Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
pan jamal-to nejde jen tak ledabyle tady napsat ,,ten žlutý je můj,, musíš neprodleně podat nepřeberné množství zkušeností poznatků a samozřejmě jak se v tatrováckém vlákně sluší přehršel chvály!
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Michale ....... Dovolím si nesouhlasit . http://www.youtube.com/watch?v=tZ2I4Hzl16g
Víš co...já měl doposud názor na jamala že vyjede všechno.
Jezdili s náma v roce 06 v Jihlavě chlapi od ATM H.K. a když sem viděl jak dojel s nárazníkem od blata a že se brodil až po kapotu sem si říkal že není nad něj. Potom jsem se s tím svezl a oproti 148 to byl luxus
No a pak se objevily názory že jamal je šrot apod. a já to vyvracel aniž bych s tím měl něco najezděné....tuším že to byl uživatel "simír" který pak odsud z fora zmizel za určitým účelem
No a nedávno mi právě volal onen kamarád který sedlá 8x8 E2 a sednul do onoho jamala a zkušenosti z něj nechci popisovat za něj.
A to není to žádný školák ale pan šofér
Jasně, stane se všechno, já to nechci nijak hanit, jen jsem po dlouhé době naplul na tatru a nestydím se za to, ty víš jaký jsem že jsem srdcem pro kopřivnické auta ale taky mají své mouchy a někdy i hovada....
Jezdili s náma v roce 06 v Jihlavě chlapi od ATM H.K. a když sem viděl jak dojel s nárazníkem od blata a že se brodil až po kapotu sem si říkal že není nad něj. Potom jsem se s tím svezl a oproti 148 to byl luxus
No a pak se objevily názory že jamal je šrot apod. a já to vyvracel aniž bych s tím měl něco najezděné....tuším že to byl uživatel "simír" který pak odsud z fora zmizel za určitým účelem
No a nedávno mi právě volal onen kamarád který sedlá 8x8 E2 a sednul do onoho jamala a zkušenosti z něj nechci popisovat za něj.
A to není to žádný školák ale pan šofér
Jasně, stane se všechno, já to nechci nijak hanit, jen jsem po dlouhé době naplul na tatru a nestydím se za to, ty víš jaký jsem že jsem srdcem pro kopřivnické auta ale taky mají své mouchy a někdy i hovada....
Tak u Jamala ty opravy jsou samozřejmě složitější, ovšem s vhodným - upraveným nářadím to jde docela dobře. Ten alternátor je v pohodě , jen to chce upravené klíče ( spec imbus) a všechno ostatní . Turbo tahat tou dírou bych řekl že skoro nemá význam, pohodlnější je motor ven ...... A alternátor pokud je kvalitní ( bosch ) tak ho člověk vytahuje 1 x za život......
Jízdní vlastnosti jsou excelentní obzvláště u SKT , prostor, pohodlí v kabině , řazení u Jamalu = luxus.
Jízdní vlastnosti jsou excelentní obzvláště u SKT , prostor, pohodlí v kabině , řazení u Jamalu = luxus.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
Michale ale no tak Jdi Ty brepto
Zdravím všechny!
Jsem ten tajtrlík co obvykle sedlá tu zmiňovanou 8x8 jak zde
píše Michal.
Bazilisak má pravdu co se týče pohodlí...to ano,to se musí nechat!
V terénu se to příjemně pohupuje a žádný kopance jak na ,,osmikole".
!!!ALE ALE!!!
Ty auta se u nás používají od těžby,přes uložiště až po skrývku.
Video od ,,baziho" je působivé a dokonce ten červený ,,nosál" je
jeden z pěti našich a je to točené u nás.
Průjezdy vodou a blátem na tvrdém podkladě jsou pro video efektní
To souhlasím,ale má zkušenost a podotýkám MŮJ NÁZOR je trošku
odlišný.A souhlasí s ním všech pět našich řidičů,že 8x8 je za určitých
podmínek lepší.
