Stránka 310 z 341

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: úte dub 24, 2018 10:26 pm
od pavel 815
Jaký tam máš typ chlazení: thermoventil na výfuku,nebo elektroniku?

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: úte dub 24, 2018 10:39 pm
od Domm
Žiadna elektronika. Stará klasika. Teda thermoventil tak. Nech som konkrétny :D

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: úte dub 24, 2018 10:55 pm
od pavel 815
origo by to mělo sepnout větrák při 130ti stupních a udržet se do 150-160ti ,když to vyleze na 170 podřaď a odlehči mu(jeď na takový kvalt,aby motor na čtvrt plynu točil 1400-1500otáček a při přidání plynu měl snahu zrychlovat) a musí jít teplota dolů,pokud ne tak zkontrolovat jestli se pořádně točí větrák a vyčistit žebra hlav a válců a vystříkat chladič...a nebo už je ten motor fakt po smrti a nic mu nepomůže...

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: čtv dub 26, 2018 9:36 pm
od Domm
V prvom rade Ti ďakujem za pomoc. Bol som trochu vystrašený keď som vymenil motor a teploty boli stále tých 130-160 pretože som na starom mal max. tých 130. Tak som nevedel či je to v pohode. A ešte by som ťa poprosil ty by si to vedel. Keď idem 60-70 po normálnej ceste tak všetko trase a vibruje ale keď idem nad 80 tak je to v pohode. Čo to môže byť?? Vďaka :D

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: čtv dub 26, 2018 10:34 pm
od pavel 815
Gumy,disky,nebo nevystředěné gumy na diskách bez vnitřních plechových obručí...obuj to na nové bezdušáky a bude to jak limuzína...

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: pát dub 27, 2018 7:26 pm
od tatrák pája
Svatá pravda, někdy stačí vyměnit předek. Ideální je 315/80-22,5

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: pát dub 27, 2018 8:19 pm
od lubossss
Ideální je 385 nebo 445

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: sob dub 28, 2018 7:18 pm
od lubossss
Našel jsem nějaká starší videa, sešup dolů , po jílovém blátíčku, a pak se vyhrabat nahoru, také po blátíčku :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=bgeFKw4MJaM
https://www.youtube.com/watch?v=NLC0PlhIHns

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: sob dub 28, 2018 8:00 pm
od lubossss
A další starší videa, výroba polní cesty asfaltovým recyklátem, (sypání na řetízky) :)

https://www.youtube.com/watch?v=3gXKlmMXYI4&t=22s

https://www.youtube.com/watch?v=5izNw_zD9xM&t=14s

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: ned dub 29, 2018 3:41 pm
od tatrák pája
Luboši, s těma balonama nemáš problém, že to v blátě nezatáčí? Já je měl na AD 20 na 815 a v blátě to bylo jako tramvaj, jak to chytlo brázdu, nebo kolej od v3s volant byl zbytečný. 315 se zaříznou a alespoň trochu to zatáčí. Poraď mi dezén na balony, který máš vyzkoušený v blátě

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: stř kvě 02, 2018 10:16 pm
od lubossss
Tatra, jako každé třínápravové auto (pokud nemá dvě říditelné nápravy) chce jet jen rovně. Jezdím momentálně na obyčejných čínách, Aeolus, spíše silníční vzorek, a momentálně ho už moc není.. Pokud chceš v terénu zatáčet, nesmíš zapnout zadní uzávěrky, ale jen přední náhon a mezinápravový diferák. I když u AV asi ani to nepomůže, když máš smotaný vršek, je váha jen na zadní dvojnápravě , předek je lehký :( Jo a povol brýle na torzkách, tak, aby byly kola rovnoběžně, hlubokým terénem s AVéčkem nejezdíš aby jsi potřeboval mít rouru vysoko, bude Ti to zatáčet líp, a nebudou se pneu ojízdět jen venkem.

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: čtv kvě 10, 2018 9:29 pm
od Rastislav RK
Obrázek

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: stř kvě 16, 2018 12:30 pm
od lubossss
Tak nevím jestli to video můžu dát sem, když jsem tahal Iveco :D

https://www.youtube.com/watch?v=iTzFvVDKMR0

https://www.youtube.com/watch?v=03KjIY798g4&t=

PS : nevím proč se druhé video spouští samovolně odprostřed a musí se posunout na začátek

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: čtv kvě 17, 2018 7:39 pm
od filip 90
Odmaž z konce odkazu to "=58s" Je to parametr. který to spouští v 58. sekundě. :wink:
Asi sis to tam nějak zakliknul.

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: čtv kvě 17, 2018 9:55 pm
od lubossss
Filipe dík :lol: