-tatra/t ... 22509.html auto o ničem,ale ta korba,origo 138 S3,nebo se pletu?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
peter gasparovic: Taky se s touhle nástavbou učím, je to pěkná pakárna. Před tím jsem jezdil na horním háku, bicramu, ale totok je fakt něco
Každopádně ten borec na tom videu zbytečně při natahování zabrzdí auto, to je špatně. Auto je třeba nechat přitáhnout ke kontejneru.
Další problém je, když na rovné a zmrzlé zemi natahuješ prázdný kontejner a potřebuješ přepnout z prvního na druhý hák
Většinou si ho odtáhnu jako vlečku a zapřu se o něco, nebo nechám více zvednutou rampu, aby "jazyk" nejel po kontejneru, ale i tak je to zdlouhavé, zlatý horní hák...
Tož konťákům zdar!
Každopádně ten borec na tom videu zbytečně při natahování zabrzdí auto, to je špatně. Auto je třeba nechat přitáhnout ke kontejneru.
Další problém je, když na rovné a zmrzlé zemi natahuješ prázdný kontejner a potřebuješ přepnout z prvního na druhý hák
Většinou si ho odtáhnu jako vlečku a zapřu se o něco, nebo nechám více zvednutou rampu, aby "jazyk" nejel po kontejneru, ale i tak je to zdlouhavé, zlatý horní hák...
Tož konťákům zdar!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů