Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

pan jamal-to nejde jen tak ledabyle tady napsat ,,ten žlutý je můj,, musíš neprodleně podat nepřeberné množství zkušeností poznatků a samozřejmě jak se v tatrováckém vlákně sluší přehršel chvály! :lol:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon bře 05, 2012 10:20 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Kdyby ti tu napsal můj kamarád Tom kterého si neskutečně vážím a který sem taky chodí, minimálně jednu historku o tom jaká je to m...ka auto tak bys asi změnil názor. Taky jsem si myslel že to vyjede bůhví co ale.....
Já v tom seděl jen na tvrdém ale v blatě...to je na delší debaty :wink:
pon bře 05, 2012 10:28 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Michale :evil: ....... Dovolím si nesouhlasit . http://www.youtube.com/watch?v=tZ2I4Hzl16g
pon bře 05, 2012 10:32 pm

pan Jamal
Příspěvky: 767
Registrován: pát bře 02, 2012 12:07 am
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek

Jamalka dokáže člověka nas...jen při opravách.Taková výměna turba poklopem v podlaze kabiny je opravdu chutovka,nebo sudávat mezichladič kvůli výměně alternátoru taky není to pravý vořechový :cry:.Zlatá odklápěcí kabina,jinak co se týče jízdy v terénu nemá konkurenci.Fotky který přikládám neberte vážně :lol:
Obrázek Obrázek
pon bře 05, 2012 10:48 pm

tomas 148
Příspěvky: 321
Registrován: pon led 02, 2012 4:08 pm
Bydliště: Slavkovský les

Příspěvek

No jo,Já taky podělal pracovního jamala ve Velkym Luhu se 148, ale měl na korbě 25 t a já tak 12t.Kdyby vezl co já tak mě zašlape do bláta.SK4 tady nikdo nemá a nikdy jsem s tim nejel,tak pište jak to seje.javascript:emoticon('8)')
pon bře 05, 2012 10:51 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Víš co...já měl doposud názor na jamala že vyjede všechno.
Jezdili s náma v roce 06 v Jihlavě chlapi od ATM H.K. a když sem viděl jak dojel s nárazníkem od blata a že se brodil až po kapotu sem si říkal že není nad něj. Potom jsem se s tím svezl a oproti 148 to byl luxus
No a pak se objevily názory že jamal je šrot apod. a já to vyvracel aniž bych s tím měl něco najezděné....tuším že to byl uživatel "simír" který pak odsud z fora zmizel za určitým účelem :? :? :?
No a nedávno mi právě volal onen kamarád který sedlá 8x8 E2 a sednul do onoho jamala a zkušenosti z něj nechci popisovat za něj.
A to není to žádný školák ale pan šofér :wink:
Jasně, stane se všechno, já to nechci nijak hanit, jen jsem po dlouhé době naplul na tatru a nestydím se za to, ty víš jaký jsem že jsem srdcem pro kopřivnické auta ale taky mají své mouchy a někdy i hovada....
pon bře 05, 2012 10:58 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak u Jamala ty opravy jsou samozřejmě složitější, ovšem s vhodným - upraveným nářadím to jde docela dobře. Ten alternátor je v pohodě , jen to chce upravené klíče ( spec imbus) a všechno ostatní . Turbo tahat tou dírou bych řekl že skoro nemá význam, pohodlnější je motor ven ...... A alternátor pokud je kvalitní ( bosch ) tak ho člověk vytahuje 1 x za život......

Jízdní vlastnosti jsou excelentní obzvláště u SKT , prostor, pohodlí v kabině , řazení u Jamalu = luxus.
pon bře 05, 2012 11:05 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

bazi: to by ti Arktik vysvětli, co znamená Bosch - jenom problémy :D
BES - běs
pon bře 05, 2012 11:19 pm

tomas 148
Příspěvky: 321
Registrován: pon led 02, 2012 4:08 pm
Bydliště: Slavkovský les

Příspěvek

Hlavně to pohodlí,nesedíš před nápavou,tak tě to nevyhazuje ze sedačky. Když čekáš dlouho na stavbě a prší nebo je půl metru bahna,tak si můžeš natáhnout nohy nebo se natáhnout celej.Trambusák má skrčeniny.
pon bře 05, 2012 11:19 pm

Schreiber Tomas
Příspěvky: 418
Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
Bydliště: Chodov u K.V.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Michale ale no tak :oops: Jdi Ty brepto :D
Zdravím všechny!
Jsem ten tajtrlík co obvykle sedlá tu zmiňovanou 8x8 jak zde
píše Michal.