Takže ta plus: pohodlí,svižnost a co mě se líbí a závidím klukům je
ta rychlost sklápění korby.A pak pedály...nízko jak v osobáčku
Ale zápory: lehký předek!Při těžbě hned u fabriky bagráci nešetří :mad: No a pak
se rozjet na bahýnku do kopce s fůrou je docela prekérka.V záběru se předek odlehčí
a tím pádem je zaplý předek k ničemu O zatáčení ani nemluvě.To pak tradááá
a jedete rovně A ve skrývce je tu zvykem zajíždět co nejdál na kraj aby materiál
hned nemusel hrnout buldozer (někdy mají moc práce...třeba spát )
No a v ten moment když hodíte tupláky z okraje kypy tak jste v pr... teda v háji
To se s osmikolou nestane
Tož to,tady závěr: Auto je to dobré...je to prostě Kopřivnice Ale hodně záleží na teréních podmínkách.
V terénu to nezvládne to co osmikola...to jest MŮJ NÁZOR A MÁ ZKUŠENOST a basta fidli
Zdravím všechny!
Jsem ten tajtrlík co obvykle sedlá tu zmiňovanou 8x8 jak zde
píše Michal.
Bazilisak má pravdu co se týče pohodlí...to ano,to se musí nechat!
V terénu se to příjemně pohupuje a žádný kopance jak na ,,osmikole".
!!!ALE ALE!!!
Ty auta se u nás používají od těžby,přes uložiště až po skrývku.
Video od ,,baziho" je působivé a dokonce ten červený ,,nosál" je
jeden z pěti našich a je to točené u nás.
Průjezdy vodou a blátem na tvrdém podkladě jsou pro video efektní
To souhlasím,ale má zkušenost a podotýkám MŮJ NÁZOR je trošku
odlišný.A souhlasí s ním všech pět našich řidičů,že 8x8 je za určitých
podmínek lepší.
Takže ta plus: pohodlí,svižnost a co mě se líbí a závidím klukům je
ta rychlost sklápění korby.A pak pedály...nízko jak v osobáčku
Ale zápory: lehký předek!Při těžbě hned u fabriky bagráci nešetří :mad: No a pak
se rozjet na bahýnku do kopce s fůrou je docela prekérka.V záběru se předek odlehčí
a tím pádem je zaplý předek k ničemu O zatáčení ani nemluvě.To pak tradááá
a jedete rovně A ve skrývce je tu zvykem zajíždět co nejdál na kraj aby materiál
hned nemusel hrnout buldozer (někdy mají moc práce...třeba spát )
No a v ten moment když hodíte tupláky z okraje kypy tak jste v pr... teda v háji
To se s osmikolou nestane
Tož to,tady závěr: Auto je to dobré...je to prostě Kopřivnice Ale hodně záleží na teréních podmínkách.
V terénu to nezvládne to co osmikola...to jest MŮJ NÁZOR A MÁ ZKUŠENOST a basta fidli
Bazilisak:alternátor jednou za život to bys mě rozesmál,každých 100 tisíc a altík odejde a žádnou čínu tam nemontujeme,jen originál.Jo a mezichladič musí ven protože altík s dvojtou řemenicej prostě ven nešel.Holt kdo nedostane ježka z klece ven ten nemá šanci .No a když seš dost daleko od dílny a nemáš po ruce jeřáb na vytažení motoru tak ti nic jinýho než tahat turbo dírou v podlaze nezbyde.Ne že bych chtěl Jamala hanit,ale rozbitýho už jsme na něm měli víc než dost
- pavelbuggy
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
- Bydliště: Králíky
Terrno E3 by měla mít Magneton vyrobený v Indii. Tam bych se nedivil ......... Ale Bosch by měl vydržet ....... tím 1x za život jsem myslel že po x letech a x set tisíc km by se vyměnil a byl by zase klid . To , že musí mezichladič dolů vím, stejně tak, když vytáhneš motor a pak ho tam vrátíš a zapomeneš tam před úplným vložením motoru dát klimakompresor - je to v prdeli ......
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů