Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Ohledně těch 385 na předek nevím, co vás všechny k tomu vede. Jamal je prvořadně určen na stavbu a tam 385ky nejsou výhra. Tatra je terénní auto a v 385 není záběrový vzorek. Nehledě na to, že úzká guma se při zatáčení zařízne a balon plave. Mám v terénu najeto cca 100 000km, balony na Tatře jsem také měl a jsem rád, že jsou pryč.
Ale 385 vypadají na autě dobře a na silnici nají výhody.
Ale 385 vypadají na autě dobře a na silnici nají výhody.
- pavelbuggy
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob úno 26, 2011 6:41 pm
- Bydliště: Králíky
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
pan jamal: Myslím si, že záběrová pneu v rozměru 385 má po stranách souvislý pruh,záběrová bude pouze na silnici. Na blátě nicmoc
http://nakladnipneumatiky.eu/pneumatiky ... ador-tm1-2 například toto nefunguje vůbec a http://www.kup-pneu.cz/continental-hdc- ... 90000.html nebyl nikdo schopen před dvěma lety dodat
http://nakladnipneumatiky.eu/pneumatiky ... ador-tm1-2 například toto nefunguje vůbec a http://www.kup-pneu.cz/continental-hdc- ... 90000.html nebyl nikdo schopen před dvěma lety dodat
Souvislej pruh se ti tam udělá až když ji trochu ojedeš.Jestli chceš jezdit v bahně tak musíš mít vepředu pořád nový gumatiky
Teď vážně,pokud budu jezdit celej rok jen v blátě mimo silnici tak si nechám nazout šípy i na předek.No ale pokud chci jezdit po silnici i v terénu a bejt in,tak musím mít vepředu záběrový balony.Třeba i s pevným krajem.Jak říká Pavel imidž je imidž [/img]
Teď vážně,pokud budu jezdit celej rok jen v blátě mimo silnici tak si nechám nazout šípy i na předek.No ale pokud chci jezdit po silnici i v terénu a bejt in,tak musím mít vepředu záběrový balony.Třeba i s pevným krajem.Jak říká Pavel imidž je imidž [/img]
tatrák pája:když už jdeš do detailu ,tak v terénu je aji ta 315tka široká,když si vzpomenu,co dokázala 148 s diagonálkama 11/20 NT9 nebo NB30,to byl úplně jiný level,ale obuj si dneska diagonálky,po ránu v tom skáčeš jak na velké pardubické než se gumy srovnají,na každým hrbu rana do nápravy a defekty to vyloženě vyhledává...Co se týká těch boků se souvislým pruhem,taky kompromis,stačí přejet párkrát šikmo přes obrubník a vytrhne se ti kostka z boku a s dnešním přístupem pomahačů už tu gumu nedojedeš ani na zadku,páč ti za to seberou technickou a po přezutí valíš na stk...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Jak píšeš, pomahači zhatí plány kdekomu. Šípy jsem zvažoval, ale mají malou nosnost, nebo rychlost. Prostě vždy něco. Jinak ty 315 mi přijdou dobrý kompromis, 11/20 se zase dosti propadaly a 12/20 jsou srovnatelné s 315tkami, jen byly náchylnější na defekty. Obouváme ruské, nebo čínské gumy a zatím se mi nestalo, aby se vytrhla kostka. Nemyslím protektory, tam to bylo běžné, pak mi řekli, že nesmím přejíždět nerovnosti, nebo najíždět na obrubník a tím jsem s nimi skončil.
Pavle, co svisláky, netrpí více, než na 315? v Tatře mi říkali, že na balony to není konstruované
Pavle, co svisláky, netrpí více, než na 315? v Tatře mi říkali, že na balony to není konstruované
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 hostů