Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
A nemám tam dát novej? Leda by vám dali gumovej
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
No už sem se orosil, když jsem viděl ředitela, jak to má pod pažou a bylo to zabalený v tom stejným pytlu, co ta olejová nádrž o pár stránek zpět. Po rozbalení bych neváhal tvrdit, že obě ty napodobeniny dělalo jedno a to samý dítě fuškou někde v bangladéši po odpolední šichtě. Kolikrát bych si to taky nejradši vyrobil sám, ale nemáme svoji dílnu a v ruce by to vypadalo asi stejně kvalitně.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Ahoj chlapi,
mám asi nemocnou tatru, mohl by mi někdo poradit?
Jedná se o T815 T1 - desetiválec, popis problému: udělalo mi to např. včera, chtěl jsem se rozjet naložený od bagru a motor nešel vůbec do otáček, držel jsem plný plyn a nic, nakonec motor zdechnul. Pak jsem znova nastartoval a jako by se to vzpamatovalo a vše se vrátilo do normálu.
Potom celý den v pohodě. A ještě mi to udělalo den předtím, ale to zase jenom při ranní startu (teplota -10) - nastartuju a držím plyn a motor pod plým plynem zdechnul. Opakuju start a napodruhé nebo napotřetí vše O.K.
Tento problém se vyskutuje zcela nahodile tak nevím co se může dít.
A ještě se mi zdá, že docela stoupla spotřeba, ale to může být jenom zdání, nejezdil jsem totiž delší dobu abych to mohl na 100pro potvrdit.
Prosím proto o radu.
Děkuji předem
mám asi nemocnou tatru, mohl by mi někdo poradit?
Jedná se o T815 T1 - desetiválec, popis problému: udělalo mi to např. včera, chtěl jsem se rozjet naložený od bagru a motor nešel vůbec do otáček, držel jsem plný plyn a nic, nakonec motor zdechnul. Pak jsem znova nastartoval a jako by se to vzpamatovalo a vše se vrátilo do normálu.
Potom celý den v pohodě. A ještě mi to udělalo den předtím, ale to zase jenom při ranní startu (teplota -10) - nastartuju a držím plyn a motor pod plým plynem zdechnul. Opakuju start a napodruhé nebo napotřetí vše O.K.
Tento problém se vyskutuje zcela nahodile tak nevím co se může dít.
A ještě se mi zdá, že docela stoupla spotřeba, ale to může být jenom zdání, nejezdil jsem totiž delší dobu abych to mohl na 100pro potvrdit.
Prosím proto o radu.
Děkuji předem
A nepadá ti nafta?
Tohle mě taky kdysi něco podobného dělalo, zkus vyhodit holendr co jde od nádrže do sklenky, mohlo se stát že to chytlo po zimě nějaký bordel z nádrže a jak to ten holendr ucpe nemá to dostatek nafty do tahu. nastartuješ v pohodě ale jak potřebuješ zabrat tak se to dusí a zdechne.
Resp. zkus to přejít celé, podle mě to je buď zacpané nebo to někde chytá luft(to se ale pěkně blbě hledá)
Tu sklenku bys poznal i tak že když to natočíš tak za normálního stavu tam ta nafta jde volně a jen buble. Když je to přicpané tak spíš pění jak se tam tlačí menším průměrem.
Tohle mě taky kdysi něco podobného dělalo, zkus vyhodit holendr co jde od nádrže do sklenky, mohlo se stát že to chytlo po zimě nějaký bordel z nádrže a jak to ten holendr ucpe nemá to dostatek nafty do tahu. nastartuješ v pohodě ale jak potřebuješ zabrat tak se to dusí a zdechne.
Resp. zkus to přejít celé, podle mě to je buď zacpané nebo to někde chytá luft(to se ale pěkně blbě hledá)
Tu sklenku bys poznal i tak že když to natočíš tak za normálního stavu tam ta nafta jde volně a jen buble. Když je to přicpané tak spíš pění jak se tam tlačí menším průměrem.
Asi mě většina bude kamenovat ale na svých autech jsem na naftovém řádu kdysi udělal určité změny Vycházel jsem z toho že zdrojem největších problémů je takové to staré provedení hrubého odkalovače kdy ty hliníkové přírubky se poměrně brzy prohnou a pak to přisává vzduch jak u gumky pod samotnou sklínkou a taky pod průtokovým šroubem.Po uvědomění si že sítko ve skleničce chrání pouze dopravní pumpu (samotné vstřikovací čerpadlo je chráněno papírovou vložkou) a pak po uvědomění si že ve skutečnosti moc nechrání protože ruku na srdce teď hned když obejdu nejbližších 20 Tater tak minimálně 19 má v sítku díru a zárověň po vyhodnocení ceny podavací pumpy jsem se rozhodl hrubý odkalovač zahodit a dát ruční pumpičku co je nahoře na filtrech místo odkalovače to má efekt že krátké sání okamžitě zabere a natáhne a pak tlačíš naftu před sebou tlakem(když je volný spoj na podtlakové části jde vzduch do řádu a nejde to vidět když je netěsnost na výtlaku okamžitě se cpe nafta ven a mám to zidentifikovaný a můžu přetěsnit) Mám to na jedné tatře a jednom nakladači 7 let na ostatních je to kratší doba jak postupně byl problém okamžitě překopat ale důležité je že zatím to neodrovnalo ani jednu podavací pumpu takže skleničku po dlouhodobém ozkoušení považuji za zbytečnost raději o 1cm zkrátím jehlu do nádrže aby nedosáhla uplně na dno kde je bordel
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: pon srp 01, 2011 10:44 am
- Bydliště: Kadaň
VVN 815
Ahoj, potřebuju poradit. Mám na dílně T 815 VVN 6x6 a mám problém s ruční brzdou. Po odbrždění mi utíká ze vzduchové soustavy vzduch a nevím proč. Nedokážete někdo poradit? Je to na obou stranách u vzduchojemů. Myslím, že jsou to čtyřcestné ventily.
Teď nechcu kecat, jestli to vojanda nemá trochu jinak, ale čtyřcesťák je jenom jeden a s ruční brzdou nemá pranic společnýho. Nejlíp bude, když vyfotíš, z čeho ti to vlastně prchá ven. Pravděpodobně si to pleteš s ovládavím ventilem ručky, ten je tak nějak blízko bojlerů.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: pon srp 01, 2011 10:44 am
- Bydliště: Kadaň
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů