Stránka 186 z 341
Napsal: stř úno 29, 2012 10:19 pm
od Pavel Šebek
No jo, než mě tu někdo napadne, že když napíšu, že MAN V8 má sílu a porovnávám neporovnatelné, je to stejné, jako kdybych napsal, že MAN F2000 8x8 byl v terénu pohodlnej... (což nebyl ani na silnici)
Napsal: sob bře 03, 2012 10:17 pm
od pan Jamal
Jedna tatřička z naší produkce.Přestavba z T815 CAPL na S 1
Napsal: ned bře 04, 2012 4:47 am
od Filip Závada
Zajímavá korba, ale. Co ten výfuk?? Nic pro mě..
Napsal: ned bře 04, 2012 12:27 pm
od Jarda92
pan Jamal pěkná to byla 815 NT?? soudim podle toho nárazníku
Napsal: ned bře 04, 2012 1:21 pm
od filip 90
Dyk tam piše přestavba z 815 CAPL. Tedy vojanda s cisternou - V12 atmosféra, balony, redukce v kolech, trochu větší rozvor než VVN. Patřila jednomu členovi truck - fora.
Napsal: ned bře 04, 2012 2:49 pm
od ondro
Jarda92:
Nemáš náhodou fotky toho nakladača v pozadí? Alebo komu patrí nevieš? Vyvážim zlatom...
Napsal: ned bře 04, 2012 4:46 pm
od Jarda92
ondro jo mám jich pár je to UNC 201 Detvan od slovanu s motorem Liaz
)
Napsal: ned bře 04, 2012 5:38 pm
od ondro
Ano, ale je to zvláštny medzityp, jeden valec zdvihu, svetlá a lopata z novšieho typu Detvan 500... pre mňa veľká vzácnosť
Napsal: ned bře 04, 2012 6:31 pm
od jarek148
Filip Závada: ta 148ka je suprová nemáš ji vícekrát nafocenou
Napsal: ned bře 04, 2012 6:36 pm
od Filip Závada
Mám.. kam to chceš hodit?
Napsal: ned bře 04, 2012 7:08 pm
od jarek148
Hoď to do 148ček
Napsal: ned bře 04, 2012 7:37 pm
od Jarda92
ondro válce na zdvih má dva
ale už sme tu nějak mimo téma
)
Napsal: ned bře 04, 2012 9:25 pm
od pan Jamal
Napsal: pon bře 12, 2012 7:39 pm
od Pavel Šebek
Napsal: pon bře 12, 2012 8:20 pm
od pavelbuggy
Pepo na toto byla určená