Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

No myslím že za 2300+DPH bych na kovadlině z nejtku rozklepal podstatně povedenější atrapu :lol: :lol: :lol:
čtv bře 08, 2012 9:32 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A nemám tam dát novej? Leda by vám dali gumovej :-D
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
čtv bře 08, 2012 11:05 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No už sem se orosil, když jsem viděl ředitela, jak to má pod pažou a bylo to zabalený v tom stejným pytlu, co ta olejová nádrž o pár stránek zpět. Po rozbalení bych neváhal tvrdit, že obě ty napodobeniny dělalo jedno a to samý dítě fuškou někde v bangladéši po odpolední šichtě. Kolikrát bych si to taky nejradši vyrobil sám, ale nemáme svoji dílnu a v ruce by to vypadalo asi stejně kvalitně.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
pát bře 09, 2012 7:09 am

Uživatelský avatar
Dalca
Příspěvky: 99
Registrován: úte pro 25, 2007 6:26 pm
Bydliště: Valašsko

Příspěvek

Ahoj chlapi,

mám asi nemocnou tatru, mohl by mi někdo poradit?

Jedná se o T815 T1 - desetiválec, popis problému: udělalo mi to např. včera, chtěl jsem se rozjet naložený od bagru a motor nešel vůbec do otáček, držel jsem plný plyn a nic, nakonec motor zdechnul. Pak jsem znova nastartoval a jako by se to vzpamatovalo a vše se vrátilo do normálu.

Potom celý den v pohodě. A ještě mi to udělalo den předtím, ale to zase jenom při ranní startu (teplota -10) - nastartuju a držím plyn a motor pod plým plynem zdechnul. Opakuju start a napodruhé nebo napotřetí vše O.K.

Tento problém se vyskutuje zcela nahodile tak nevím co se může dít.

A ještě se mi zdá, že docela stoupla spotřeba, ale to může být jenom zdání, nejezdil jsem totiž delší dobu abych to mohl na 100pro potvrdit.

Prosím proto o radu.

Děkuji předem
pát bře 09, 2012 7:58 am

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

A nepadá ti nafta?
Tohle mě taky kdysi něco podobného dělalo, zkus vyhodit holendr co jde od nádrže do sklenky, mohlo se stát že to chytlo po zimě nějaký bordel z nádrže a jak to ten holendr ucpe nemá to dostatek nafty do tahu. nastartuješ v pohodě ale jak potřebuješ zabrat tak se to dusí a zdechne.
Resp. zkus to přejít celé, podle mě to je buď zacpané nebo to někde chytá luft(to se ale pěkně blbě hledá)
Tu sklenku bys poznal i tak že když to natočíš tak za normálního stavu tam ta nafta jde volně a jen buble. Když je to přicpané tak spíš pění jak se tam tlačí menším průměrem.
pát bře 09, 2012 10:54 am

Uživatelský avatar
Dalca
Příspěvky: 99
Registrován: úte pro 25, 2007 6:26 pm
Bydliště: Valašsko

Příspěvek

To Talaš:

nafta nepadá, že je to někde přicpané i to je možné, to bude hledání :roll: , a ještě se mi zdá, že to nejde pořádně do toček, když chcu např. roztáhnout 4ku, tak ze mi zdá že ve vysokých otáčkách se to dusí, nejde to prostě čistě

Je možný i problém se vstřikovacím čerpadlem ?
pát bře 09, 2012 11:59 am

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

jak říkám, první co udělej, vyhoď ten holendr, ne jen hadicu nebo trubku ale celý průtokáč. Já se s tím nedávno natrápil a pak to bylo tohle....
Může být v háji i podávací pumpa na čerpadle ale první udělej tohle, nic tě to nebude stát. To co popisuješ by tomu odpovídalo :wink:
pát bře 09, 2012 12:03 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

Vytáhni holendr co jde do nádrže a sundej průtokáč co jde na přívod do hrubého filtru a hadici profoukni. Průtokáče a očka na hadici se zanesou bordelem a motor nejede.
pát bře 09, 2012 12:29 pm