Bazilisak má pravdu co se týče pohodlí...to ano,to se musí nechat!
V terénu se to příjemně pohupuje a žádný kopance jak na ,,osmikole".
!!!ALE ALE!!!
Ty auta se u nás používají od těžby,přes uložiště až po skrývku.
Video od ,,baziho" je působivé a dokonce ten červený ,,nosál" :D je
jeden z pěti našich a je to točené u nás.
Průjezdy vodou a blátem na tvrdém podkladě jsou pro video efektní 8)
To souhlasím,ale má zkušenost a podotýkám MŮJ NÁZOR je trošku
odlišný.A souhlasí s ním všech pět našich řidičů,že 8x8 je za určitých
podmínek lepší.

Takže ta plus: pohodlí,svižnost a co mě se líbí a závidím klukům je
ta rychlost sklápění korby.A pak pedály...nízko jak v osobáčku :lol:

Ale zápory: lehký předek!Při těžbě hned u fabriky bagráci nešetří :mad: No a pak
se rozjet na bahýnku do kopce s fůrou je docela prekérka.V záběru se předek odlehčí
a tím pádem je zaplý předek k ničemu :cry: O zatáčení ani nemluvě.To pak tradááá
a jedete rovně :lol: A ve skrývce je tu zvykem zajíždět co nejdál na kraj aby materiál
hned nemusel hrnout buldozer (někdy mají moc práce...třeba spát :onfire: )
No a v ten moment když hodíte tupláky z okraje kypy tak jste v pr... teda v háji :oops:
To se s osmikolou nestane :wink:

Tož to,tady závěr: Auto je to dobré...je to prostě Kopřivnice :D Ale hodně záleží na teréních podmínkách.
V terénu to nezvládne to co osmikola...to jest MŮJ NÁZOR A MÁ ZKUŠENOST a basta fidli :lol:
úte bře 06, 2012 5:05 pm

pan Jamal
Příspěvky: 767
Registrován: pát bře 02, 2012 12:07 am
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek

Bazilisak:alternátor jednou za život to bys mě rozesmál,každých 100 tisíc a altík odejde a žádnou čínu tam nemontujeme,jen originál.Jo a mezichladič musí ven protože altík s dvojtou řemenicej prostě ven nešel.Holt kdo nedostane ježka z klece ven ten nemá šanci :lol: .No a když seš dost daleko od dílny a nemáš po ruce jeřáb na vytažení motoru tak ti nic jinýho než tahat turbo dírou v podlaze nezbyde.Ne že bych chtěl Jamala hanit,ale rozbitýho už jsme na něm měli víc než dost :cry:
úte bře 06, 2012 7:48 pm

Uživatelský avatar
pavelbuggy
Příspěvky: 705
Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
Bydliště: Králíky

Příspěvek

Ahoj Pepo: že píšeš o altíku tak jsem na terrnu zjistil že mám ložiska na kaši tak nás to taky čeká :cry:
úte bře 06, 2012 7:55 pm

Uživatelský avatar
rummi
Příspěvky: 1480
Registrován: čtv bře 02, 2006 11:57 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Na terrnu E3 s klimou. jsem ho měnil při 305000 km.
úte bře 06, 2012 8:12 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Terrno E3 by měla mít Magneton vyrobený v Indii. Tam bych se nedivil ......... Ale Bosch by měl vydržet ....... tím 1x za život jsem myslel že po x letech a x set tisíc km by se vyměnil a byl by zase klid . To , že musí mezichladič dolů vím, stejně tak, když vytáhneš motor a pak ho tam vrátíš a zapomeneš tam před úplným vložením motoru dát klimakompresor - je to v prdeli ...... :doh:
úte bře 06, 2012 8:20 pm

pan Jamal
Příspěvky: 767
Registrován: pát bře 02, 2012 12:07 am
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek

Pavle čau,ty se máš odklopíš budku a máš to vyměněný hned :wink: .Jinak jak sem napsal,co 100tisíc to altík,starter a taky kompresor :!: .Pavel může dosvědčit,určitě si vyslechl nářky mýho šéfa :) .
úte bře 06, 2012 8:39 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů