Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
to Panizzi:
Já si myslel, že autu stačí jako tuning lakovaný nárazník a rampa se světly, ale to jsem se spletl, kmenová posádka jsou pacienti co se týče leštění a "tuningu", v kabině jsou stovky nálepek i na všech tlačítkách, že je to až nepřehledné, řidič pak musí dlouho hledat jak třeba dálkově otevřít dveře spolujezdce ... Po hlíně jsem to myl vapkou 45 min a stejně se jim to nelíbilo, že je to špatně umyté
Já si myslel, že autu stačí jako tuning lakovaný nárazník a rampa se světly, ale to jsem se spletl, kmenová posádka jsou pacienti co se týče leštění a "tuningu", v kabině jsou stovky nálepek i na všech tlačítkách, že je to až nepřehledné, řidič pak musí dlouho hledat jak třeba dálkově otevřít dveře spolujezdce ... Po hlíně jsem to myl vapkou 45 min a stejně se jim to nelíbilo, že je to špatně umyté
Tatra + MAN = Superstroj!
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
Taky přidám mého špindíru
Teď jsme začali třetí měsíc ve skrývce takže bájo pro auto i tělo.
Nakládá se co to jde a materiál stojí za vyližkapsu
Dost často se podhazuje každá fura růčo pískem a stejně
každá třetí růčo škrábe.
Točka taky 8 kilometrů.Spotřeb od 56 až po 78,6 alias bláto
do pulky kol,výhřev korby uzávěrky a korba plná šliky
Teď jsme začali třetí měsíc ve skrývce takže bájo pro auto i tělo.
Nakládá se co to jde a materiál stojí za vyližkapsu
Dost často se podhazuje každá fura růčo pískem a stejně
každá třetí růčo škrábe.
Točka taky 8 kilometrů.Spotřeb od 56 až po 78,6 alias bláto
do pulky kol,výhřev korby uzávěrky a korba plná šliky
to Schreiber Tomas:
Pokud vozíte jenom hlínu a kaolín, nechtělo by to do koreb plastovou výstelku Okulen nebo QuickSilver? Viz. video:
https://www.youtube.com/watch?v=c7ogTL4cheU
https://www.youtube.com/watch?v=w_6E24oE3T8
https://www.youtube.com/watch?v=SfZiTVaFICI
https://www.youtube.com/watch?v=S0ZSbDiS0uU
https://www.youtube.com/watch?v=vDb4nwclUJI
https://www.youtube.com/watch?v=BNZBPyVt1TU
https://www.youtube.com/watch?v=fx2QC6NUS54
https://www.youtube.com/watch?v=BLCejnNfX-g
https://www.youtube.com/watch?v=cN0rGeh5h04
https://www.youtube.com/watch?v=pXlMvKaoM44
Pokud vozíte jenom hlínu a kaolín, nechtělo by to do koreb plastovou výstelku Okulen nebo QuickSilver? Viz. video:
https://www.youtube.com/watch?v=c7ogTL4cheU
https://www.youtube.com/watch?v=w_6E24oE3T8
https://www.youtube.com/watch?v=SfZiTVaFICI
https://www.youtube.com/watch?v=S0ZSbDiS0uU
https://www.youtube.com/watch?v=vDb4nwclUJI
https://www.youtube.com/watch?v=BNZBPyVt1TU
https://www.youtube.com/watch?v=fx2QC6NUS54
https://www.youtube.com/watch?v=BLCejnNfX-g
https://www.youtube.com/watch?v=cN0rGeh5h04
https://www.youtube.com/watch?v=pXlMvKaoM44
Tatra + MAN = Superstroj!
Zajímalo by mě jestli Euro6ka bude mít vyřešný podseknutí zadních kol na poslední nápravě u prázdnýho auta u lehké verze bez pér, co jsem postřeh tak to žere zas gumy. Je to tim předsazenym motorem a těžištěm vepředu nebo jinym rozvorem mezi předposlední a poslední nápravou než mělo terno u kterýho se to už nedělo a kola byly v rovině V některejch ohledech mě ten Phoenix připadá furt jako nedotažený auto a spíš krokem zpět...
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
to Schreiber Tomas:
Někde snad psali, že je ta plastová výstelka i na asfalt a ten mívá cca. 180 C, takže výhřev by víc asi neměl mít. Na návěs stojí výstelka tak 100.000,- Kč na Phoenixe by to mohlo být trošku méně, při ceně auta přes 3 mil. Kč, si myslím že to není taková tragédie. Další věcí jsou ztrátové časy spojené s čištěním korby a to, že se část nákladu vozí zbytečně tam a zpět (to co se přilepí v korbě). No a na tom by se ta výstelka měla vrátit. Teoreticky by dala postavit hliníková korba + plastová výstelka, která bude o dost lehčí než ocelová, což by znamenalo, že by se dalo naložit o cca. 1 tunu víc nákladu než teď.
Někde snad psali, že je ta plastová výstelka i na asfalt a ten mívá cca. 180 C, takže výhřev by víc asi neměl mít. Na návěs stojí výstelka tak 100.000,- Kč na Phoenixe by to mohlo být trošku méně, při ceně auta přes 3 mil. Kč, si myslím že to není taková tragédie. Další věcí jsou ztrátové časy spojené s čištěním korby a to, že se část nákladu vozí zbytečně tam a zpět (to co se přilepí v korbě). No a na tom by se ta výstelka měla vrátit. Teoreticky by dala postavit hliníková korba + plastová výstelka, která bude o dost lehčí než ocelová, což by znamenalo, že by se dalo naložit o cca. 1 tunu víc nákladu než teď.
Tatra + MAN = Superstroj!
Nechceš tomu rozumieť. Tu nejde o návrh a konštrukčné riešenie. Tu ide o ekonomiku samotnej výroby. A to veľká firma robiť skrátka nebudemirazapletal
Já bych to viděl přesně opačně, ta firma co dělá tisíc nádstaveb ročně má i možnost udělat individuální úpravu ostatně se hodící i pro jiná auta, převodovku sem viděl trčet i na jiných podvozcích. V dnešní době CAD-CAM systémů je té mašině co laserem vyřezává úplně jedno jestli vyřezává A nebo B, v programu jde nasimulovat zatížení, síla materiálu, různá konstrukční řešení atd... práce pro konstruktéra u PC na 2-3dny s tím že díly vyřeže našina. ....
Tá plastová vystelka nemá chybu. By ma zaujímalo akú to má životnosť, lebo málokto nevozí aj kameň. Alebo aká je možnost obnovy. Predpokladám, že sa to aplikuje nástrekom.
Před časom sme niečo podobné zháňali pre zákazníka, chcel to na kontejnery no nikto to u nás nerobí a pre 15 kontajnerov nemalo zmysel kupovať striekaciu pištol. Volalo sa to myslím Bedecker liner alebo podobne
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
Hynek: myslim tohle ta poslení je podseknutá, není to moc ale je a dost na tom trpěj kraje gum. U Terna byly obě nápravy v rovině...
http://postimg.org/image/umld1uds3/
http://postimg.org/image/ton8po1x9/
http://postimg.org/image/umld1uds3/
http://postimg.org/image/ton8po1x9/
Acon : ty tomu nechceš rozumět, velká pekárna která peče chleba který se nedá jíst a nehodlá změnit technologii protože se jí to nevyplatí brzy ztratí monopolní postavení, protože všichni si po čase koupí chleba z malé pekárny která jim upeče to co chtějí kontejner který má podlahu 200cm vysoko, nenaloží ani minibagr tak k čemu je?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 21 hostů