Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
když jsem to rozebral všechno suche ... ziadny olej ... ani spina-na autě jsou pouzijte všude ty plastove trubky (odborný nazou nevím) tak si myslim ze spina moc neni .. na některých Tatrách se to měnilo jednou za 4 r , ale i vyroba je důležitá ....., china je v nějakých výrocích odpad, starter,, vodotěsný,, po měsíci odmítal jít ... (v létě), za rok v Tatře S3 je uz 3-ty,, novy,, vyměněn v záruční době, poslední dopadl že v zimě při -5,, Cuka,, v něm už jen cívka ... av jinych za 8 letech starter ani jednou nezaváhal .. . -)
tak nevim jestli to mam svalovat všechno na kvalitu výroby 10r děti v Chine nebo mam hledat chybu jinde
tak nevim jestli to mam svalovat všechno na kvalitu výroby 10r děti v Chine nebo mam hledat chybu jinde
besttracker promiň, ale nějak jsem to nepochopil. Máš tolik špatných zkušeností s čínskýma šuntama a pořád si je kupuješ? Asi jsou levnější, ale ve výsledku se pěkně prodraží. Zkušenost co nám vozil nákupčí:kul.čepy které po dotáhutí trhaly zajištovací závlačky,brzd.páky k nepoužití, 5x hlava válců=5x rozdělaný motor,rezavá a tekoucí pal.nádrž a zkušenost kolegy po namontování ozb.kol ve S nápravě na T815 nevyjeli ani z dílny(praskly) a spousta jiných by se našlo. U mě čínský šunt do garáže nesmí.
Zdar!
No právě že nejhorší na tom je,že i když si ochotnej si připlatit za kvalitní standart,tak ho už pomalu neseženeš.Ten čínskej mor zachvacuje a kurví všechny obory.U kšeftáka rozhoduje cena,a tím že od domácího výrobce klesá poptávka,jeden za druhým to balí a končí......Takže za chvilku už seženeš jen ozubený kola z hřebíkoviny,pevnostní šrouby z drátu,vzduchařinu s membránama z igelitky atd........A nebo ty vykvedlaný a stokrát opískovaný opravovaný klumpy od džízídáků.A to je ten pokrok......
TTN
No právě že nejhorší na tom je,že i když si ochotnej si připlatit za kvalitní standart,tak ho už pomalu neseženeš.Ten čínskej mor zachvacuje a kurví všechny obory.U kšeftáka rozhoduje cena,a tím že od domácího výrobce klesá poptávka,jeden za druhým to balí a končí......Takže za chvilku už seženeš jen ozubený kola z hřebíkoviny,pevnostní šrouby z drátu,vzduchařinu s membránama z igelitky atd........A nebo ty vykvedlaný a stokrát opískovaný opravovaný klumpy od džízídáků.A to je ten pokrok......
TTN
Poradí někdo?
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... 341#410341
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... 341#410341
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí
http://kontejnery.ic.cz
http://kontejnery.ic.cz
Ahoj chlapi svého času jsem zde zveřejnil že nepoužívám zespod vzduchojemů ty originální odvodňovací ventilky co po třetím použítí definitivně uchází vzduch ale místo nich si nechám dělat zátky kde voda po povolení o cca 2 závity vyteče boční dírkou a po neomezeném počtu pořádného utáhnutí zase dokonale těsní teď se mi ovšem v šuplíku krčí poslední kousek tak budu muset k soustružníkovi aby mi udělal pár kousků a tak se ptám budete je někdo chtít taky?? Cenu nevím ale bývá velmi lidová horší je to s případnou dopravou
Tome posílám ti kdysi dávno slíbené fotky úpravy výfucku Starý tlumič byl totálně prorezlý o opravě nemělo cenu přemýšlet zárověň jsem z důvodu smradu potřeboval vyvést lauf nahoru čím dál tím víc to chlapi na stavbách vyžadují Pokud na rezervě visí 445tka je problém s místem to vyvést vlevo tak jsem to nabastlil takto
Všechny konzoly a přístup ke šroubům je řešen tak že kompletní montáž či demontáž celé soustavy je do 10 min.práce
Zastřelííím - mezi fotky patří mezera a ne áčko
Hmmmmm a to jsem měl takovou radost že když dám áčko tak se mi nebortí fotky při zhušťování ze sloupců na řádky
Všechny konzoly a přístup ke šroubům je řešen tak že kompletní montáž či demontáž celé soustavy je do 10 min.práce
Zastřelííím - mezi fotky patří mezera a ne áčko
Hmmmmm a to jsem měl takovou radost že když dám áčko tak se mi nebortí fotky při zhušťování ze sloupců na řádky
No v Kopřivnici by to nevymysleli líp. Když se tak dívám na použité materiály, to musí vážit tak o tunu víc, ne
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
No já se těším, až tě jednou potkám a prolezu si to osobně, neboť z originálního auta tam máš snad jenom boudu, motor a rám.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Nevím Ryane jestli přesně chápu problém o kterém mluvíš ale jestli jo tak už hodně dávno jsem měl v Liazce pod lehátkem maličký Ateso ( malinkatý horkovzdušný bufíček ) pouze jsem poupravil ovládání a přiřadil jsem k ovládání termostat takže když teplota v kabině klesla pod + 18"C nastartoval se a po dosažení 24"C se vypl a vychladil Nejjednodušší je řešit vyřešené
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 hostů