Uživatelský avatar
milan815
Příspěvky: 480
Registrován: úte dub 07, 2009 9:57 am
Bydliště: J.Hradec

Příspěvek

Já jsem měl podobný problém a byl špatnej přesuvní předvstřiku nebo jak se to jmenuje.
Chvilku to jelo normálně,pak to zase netáhlo a kouřilo to bíle.
sob bře 10, 2012 9:21 am

Uživatelský avatar
Dalca
Příspěvky: 99
Registrován: úte pro 25, 2007 6:26 pm
Bydliště: Valašsko

Příspěvek

Po neděli na to naběhnu, prvně zkusím profoukat holendry, to nic nebude stát a pak pokud to nezabere budu řešit dále, dám vědět, každopádně děkuju za rady :)
sob bře 10, 2012 12:13 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Asi mě většina bude kamenovat ale na svých autech jsem na naftovém řádu kdysi udělal určité změny :lol: :lol: :lol: Vycházel jsem z toho že zdrojem největších problémů je takové to staré provedení hrubého odkalovače kdy ty hliníkové přírubky se poměrně brzy prohnou a pak to přisává vzduch jak u gumky pod samotnou sklínkou a taky pod průtokovým šroubem.Po uvědomění si že sítko ve skleničce chrání pouze dopravní pumpu (samotné vstřikovací čerpadlo je chráněno papírovou vložkou) a pak po uvědomění si že ve skutečnosti moc nechrání protože ruku na srdce teď hned když obejdu nejbližších 20 Tater tak minimálně 19 má v sítku díru a zárověň po vyhodnocení ceny podavací pumpy jsem se rozhodl hrubý odkalovač zahodit a dát ruční pumpičku co je nahoře na filtrech místo odkalovače to má efekt že krátké sání okamžitě zabere a natáhne a pak tlačíš naftu před sebou tlakem(když je volný spoj na podtlakové části jde vzduch do řádu a nejde to vidět když je netěsnost na výtlaku okamžitě se cpe nafta ven a mám to zidentifikovaný a můžu přetěsnit) :lol: :lol: :lol: Mám to na jedné tatře a jednom nakladači 7 let na ostatních je to kratší doba jak postupně byl problém okamžitě překopat ale důležité je že zatím to neodrovnalo ani jednu podavací pumpu takže skleničku po dlouhodobém ozkoušení považuji za zbytečnost raději o 1cm zkrátím jehlu do nádrže aby nedosáhla uplně na dno kde je bordel :lol: :lol: :lol:
Obrázek
sob bře 10, 2012 1:32 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Lubosss : tak to já na sklinku nedám dopustit . Hned poznáš , co jsi natankoval a víš , proč Ti to nejede ........ :evil:
Obrázek
sob bře 10, 2012 7:29 pm

Michal Jančov
Příspěvky: 123
Registrován: pon srp 01, 2011 10:44 am
Bydliště: Kadaň

VVN 815

Příspěvek

Ahoj, potřebuju poradit. Mám na dílně T 815 VVN 6x6 a mám problém s ruční brzdou. Po odbrždění mi utíká ze vzduchové soustavy vzduch a nevím proč. Nedokážete někdo poradit? Je to na obou stranách u vzduchojemů. Myslím, že jsou to čtyřcestné ventily.
úte bře 13, 2012 9:10 am

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Teď nechcu kecat, jestli to vojanda nemá trochu jinak, ale čtyřcesťák je jenom jeden a s ruční brzdou nemá pranic společnýho. Nejlíp bude, když vyfotíš, z čeho ti to vlastně prchá ven. Pravděpodobně si to pleteš s ovládavím ventilem ručky, ten je tak nějak blízko bojlerů.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
úte bře 13, 2012 4:29 pm

Michal Jančov
Příspěvky: 123
Registrován: pon srp 01, 2011 10:44 am
Bydliště: Kadaň

Příspěvek

Asi si to opravdu pletu. Mám je pro jistotu vyfocené, jak to stáhnu, dám to sem.
úte bře 13, 2012 5:48 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů