Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
každopádně ta modrá vpravo je nejhezčí...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte čer 15, 2010 6:20 pm
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
To je jasný
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Náklaďák bez čumáku není auto
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Jak lehce se dá obrátit motor
https://www.youtube.com/watch?v=OeX-l6w_9sI
https://www.youtube.com/watch?v=-Jso25vyHy4&t=
A tak tu žijeme
https://www.youtube.com/watch?v=eRX1oOfIVDk
https://www.youtube.com/watch?v=OeX-l6w_9sI
https://www.youtube.com/watch?v=-Jso25vyHy4&t=
A tak tu žijeme
https://www.youtube.com/watch?v=eRX1oOfIVDk
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Ahoj taháte někdo za Tatrou tří osý sklápěč Panav nebo Schwarzmüller celková 24t ? Co máte v TP na závěsu max. hmotnost ? Já tam mám jen 20t, dává Tatra souhlas k přetypování na 24t ? Co jsem potkal, tak na celkovou váhu v TP kašlali a tahali to tak, ale to se mi nechce. Dík.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Jo Já tahám PS 24 a mám v TP zvýšenou tonáž na závěsu,už to bylo napsané dole v těch poznámkách,když jsme to brali nové,asi to tam nechal zapsat dealer...nemám teď TP po ruce a nemůžu si uvědomit,jestli je tam 24 nebo 32tun pro točnicový přívěs při dodržení celkové hmotnosti soupravy 48tun,pro tandem je tam tuším omezení na 18tun.Nebude to problém dopsat,obrať se na pana Šmíru v Tatře.Víš jak,dokud se nic nestane,asi si toho nikdo nevšimne,ale najebe to do tebe nějaký Tdi kretén a hledá se každá chybka...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Dík, myslím si totéž. Jinak je pravda, že to člověk stejně musí o tunu "podložit" teda nepřeložit, mám celkovou 25 auto, takže vlek max 23 tun. Akorát nevím, jestli to pak pokutujou, jako přetížení, nebo špatné spojení do soupravy, protože přetížení to není, vlek může 24 vézt na to je schválený . Ale to už není ten hlavní problém.
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Teda takhle parkovat doma na dvorku. Vymysli lepší způsob jak schovat nádrž. A tohle je důvod proč se táta už vykašlal na ježdění. Někam zajíždět na mm. Já to znám taky. Jinak hodně dobrá práce se takhle někam napasovat
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Páteční fuška na fajront, neprožívej to tak zrzku
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
To co Vy děláte pro diváky pětkrát za rok , dělám každý den pro výplatu, a naloženej 13cti tunama, pro Vás je otázka cti to položit, pro mě je otázka cti, to nepoložit
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
no už jsou tam taky bodikáři co to chtějí nepoložit,nemyslel jsem to
špatně ale mám rád srdcaře tatrováky...
špatně ale mám rád srdcaře tatrováky...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Vím že jsi to nemyslel špatně, jen, mě to živí
-
- Příspěvky: 233
- Registrován: stř kvě 02, 2018 1:05 pm
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Hele já jak nemám něco podobnýho na MKD aspoň jednou týdně tak jsem nesvůj. Radši mám každý den něco lehčího v úterý v Lyonu mám 2 takový podobný vykládky. Se musím ještě naučit dávat sem fotky. Ať taky ukážu pár těch lehčích extrémů s 12m sólem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] a 55 hostů