Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
besttracker
Příspěvky: 331
Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
Bydliště: Honolulu

Příspěvek

když jsem to rozebral všechno suche ... ziadny olej ... ani spina-na autě jsou pouzijte všude ty plastove trubky (odborný nazou nevím) tak si myslim ze spina moc neni .. na některých Tatrách se to měnilo jednou za 4 r :-), ale i vyroba je důležitá ....., china je v nějakých výrocích odpad, starter,, vodotěsný,, po měsíci odmítal jít ... (v létě), za rok v Tatře S3 je uz 3-ty,, novy,, vyměněn v záruční době, poslední dopadl že v zimě při -5,, Cuka,, v něm už jen cívka ... av jinych za 8 letech starter ani jednou nezaváhal .. . -)
tak nevim jestli to mam svalovat všechno na kvalitu výroby 10r děti v Chine nebo mam hledat chybu jinde :-)
:-)
pát bře 16, 2012 10:30 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Pokud si to rozdělal a bylo to čistý,není co řešit,nezbývá než zajet k oblíbenému Číňanovi pro další kvalitní ventil na dva měsíce provozu... :twisted: :twisted:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát bře 16, 2012 10:36 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

besttracker promiň, ale nějak jsem to nepochopil. Máš tolik špatných zkušeností s čínskýma šuntama a pořád si je kupuješ? Asi jsou levnější, ale ve výsledku se pěkně prodraží. Zkušenost co nám vozil nákupčí:kul.čepy které po dotáhutí trhaly zajištovací závlačky,brzd.páky k nepoužití, 5x hlava válců=5x rozdělaný motor,rezavá a tekoucí pal.nádrž a zkušenost kolegy po namontování ozb.kol ve S nápravě na T815 nevyjeli ani z dílny(praskly) a spousta jiných by se našlo. U mě čínský šunt do garáže nesmí.
sob bře 17, 2012 9:05 am

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

Zdar!
No právě že nejhorší na tom je,že i když si ochotnej si připlatit za kvalitní standart,tak ho už pomalu neseženeš.Ten čínskej mor zachvacuje a kurví všechny obory.U kšeftáka rozhoduje cena,a tím že od domácího výrobce klesá poptávka,jeden za druhým to balí a končí......Takže za chvilku už seženeš jen ozubený kola z hřebíkoviny,pevnostní šrouby z drátu,vzduchařinu s membránama z igelitky atd........A nebo ty vykvedlaný a stokrát opískovaný opravovaný klumpy od džízídáků.A to je ten pokrok...... :D
TTN
sob bře 17, 2012 10:49 am

jog!n
Příspěvky: 731
Registrován: sob bře 25, 2006 5:54 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí :D
http://kontejnery.ic.cz
pon bře 19, 2012 4:19 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Ahoj chlapi svého času jsem zde zveřejnil že nepoužívám zespod vzduchojemů ty originální odvodňovací ventilky co po třetím použítí definitivně uchází vzduch ale místo nich si nechám dělat zátky kde voda po povolení o cca 2 závity vyteče boční dírkou a po neomezeném počtu pořádného utáhnutí zase dokonale těsní teď se mi ovšem v šuplíku krčí poslední kousek tak budu muset k soustružníkovi aby mi udělal pár kousků a tak se ptám budete je někdo chtít taky?? Cenu nevím ale bývá velmi lidová horší je to s případnou dopravou :lol: :lol: :lol:
Obrázek
ned bře 25, 2012 8:58 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

:D Luboss
Já teda ještě nějakej mám.Ve starších dobách to normálně vyráběli,tak jsem si schovával :D No jo,ale pro některý lidi je moc práce zatahat za ten cecek,natož ještě použít nářadí........
TTN
ned bře 25, 2012 9:24 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

TTN ano kdysi se běžně daly koupit teď si je musím nechat utočit :lol: :lol: :lol:
ned bře 25, 2012 10:06 pm

Uživatelský avatar
Dalca
Příspěvky: 99
Registrován: úte pro 25, 2007 6:26 pm
Bydliště: Valašsko

Příspěvek

Ahoj, na str. 31 tohoto tématu jsem žádal o radu se zhasínajícím motorem.
Konečně jsem se k tomu dostal a problém i díky radám kluků vyřěšen. Jak psal Michal T. bylo to přicpané v holendru u sklenky. Takže Tatrovácí Díky :D :D :D
stř bře 28, 2012 10:39 am

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Tome posílám ti kdysi dávno slíbené fotky úpravy výfucku :lol: :lol: :lol: Starý tlumič byl totálně prorezlý o opravě nemělo cenu přemýšlet zárověň jsem z důvodu smradu potřeboval vyvést lauf nahoru čím dál tím víc to chlapi na stavbách vyžadují :lol: :lol: :lol: Pokud na rezervě visí 445tka je problém s místem to vyvést vlevo tak jsem to nabastlil takto
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Všechny konzoly a přístup ke šroubům je řešen tak že kompletní montáž či demontáž celé soustavy je do 10 min.práce :lol: :lol: :lol:

Zastřelííím - mezi fotky patří mezera a ne áčko :wink:

Hmmmmm a to jsem měl takovou radost že když dám áčko tak se mi nebortí fotky při zhušťování ze sloupců na řádky :lol: :lol: :lol:
sob bře 31, 2012 6:42 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

:shock: No v Kopřivnici by to nevymysleli líp. Když se tak dívám na použité materiály, to musí vážit tak o tunu víc, ne :?: :P
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
ned dub 01, 2012 4:53 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Drak : je to mnohem lehčí než origo řešení tatrovácký tlumič pokud je vata napitá vodou nasadí sám pouze velmi fyzický zdatný jedinec tohle jsou díly že jednou rukou držíš váhu a druhou můžeš šroubovat :lol: :lol: :lol:
ned dub 01, 2012 5:19 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No já se těším, až tě jednou potkám a prolezu si to osobně, neboť z originálního auta tam máš snad jenom boudu, motor a rám. :P
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
pon dub 02, 2012 6:20 am

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Ještě tak podumat nad nějakým výměníkem a eliminovat tak startování bufíku na minimum ;-) No, věřím tomu že už to máš nějak pošéfované :-)
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
pon dub 02, 2012 7:58 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Nevím Ryane jestli přesně chápu problém o kterém mluvíš ale jestli jo tak už hodně dávno jsem měl v Liazce pod lehátkem maličký Ateso ( malinkatý horkovzdušný bufíček ) pouze jsem poupravil ovládání a přiřadil jsem k ovládání termostat takže když teplota v kabině klesla pod + 18"C nastartoval se a po dosažení 24"C se vypl a vychladil :lol: :lol: :lol: Nejjednodušší je řešit vyřešené :lol: :lol: :lol:
pon dub 02, 2012 8:23 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 hostů