Stránka 324 z 341
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: sob říj 05, 2019 10:28 pm
od bobrahakl
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: ned říj 06, 2019 8:27 pm
od 141.Luta
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte říj 08, 2019 7:34 pm
od 141.Luta
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte říj 08, 2019 8:34 pm
od lubossss
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte říj 08, 2019 11:07 pm
od pavel 815
...sem myslel,že budeš bez zadních lamp,jak si to jebnul do té hromady...ještě že je máš tak ,,proklatě,,vysoko...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: stř říj 23, 2019 8:57 pm
od lubossss
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: ned lis 03, 2019 3:19 pm
od 141.Luta
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: sob lis 30, 2019 11:27 am
od 141.Luta
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: čtv pro 12, 2019 8:58 pm
od .:Mikeš:.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte led 14, 2020 8:01 pm
od pan Jamal
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte led 14, 2020 8:12 pm
od peter gasparovic
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte led 14, 2020 9:59 pm
od lubossss
Peťo v inzerátu píší že je to 10x8 dle předního závěsu odhaduji že k vojenské 8x8 přišroubovali další jednu nápravu. Sklopky 8x8 váží zpravidla kolem 16t +jedna prázdná náprava + 1m rámu a 1m korby, odhaduji že to má 17-18t. U nás po silnici legislativa povolí max 32t celkovou. V lomu to může naložit cca 35-40, pokud to posvařovali pořádně takže celková 55t, jestli vozili víc, pak už hodně trpí ložiska v nábojích. Deset tun nápravu Tatra snáší dobře, ale víc jí škodí.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte led 14, 2020 10:05 pm
od lubossss
Čistil jsem včera noťas, a vyskočilo na mě tohle starší video. Značka kdo si hraje nezlobí.
PS: Ještě že mi ten Transportér nepřejel foťák položený na cestě
https://www.youtube.com/watch?v=2ADdoSh4aDo
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte led 14, 2020 10:17 pm
od peter gasparovic
Lubosu - kukam na to na phone a bol som rad že nacitalo pár fotiek. Tak či onak je to monštrum teda, nie že nie
K tomu videjko s bagrikom, čo na to cajti kvôli výške ? A nebolo by lepsie tam vojsť radlickou opačne ? Že až by si tam hupol pasmy tak sa na radlicke zodvihnes a ramenom odtlacis? Tým mozes cúvnuť viacej na stenu korby a viac šokovať rameno, či?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: čtv led 16, 2020 7:42 pm
od tatrák pája
Opačně to většinou nejde, protože radlička dozadu ti vadí ve zvednutí opačného konce pásů, jednoduše to na ni pověsíš a neposuneš se do korby. Jinak po otevření spodku bočnice lze otočit podvozek na korbě, ale zbytečně ti Tatra sedí na předku. Výška do 2,5m bagru vychází