Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
to roadtrain:
Proč myslíš, že bude se spotřebou? Logicky mi přijde, že Tatra měla u 6x6 dobrou spotřebu kvůli tomu, že nemá redukce v kolech a ne kvůli tomu že měla vzduchem chlazený motor s mechanickým vstřikováním, ne? To, že se do toho dá motor z Dafu, který by měl být úsporný sám o sobě, by mělo ještě spotřebu zlepšit, pokud to bude opačně tak je někde něco špatně
Proč myslíš, že bude se spotřebou? Logicky mi přijde, že Tatra měla u 6x6 dobrou spotřebu kvůli tomu, že nemá redukce v kolech a ne kvůli tomu že měla vzduchem chlazený motor s mechanickým vstřikováním, ne? To, že se do toho dá motor z Dafu, který by měl být úsporný sám o sobě, by mělo ještě spotřebu zlepšit, pokud to bude opačně tak je někde něco špatně
Tatra + MAN = Superstroj!
- Dusan_TA650
- Příspěvky: 422
- Registrován: pát zář 04, 2009 6:17 pm
Údajně na ústecku jezdí Phoenix - šestikola, modrá kabina, stříbrná korba. Údajně se nachází u železniční stanice Hrobce (či Hrdly) a firma co tam zemní práce provádí má mít název "Inský". Ví někdo něco?
Co jsem koukal na Google tak tady nic, leda že firma existuje http://www.insky.cz/ a jedna firma co pro ně dělá subdodavatelské práce by barevně souhlasila http://www.zemprac.cz/ .
Na závěr dodám že údajně by si měl kralupský Kasik pořídit Phoenixe.
Co jsem koukal na Google tak tady nic, leda že firma existuje http://www.insky.cz/ a jedna firma co pro ně dělá subdodavatelské práce by barevně souhlasila http://www.zemprac.cz/ .
Na závěr dodám že údajně by si měl kralupský Kasik pořídit Phoenixe.
Dušane, není to tento http://mlcoch.com/produkty_cz.html ?
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
Safky
osobně jedu jako blb, naloženo max 25 tun.trasa ty víš psal jsem co vozíme prakticky po rovině a průměrnou spotřebu nemohu dostat pod 40l/100 km a to točím max 1200 ot/min
když si představím 6x6 s vlekem vidím to někdo nad 50l/100 km
osobně jedu jako blb, naloženo max 25 tun.trasa ty víš psal jsem co vozíme prakticky po rovině a průměrnou spotřebu nemohu dostat pod 40l/100 km a to točím max 1200 ot/min
když si představím 6x6 s vlekem vidím to někdo nad 50l/100 km
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
-
- Příspěvky: 98
- Registrován: úte úno 21, 2012 6:30 pm
- Bydliště: Lhotka u Mělníka
- Kontaktovat uživatele:
modrá-stříbrná
Potvrzuji viděl jsem ji na stavbě přemostění železnice u obce Okna nedaleko Terezína, co bylo za firmu na Phoenixu jsem nepostřehl ale před ním stála 815 s nápisem speciální stavby Most
- IPEX
- Příspěvky: 266
- Registrován: stř črc 06, 2011 12:51 am
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Safky a Road: Nemáme to přesně spočítané ani změřené, ale podle vyjádření zákazníka, kterému jsme PHOENIXe 6x6 S3 prodali, je spotřeba následující: 28l/100 km prázdný, 48-52 l plná korba a plný tříosý vlek. Motor PACCAR 300 kW.
PARTNER - IPEX s.r.o. - Autorizovaný dealer TATRA. Více informací na www.partneripex.cz
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
IPEX tak tohle jsem měl na mysli,tak nějak by to mohlo být.
jinak já to měřím na Dafu 105/460 tahač.takže logicky 6x6 musí papnout něco víc.
jinak já to měřím na Dafu 105/460 tahač.takže logicky 6x6 musí papnout něco víc.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
- IPEX
- Příspěvky: 266
- Registrován: stř črc 06, 2011 12:51 am
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Právě se vrátila z VS Montu. Ještě bude mít tříosý vlek, přídavná světla na střeše a přídavná světla v nárazníku...
PARTNER - IPEX s.r.o. - Autorizovaný dealer TATRA. Více informací na www.partneripex.cz
- koprfilmtatra
- Příspěvky: 326
- Registrován: pon úno 09, 2009 10:45 am
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Na druhé straně je hydraulická bočnice nebo aspoň půlená?
A ještě něco mě trošku trklo do očí, když otevře pravou stranu pro palety nebude pružina chytat o ty zakládací klíny?
Ale tož na dvoře by se mi to taky vyjímalo ale to by to ve stavebnictví muselo vypadat úplně jinak
A ještě něco mě trošku trklo do očí, když otevře pravou stranu pro palety nebude pružina chytat o ty zakládací klíny?
Ale tož na dvoře by se mi to taky vyjímalo ale to by to ve stavebnictví muselo vypadat úplně jinak
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů